شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خدمات متمایز نمایندگی پاناسونیک

شما از یک نمایندگی پاناسونیک چه انتظاراتی دارید؟ به عبارت دیگر، از یک نمایندگی مجاز توقع دریافت چه خدماتی را دارید؟ بدیهی است که ارائه محصولات اورجینال، گارانتی، پاسخ‌گویی سریع، پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش مناسب، از جمله انتظاراتی هستند که همه افراد از یک نمایندگی پاناسونیک دارند. حال اگر به دنبال خدمات متمایزتری هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم شرکت ایده آل گستر را به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، به شما عزیزان معرفی کنیم.

خدمات متمایز نمایندگی پاناسونیک

شما از یک نمایندگی پاناسونیک چه انتظاراتی دارید؟ به عبارت دیگر، از یک نمایندگی مجاز توقع دریافت چه خدماتی را دارید؟ بدیهی است که ارائه محصولات اورجینال، گارانتی، پاسخ‌گویی سریع، پشتیبانی آنلاین و خدمات پس از فروش مناسب، از جمله انتظاراتی هستند که همه افراد از یک نمایندگی پاناسونیک دارند. حال اگر به دنبال خدمات متمایزتری هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید. زیرا امروز قصد داریم شرکت ایده آل گستر را به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، به شما عزیزان معرفی کنیم.

شرکت ایده آل گستر بیش از دو دهه است که به عنوان مرکز مجاز و نمایندگی محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک در ایران فعالیت می‌کند. هر دو شعبه این مجموعه در شهر تهران واقع شده‌اند، با این‌حال خدمات این مجموعه در سراسر کشور قابل دسترسی هستند. بنابراین از هر کجای ایران می‌توانید با ایده آل گستر در ارتباط باشید. اکنون با ما همراه باشید تا به خدمات متمایز نمایندگی پاناسونیک ایده آل گستر بپردازیم.

ارائه محصولات اورجینال و باکیفیت

کاملا مشخص است که اولین انتظار مشتریان از یک نمایندگی، ارائه محصولات اصل و اورجینال است. شرکت ایده آل گستر هم به عنوان مرکز مجاز پاناسونیک، کلیه محصولات مخابراتی و اداری این شرکت را به صورت کاملا اصل و با بالاترین کیفیت، به شما عزیزان عرضه می‌کند. از جمله محصولاتی که در این مجموعه به خریداران عرضه می‌شوند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

انواع تلفن‌های ثابت خانگی و اداری

تلفن‌های ثابت پاناسونیک همچنان از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. این دستگاه‌ها در منازل و محیط‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند و به واسطه کیفیت بالایی که دارند، انتخاب اول خریداران و علاقمند به این تلفن‌ها هستند. تلفن‌های خانگی این شرکت به دو دسته رومیزی و بیسیم تقسیم می‌شوند. مدل‌های رومیزی نسل قدیمی تلفن‌های خانگی هستند و همچنان در میان افرادی که به تلفن‌های ساده علاقه دارند، طرفدار دارند. تلفن‌های بیسیم از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند و به واسطه قابلیت‌ها و امکانات زیاد، به انتخاب اول خریداران تلفن‌های خانگی تبدیل شده‌اند.

نمایندگی تلفن بیسیم پاناسونیک

تلفن‌های اداری پاناسونیک در مجموعه‌های کاری از قبیل اداره‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های تجاری کوچک و بزرگ، مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها به مدل‌های هیبرید، دیجیتال و تحت شبکه تقسیم می‌شوند و هر کدام از آن‌ها کارایی‌های خاص خود را دارند.

شرکت ایده آل گستر انواع تلفن‌های خانگی و اداری پاناسونیک را به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر 1 ساله به شما عزیزان عرضه می‌کند.

انواع دستگاه‌های سانترال پاناسونیک

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک برای راه‌اندازی مرکز تلفن در مجموعه‌های کاری مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دستگاه‌ها همه خطوط شهری یک مجموعه‌ها را از طریق یک خط داخلی، در اختیار هر کدام از کارمندان قرار می‌دهند. به این ترتیب، کارمندان می‌‌توانند با داشتن تنها یک تلفن سانترال، به همه خطوط شهری دسترسی داشته باشند. این دستگاه‌ها به دو دسته کم‌ظرفیت (برای شرکت‌های تجاری کوچک و متوسط) و پرظرفیت(برای ادارات و سازمان‌ها) تقسیم می‌شوند. از یک جنبه دیگر، این سانترال‌ها به دو نوع آنالوگ و تحت شبکه بخش‌بندی می‌شوند.

نمایندگی سانترال پاناسونیک

تمامی دستگاه‌های سانترال و همچنین کارت‌های توسعه این محصولات را می‌توانید به صورت اورجینال و همراه با گارانتی 1 ساله، از فروشگاه ایده آل گستر خریداری نمایید.

سایر محصولات پاناسونیک

در کنار تلفن و سانترال پاناسونیک ارزانترین تلفن ثابت با برند پاناسونیک را نیز می توانید از این مجموعه خریداری نمایید.

دیگر محصولات عرضه شده در این شرکت عبارتند از:

  1. انواع دستگاه‌های فکس لیزری و کاربنی پاناسونیک
  2. انواع دوربین‌های مداربسته تحت شبکه و آنالوگ پاناسونیک
  3. انواع ویدیوپروژکتورهای پاناسونیک
  4. تجهیزات جانبی از قبیل باتری تلفن بیسیم، تونر و درام فکس، پایه پروژکتور، کارت‌های سانترال، هدست و ...
  5. ...

لازم به توضیح نیست که همه این محصولات در فروشگاه ایده آل گستر به صورت کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر شرکتی 12 ماهه به مشتریان عرضه می‌شوند.

ارائه ضمانت‌نامه معتبر شرکتی

یکی دیگر از خدمات شرکت ایده آل گستر به عنوان نمایندگی مجاز پاناسونیک در ایران، ارائه ضمانت‌نامه شرکتی برای تمامی محصولات عرضه شده است. این گارانتی‌‌ها روی سربرگ رسمی این شرکت تنظیم می‌شوند و به همین دلیل، خیال خریداران از معتبر بودن آن‌ها، کاملا راحت و آسوده خواهد بود. لازم به ذکر است که باتری‌های تلفن بیسیم، شامل گارانتی نشده و بدون ضمانت‌نامه به مشتریان تقدیم می‌گردند.

تعمیرات تخصصی

با توجه به افزایش شدید قیمت‌ها، خرید محصولات جدید چندان به صرفه نمی‌رسد و به همین دلیل، تعمیر کردن یک کار کاملا منطقی‌تر است. بنابراین یکی از انتظارات مهم از یک نمایندگی مجاز پاناسونیک، انجام تعمیرات تخصصی است. واحد تعمیرات ایده آل گستر با بهره‌گیری از تکنسین‌های فنی و مجرب، تمامی محصولات پاناسونیک از جمله تلفن‌های رومیزی و بیسیم، تلفن‌های سانترال، دستگاه‌های سانترال و ... را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با استفاده از قطعات کاملا اورجینال تعمیر می‌کند.

مشاروه‌های تخصصی قبل از خرید

گستردگی برخی از محصولات پاناسونیک به قدری زیاد است که بدون داشتن اطلاعات کافی، انتخاب مدل مناسب و دل‌خواه کار بسیار سختی است. به همین دلیل مشاورین و کارشناسان فروش ایده آل گستر به صورت حضوری، آنلاین و تلفنی تمامی راهنمایی‌ها و مشاوره‌های لازم را در اختیار خریداران قرار می‌دهند. به این ترتیب شما می‌توانید با داشتن اطلاعات مناسب، مدل متناسب با نیازهای خود را انتخاب و خریداری نمایید.

نصب و راه‌اندازی مراکز تلفن پاناسونیک

مراکز تلفن پاناسونیک با استفاده از دستگاه‌های سانترال و سایر تجهیزات از قبیل تلفن‌های سانترال، کارت‌های جانبی و ... راه‌اندازی می‌‎شوند. این مراکز باید در دو مرحله و به صورت سخت افزاری و نرم افزاری پیاده‌سازی می‌شوند. راه‌اندازی این مراکز نیاز به داشتن تخصص کافی دارد و به همین دلیل، بهتر است انجام این کار را به تکنسین‌های فنی و مجرب ایده آل گستر واگذار نمایید. این مجموعه با در اختیار داشتن مهندسین باتجربه، انواع مراکز تلفن تحت شبکه و آنالوگ پاناسونیک را در کمترین زمان ممکن راه‌اندازی می‌کند.

دسترسی به ایده آل گستر

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات متنوع این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان، قرار دارد:

  1. مراجعه به وب سایت رسمی این شرکت به آدرس ideal.org
  2. مراجعه حضوری به یکی از شعبه‌های ایده آل گستر (ویژه مشتریان عزیزی که در شهر تهران سکونت دارند)
  3. ارتباط تلفنی با کارشناسان فروش و مشاورین ایده آل گستر از طریق تماس با شماره تلفن ثابت 02181010

توجه: لطفا قبل از هر اقدامی در زمینه خرید هر یک از محصولات مخابراتی و اداری پاناسونیک، اطلاعات و مشاوره‌های لازم و تخصصی را از کارشناسان فروش ایده آل گستر، دریافت نمایید.

کلام آخر

نمایندگی‌ها و مراکز مجاز پاناسونیک بهترین انتخاب برای خرید محصولات این شرکت به شمار می‌روند. به همین دلیل ما در این مقاله به معرفی شرکت ایده آل گستر و خدمات متمایز این مجموعه پرداختیم. امیدواریم با مراجعه به این شرکت، بتوانید از خدمات ویژه و منحصر به فرد آن استفاده کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied