شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بیوگرافی امیر مقاره و گروه ماکان بند

در این مقاله به سراغ یکی از معروف و محبوب ترین گروه های خوانندگی ایران، ماکان بند رفته ایم.

بیوگرافی امیر مقاره و گروه ماکان بند

از بیوگرافی ماکان بند تا افراد گروه مانند بیوگرافی امیر مقاره به شما می گوییم و کمی بیشتر با این گروه آشنا می شویم.

پس اگر مشتاقید از زندگینامه امیر مقاره و گروه ماکان بند اطلاعات جذابی کسب کنید با ما همراه باشید.

بیوگرافی ماکان بند

بیوگرافی ماکان بند از سالیان نه چندان دوری آغاز می شود.

ماکان بند نام یک گروه موسیقی پاپ ایرانی معروف در ایران است. امیر مقاره (متولد 3 دی 1374، تهران) و رهام هادیان (زاده 7  مرداد 1370، اراک) خواننده های اصلی این گروه معروف را تشکیل می دهند.

یاشار خسروی آهنگساز و یکی از برجسته ترین نوازندگان ساکسیفون در سال ۱۳۹۵ پس از تشکیل این گروه رهبری این گروه را نیز بر عهده گرفت و امیر میلاد نیکزاد نیز تنظیم کننده این گروه قرار داد. این گروه توانست مدت کوتاهی پس از تشکیل خود به شهرت و محبوبیت زیادی در بین مخاطبان موسیقی دست یابد

در زمانی بسیار کوتاه گروه ماکان بند توانست به شهرتی مثال زدنی برسد و کنسرت‌هایشان با استقبال مخاطبان سبک پاپ روبرو گردید. طرفداران موسیقی‌ پاپ بر این موضوع باور دارند که این گروه،درصد بالایی از شهرتشان را پس از انتشار آهنگ «هر بار این درو» به‌دست‌آورده‌اند.

نام «ماکان» ریشه فارسی، دیلمی دارد و نام یکی از پسران کاک از حاکمان مازندران در سده چهارم هجری، به معنی شجاعت است.

 

بیوگرافی امیر مقاره

امیر مقاره به تاریخ شمسی متولد 3 دی 1374 در پایتخت کشور ایران یعنی تهران است.

فعالیت حرفه ای او از دوران نوجوانی و با خواندن موسیقی در محیط های تحصیلی و مدرسه آغار د و از سال 1393 بصورت مستقل و حرفه وارد خوانندگی شد و چند قطعه و آهنگ نیز همراه با دوستانش هم منتشر کرد.

در کنار ساز زدن و خواندن موسیقی امیر برای امرار معاش بعنوان پیک موتوری نیز کار می کرد تا اینکه بعد از مدتی تصمیم گرفت کارش را رها کند و بصورت حرفه ای وارد خوانندگی شود

خودش می گوید بعد از شنیدن صدای «محسن چاوشی» تصمیم گرفت خواننده شود زیرا حس خواندن او به روحیه و زندگی شخصیش خیلی نزدیک بود.

صدای او بیشتر از طریق حمایت سایت های پخش موسیقی شروع شد اما بر عکس برخی هنرمندان این خواننده و این گروه به دلیل همکاری با این سایت ممنوع الکار نشد.

امیر مقاره از چهره جذابی نیز برخوردار است و همین تیپ و قیافه باعث شد مدتی در حرفه مدلینگ نی فعالیت داشته باشد و با برندهای مختلف ایرانی و خارجی همکاری کند.

زندگینامه امیر مقاره

در 1 شهریور 1369 اولین آلبوم ماکان بند با خوانندگی هادیان و مقاره و به سرپرستی میلاد نیکزاد با نام «دیونه بازی» با 12 قطعه موسیقی منتشر شد

همان گونه که اشاره شد شهرت این گروه با آهنگ «هربار این درو» و قطعه «دلگیری» شروع شد و در همان اولین آلبوم به اوج شهرت و محبوبیت رسیدند.

شما با دانلود اهنگ جدید ماکان بند  به سرعت تفاوت و پیشرفت این گروه طی چند سال اخیر را حس خواهید کرد.

امیر مقاره در سال 1400 وقتی در سن 26 سالگی قرار داشت بعنوان بازیگر در سریال «جزیره» که به صورت انحصاری در شبکه خانگی به کارگردانی سیرویس مقدم پخش می شد جلوی دوربین رفت.

امیر مقاره در این مجموعه با چهره هایی چون محمدرضا فروتن ، هنگامه قاضیانی ، میترا حجار و حسام منظور همبازی بود.

در ادامه بیوگرافی امیر مقاره بد نیست اشاره کنیم که او داستان های در کنار فعالیت های هنری خود بعنوان یکی از اعضای تیم فوتبال هنرمندان ، ورزش را هم بصورت جدی پیگیری می کند.

از معروف ترین خاطرات زندگی او می توان به خاطره وی و پدرش اشاره کرد که طبق گفته خودش به همه س سن و سالان خودش توصیه می کند که هیچ وقت به پدر و مادرشان برای ناتوانی در تهیه هیچ وسیله ای توهین نکنند

او تعریف می کند در 9 سالگی یک «چتر» از پدرش خواسته که آن پدرش به واسطه شرایط زندگی که داشتند به پسرش گفته بود که توان خرید چتر را ندارد، به واسطه همین موضوع نیز امیر از روی عصبانیت با او بسیار بد صحبت کرده و در کنار همکارانش اورا پدری بد خطاب کرده بود.

او می گوید که چند سال بعد پدرم به من گفت که تو در کودکی به من افتخار نکردی اما من الان به تو افتخار می کنم. امیر در یکی از مصاحبه هایش به صورت مستقیم با پدرش سخن گفت و تمام داشته ها و نداشته هایش را مدیون او دانست.

1

ازدواج و همسر امیر مقاره

امیر مقاره، خواننده داستان ما تاکنون ازدواج نکرده و همیشه این موضوع را می گوید که  من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دختر خودم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترخودم می باشد برای بستن بند کفش های کوچکش!!

نکته جالب زندگینامه امیر مقاره این که حتی امیر در حال حاضر نیز برای دخترش اسم هم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم.

همسر امیر مقاره فعلا هیچ فرد خاصی نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم.

خالی از لطف نیست که بگوییم که درآمد فعلی وی بسیار اعداد و ارقام بالایی به شمار می رود ولی هنوز ازدواج کردن از اولیت های وی نیست.

همان گونه که اشاره کردیم از برنامه های آتیاو در زندگی ازدواج است و قصد دارد وقتی که به این مهم دست پیدا کرد و دخترش به دنیا آمد نام  او را عسل بگذارد.

3

کمی از رهام هادیان

دیگر عضو گروه ماکان بند رهام هادیان است. در ادامه بیوگرافی ماکان بند کمی نیز از این خواننده محبوب بدانیم.

رهام هادیان متولد 7 مرداد 1370 در تهران، خواننده است

فعالیت او نیز ار دوران نوجوانی با علاقه اش به ملودی سازی شروع شده است و خیلی زود دوره های آهنگسازی را بصورت تجربه سپری کرد و موفق شد که در ترانه سازی نیز به مهارت های چشم گیری دست پیدا کند.

رهام هادیان در ادبیات و گفتن شهر مهارت بیشتری نسبت به دوست خود یعنی امیر مغاره دارد.

دوستانش زمانی که از حالت روحی و اخلاقی او می گویند به همیشه شوخ طبعی وی اشاره می کنند که این موضوع با دانستن این که او در اجراها شیطنت های خاصی دارد کاملا همخوانی دارد.

 او در اغلب ویدیو کلیپ ها دونفر با امیر مقاره نیز، چهره شاخص کلیپ ها می باشد

رهام هادیان 27 ساله هم هنوز ازدواج نکرده ولی برخی سایت ها با تیترهای عکس رهام هادیان و همسرش می زنند که صحت ندارد.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم شما را با بیوگرافی ماکان بند، این گروه محبوب آشنا کنیم و به صورت جزئی به زندگی شخصی خواننده های محبوب آن به خصوص امیر مقاره پرداختیم و در بیوگرافی امیر مقاره به بالا پایین ها و پستی بلندی های زندگیش گذری زدیم.

از مشاجرت با پدر در دوران نوجوانی تا زانو زدن جلوی دخترش عسل، بعد از زندگینامه امیر مقاره نیز به سراغ رهام هادیان دیگر خواننده گروه رفتیم و از شوخ طبعی های این خواننده خوش سیما و خوش صدا صحبت کردیم. امیدواریم که از خواندن این مقاله لذت برده باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied