شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

راهنمای کامل انواع تبلیغات و ایده های خلاقانه افزایش درآمد

درآمد مهمترین چیزی است که کسب و کار شما را سر پا نگه می‌دارد و بدون درآمد کافی کسب و کارتان دیری نخواهد پایید!

راهنمای کامل انواع تبلیغات و ایده های خلاقانه افزایش درآمد

درآمد مهمترین چیزی است که کسب و کار شما را سر پا نگه می‌دارد و بدون درآمد کافی کسب و کارتان دیری نخواهد پایید! به این جمله مهم و کلیدی خوب توجه کنید. اگر می‌خواهید سود کسب و کار خود را افزایش دهید، باید درآمدتان را افزایش دهید؛ بنابراین خیلی واضح است که باید به دنبال ایده های خلاقانه کسب و کار باشید. شما چه بخواهید مشتریان جدیدی جذب کنید و چه به دنبال گسترش کار خود هستید، باید استراتژی تبلیغاتی مشخصی داشته باشید. رمز دوام آوردن در این رقابت بی‌انتهای تجارت آنلاین و کسب و کار‌های اینترنتی دیده شدن است!

امروزه به‌سختی می‌توان از تبلیغات صرف‌نظر کرد. به‌عبارت‌دیگر، تبلیغات مؤثر مهمترین استراتژی موفقیت یک کار و افزایش درآمد است. حالا که افزایش درآمد برای ما خیلی اهمیت دارد و نقش کلیدی تبلیغات در افزایش درآمد قابل‌انکار نیست، چگونه یک تبلیغات مناسب انتخاب کنیم؟ بی‌شمار روش تبلیغاتی وجود دارد، اما قرار نیست همه آنها مناسب کسب و کار شما باشند. شما در قدم اول باید مخاطبان هدف خود را تعیین کنید و باتوجه‌به آنها تبلیغات مرتبط را انتخاب کنید. به‌عنوان ‌مثال، نیاز تبلیغاتی یک تولیدکننده کفش از زمین تا آسمان فرق دارد با فردی که مربی بدن‌سازی است و به دنبال جذب شاگرد می‌گردد! خواندن این مطلب به شما اطلاعات جامعی درباره روش‌های مختلف تبلیغات و ایده‌هایی برای افزایش درآمد می‌دهد. با ما همراه باشید.

 

بهترین استراتژی ها برای افزایش درآمد در کسب و کار

پشت هر کسب و کار موفقی چندین استراتژی موفق پنهان شده است! مقدار انرژی که برای بهبود استراتژی‌ها در کار صرف می‌کنید، موفقیت کسب و کار شما را تضمین می‌کند. این استراتژی‌ها با هدف جذب مشتری بیشتر، جلب رضایت مشتری، تنظیم قیمت رقابتی و در نهایت افزایش درآمد برنامه‌ریزی می‌شوند. هر کسب و کاری نیازمند یک نقشه است که اهداف بیزینس و راه‌های رسیدن به آن اهداف را مشخص کند.

بیزینس پلن آماده

یک بیزینس پلن خوب باید تمام هزینه‌های پیش‌بینی شده، تصمیمات و مشکلات احتمالی شرکت را مشخص کند. طرح تجاری هر شرکت در مقایسه با طرح‌های شرکت‌های رقیب در همان صنعت، همیشه متمایز و منحصر به فرد است، اما همه آنها دارای عناصر اساسی یکسانی هستند. همه بیزینس پلن‌ها خلاصه‌ای اجرایی از تجارت و شرح مفصلی از کسب و کار، خدمات و محصولات آن را ارائه می‌دهند؛ بنابراین آشنایی با بیزینس پلن آماده کمک می‌کند که این بیزینس چگونه می‌خواهد به اهداف خود برسد. استراتژی‌های زیر را برای افزایش درآمد در کسب و کار به خاطر سپارید:

  • اهداف تجاری خود را مشخص کنید: چه میزان افزایش درآمد برای شما کفایت می‌کند؟
  • هوای مشتری‌های همیشگی را داشته باشید: اهمیت حفظ مشتریان وفادار را در پایداری کسب و کار جدی بگیرید.
  • مشتریان سابق را از یاد نبرید: بازگرداندن مشتریان قدیمی به تلاش کمتری نسبت به جذب مشتریان جدید نیاز دارد.
  • تجارت خود را محدود به یک نقطه جغرافیایی نکنید: خدمات رسانی به افراد بیشتر به معنی کسب درآمد بیشتر است.
  • قیمت کالا یا خدمات را بازنگری کنید: کاهش قیمت نسبت به رقبا شما را صاحب سهم بزرگتری از سود بازار می‌کند.
  • محصولات و خدمات جدید عرضه کنید: نیاز‌های مشتریان هدف خود را بشناسید و در جهت رفع آنها دست به تولید بزنید.
  • طرح‌های ویژه‌ای برای مشتریان در نظر بگیرید: آنها با پرداخت پول بیشتر می‌توانند از خدمات متمایزی استفاده کنند.
  • روش‌های پرداخت را متنوع کنید: نباید مانعی بر سر راه پرداخت پول مشتری باشد. به این مسئله رسیدگی کنید.
  • طرح‌های پرداخت اقساطی بگذارید: پرداخت اقساطی انگیزه خوبی برای استفاده از محصولات و خدمات شما است.
  • تخفیفات و جوایز مناسبتی در نظر بگیرید: با این کار اهمیت مشتریان وفادار را به آنها گوشزد می‌کنید.
  • پورسانت مشخصی را برای تیم فروش در نظر بگیرید: این استراتژی به آنها انگیزه تلاش کردن می‌دهد.
  • با تبلیغات برند خود را خوشنام جلوه دهید: سابقه خوب یا خوشنامی از استراتژی‌های مهم افزایش درآمد است.

با نگاهی گذرا به این استراتژی‌های افزایش درآمد در کسب و کار، متوجه اهمیت شناخت انواع تبلیغات خواهید شد. هدف از تبلیغات، نوع رسانه‌ای که انتخاب می‌کنید و مخاطبان شما، سه رکن حیاتی انتخاب نوع تبلیغ هستند. این موضوع به همین سادگی نیست. باید شناخت دقیقی از بیزینس پلن کسب و کار خود و اهداف پیش رو داشته باشید.

راه های افزایش خلاقیت در کسب و کار

راه های افزایش خلاقیت در کسب و کار

رشد و توسعه مهارت‌های فردی در کنار آشنایی با انواع تبلیغات و استراتژی‌های بازاریابی ضرورت دارد. شما باید یاد بگیرید خلاقانه رفتار کنید تا حرف جدیدی برای گفتن در تجارت داشته باشید. مشتری چرا باید به شما در این بازار پر از رقیب اعتماد کند؟ محصولات یا خدمات شما چه چیز جدیدی برای عرضه دارد؟ شما نیاز دارید به همراه کسب و کارتان رشد کنید تا در این بازار دوام بیاورید! جولیا کامرون در کتاب راه هنرمند چراغ‌هایی را در ذهن شما روشن می‌کند تا بعضی از باور‌های فعلی خود را کناری بگذارید. افکار ما نیاز به پوست‌اندازی دارند تا باور جدیدی را در خود جای دهند. این کتاب یک راهنمای کاربردی برای افزایش خلاقیت در مسیر شغلتان است. تمرین‌های 12 هفته‌ای آن را با صبر و حوصله انجام دهید تا در انتهای مسیر از تغییرات و شجاعت خود شگفت‌زده شوید.

ایده‌های خلاقانه شما را از دیگر رقبا متمایز می‌کند! با یادگرفتن راه های افزایش خلاقیت در کسب و کار، خلاقیت را وارد محیط کار خود کنید. همین خلاقیت را چاشنی بیزینس پلن و انتخاب تبلیغات خود کنید. آن وقت خواهید دید که جایی که دیروز ایستاده بودید در مقایسه با جایگاه امروز شما فرسنگ‌ها فاصله دارد. نکات زیر را برای افزایش خلاقیت در محیط کار در نظر بگیرید:

آزادی بیان را ترویج دهید

وقتی کارکنان شما بدانند که در صورت بیان افکار و ایده‌های خود مورد تشویق قرار می‌گیرند، رغبت بیشتری برای ایده‌پردازی در مسیر‌های جدید دارند. ایده‌های خلاقانه از دل همین نظر دادن‌ها بیرون می‌آید.

تنوع را در استخدام نیرو رعایت کنید

دیدگاه‌ها، سوابق و مهارت‌های متنوع نیازمند ایجاد خلاقیت در توسعه یک کسب و کار است. زمانی که شما فرصت همکاری گروه‌های مختلف را فراهم می‌کنید، از زوایای مختلفی به یک موقعیت نگاه می‌شود. همین جریان شروع ایده‌های خلاقانه می‌شود!

در انتخاب برنامه کاری منعطف باشید

استرس مسیر خلاقیت ذهن را می‌بندد! شما باید به کارکنان خود فرصت رهایی از استرس‌های معمول کار را بدهید تا آنها بتوانند خلاقانه فکر کنند. دورکاری یکی از راه‌های کاهش استرس و افزایش بهره وری کارمندان است.

جلسات طوفان فکری برگزار کنید

جلسات طوفان فکری را به طور منظم برگزار کنید. در این جلسات ایده‌های بسیاری ممکن است نظر شما را جلب کند. آنها را یادداشت کنید و ایده‌هایی که در مسیر اهداف شرکت است را به مرحله اجرا برسانید.

جلسات طوفان فکری

این موارد فقط تعداد محدودی از هزاران ایده‌ای است که می‌تواند کسب و کار شما را متحول کند. افراد مدام از نبود سرمایه برای راه‌اندازی کسب و کار صحبت می‌کنند، غافل از اینکه سرمایه داشتن بخش کوچک و اولیه این ماجرا است. توسعه مهارت‌های فردی و اجرای استراتژی‌های مدیریتی در کار می‌تواند شما را موفق کند. در حال حاضر کتاب‌های خوبی در این زمینه وجود دارند که می‌توانید خلاصه آنها را در سایت بوکاپو بخوانید. یادگیری اولین قدم در مسیر رشد است! گاهی انجام تکنیک‌هایی به ظاهر ساده و ابتدایی ما را با دنیای درون خود بیشتر آشنا می‌کند و به ایده‌های خلاقانه در محیط کار منجر می‌شود.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied