شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

برای رزرو ویلا برای تعطیلات نوروز همین حالا اقدام کنید

تعطیلات نوروز یکی از مهم‌ترین فرصت‌هایی است که همه منتظر آن هستند. اگر یک سال پر سختی گذرانده‌اید، اگر یک سال تمام مشغول کار، درس، اداره کردن امور خانه و زندگی بودید و اکنون زمانی برای استراحت نیاز دارید، تعطیلات نوروز بهترین وقت است.

برای رزرو ویلا برای تعطیلات نوروز همین حالا اقدام کنید

۱۳ روز زمان دارید تا یک سفر درست‌وحسابی و خوش داشته باشید و حسابی خستگی در کنید. معمولاً افراد ترجیح می‌دهند سال نوی خود را با سفر آغاز کنند. شاید شما هم به این فکر کنید چرا باید سفر محبوب‌ترین گزینه برای شروع سال باشد؟ خب، ما در این مطلب همراه شما هستیم تا به این سؤال پاسخ دهیم. کنار ما تا پایان بمانید.

چرا سفرهای نوروزی محبوب است؟

جدا از تفریح و سرگرمی سفر، وقتی از سفر صحبت می‌کنیم یعنی قرار است چند روز محل زندگی، اتاق، خانه و هرجایی که در آن راحت بودید را ترک کنید و به یک جای جدید بروید. جایی که تعداد بی‌‌شماری از اتفاق‌های ناشناخته‌ها و تجربه نکرده منتظر شماست. نهایت اگر خیلی خوش‌شانس باشید می‌توانید نیازهای سفر را پیش‌بینی کنید و از بعضی چیزها جلوگیری کنید، اما هنوز هیچ‌کس نمی‌تواند مطمئن باشد در سفر چه چیزی قرار است تجربه کند. خصوصاً اگر قرار باشد به یک شهر یا کشور جدیدی بروید که با فرهنگ و سبک زندگی آنها هیچ آشنایی و قرابتی ندارید. زندگی هم همین است. یک سفر طول و دراز که بالاخره به ایستگاه پایان می‌رسد، اما تا رسیدن به آن ایستگاه پایان، قرار است بی‌شمار اتفاق‌ها و تجربه‌های عجیب‌وغریب تجربه کنید که هیچ‌وقت هیچ تصوری هم از آنها نداشتید. به همین دلیل است که بیشتر افراد سفر رفتن را برای شروع سال خودشان انتخاب می‌کنند. با سفر رفتن یک آمادگی کوچک و مختصر پیدا می‌کنید تا به‌وقت روبه‌رو شدن با اتفاق‌های مختلف‌، بتوانید کارآمدترین و مناسب‌ترین تصمیم آن لحظه را بگیرید. چیزی که قرار است در سال پیش رو، بارهاوبارها با آن روبه‌رو شوید.

حالا وقتی به شما می‌گوییم تعطیلات نوروز شلوغ‌ترین زمان برای سفر است، می‌توانید درک کنید این شلوغی و استقبال برای چیست. اگر قرار باشد به جنبه تجاری ماجرا هم نگاه کنیم، معمولاً اقامتگاه‌ها و هتل‌ها و مکان‌های تفریحی گردشگری شهرها پرمسافر در دوران عید شلوغ‌تر و گران‌تر از همیشه می‌شوند. برای مثال اجاره ویلا در بندرانزلی یکی از آن جاهایی است که اگر دست نجنبانید اصلاً موفق به رزرو آن نمی‌شوید. در روزهای پایانی سال ممکن است حتی هیچ اقامتگاهی برای سفرتان پیدا نکنید، اما چاره چیست؟

بهترین راه رزرو اقامتگاه در شلوغی نوروز چیست؟

خب، وقتی مسافران زیاد باشند و تقاضا برای رزرو محل‌های اقامتی بیشتر از هر زمان دیگری باشد، اصلاً دور از انتظار نیست که به گزینه‌های محدود و کمی دسترسی داشته باشید. بااین‌حال یک راه‌حل خوب وجود دارد که شما را از نگرانی نداشتن محل اقامت در مقصد رها می‌کند. سایت‌های اجاره ویلا مثل هومسا معمولاً در تمام روزهای سال در دسترس هستند و هر زمانی که به آنها مراجعه کنید می‌توانید بهترین محل اقامتی را باتوجه‌ به روزهای سفر و بودجه‌ای که در نظر دارید انتخاب کنید. روزهای پایانی سال این سایت‌ها هم شلوغ هستند و ممکن است نتوانید جای خوبی برای اقامت در سفر پیدا کنید، اما اگر از قبل برای سفر برنامه‌ریزی کنید و قبل از اینکه به ترافیک مسافران نوروزی برای رزرو هتل برسید، محل اقامت خود را رزرو کنید، دیگر هیچ مشکلی نخواهید داشت. یکی دیگر از مزیت‌های رزرو به‌موقع محل اقامت از هومسا داشتن زمان و گزینه‌های مختلف برای انتخاب است. اگر به‌وقت و با قیمت مناسب به فکر محل اقامت باشید، می‌توانید چندین و چند هتل، ویلا، اقامتگاه بوم‌گردی و آپارتمان را ببینید و مرور کنید تا در نهایت به بهترین گزینه‌ای برسید که برای شما و همراهانتان انتخاب خوبی است.

a38d91c8-5991-4141-b46d-a6607e0e1409

اجاره ویلا در مقصدهای پرمسافر چگونه است؟

خوشبختانه یا متأسفانه نوروز زمانی است که اکثر شهرها و مناطق مختلف ایران آب‌وهوای مناسب و خوبی دارند. درنتیجه ترافیک مسافران نوروزی که به شهرهای مختلف می‌روند بسیار زیاد است. مثلاً هزینه‌ای که برای اجاره ویلا در بابلسر برای روزهای تعطیلات نوروزی پرداخت می‌کنید بسیار گران‌تر از روزهایی است خلوت سفر است. همچنین به‌خاطر جمعیت مسافر بالا، هتل‌ها و اقامتگاه‌های خوب و مناسب به‌سرعت پر می‌شوند و اقامتگاه‌های باقی‌مانده برای یک سفر نوروزی که بیشتر همراه با خانواده سفر می‌کنند، گزینه خوبی نیست.

چگونه با هومسا اقامتگاه سفرتان را انتخاب کنید؟

اگر می‌خواهید خستگی سالتان را در یک سفر نوروزی از تن به در کنید، اگر می‌خواهید با سفر برای مواجهه با اتفاق‌های پیش‌بینی نشده سال پیش رو تمرین کنید، اگر به فکر گذراندن اوقات خوشی کنار خانواده و عزیزانتان در روزهای ابتدایی سال هستید، از همین حالا برنامه‌ریزی را شروع کنید. هومسا همراه شماست تا بتوانید بهترین و متنوع‌ترین اقامتگاه‌های نوروزی را در شهرها و مقصد‌های مختلف ایران بررسی کنید، هزینه‌ها را بسنجید و باتوجه‌به برنامه و شرایطی که برای سفرتان در نظر گرفته‌اید، گزینه مناسب خودتان را انتخاب و رزرو کنید. ما در هومسا همراه شما هستیم تا خیالتان از مهم‌ترین چیز که همان محل اقامت است آسوده و امن باشد. هومسا یار و هم‌پای شما برای داشتن یک سفر خوب و فراموش‌نشدنی است.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied