شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

تخفیف کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ

اکثر افراد بیشترین زمان خود را در فضای منزل سپری می‌کنند و این حضور تاثیرات موثر و فراوانی بر حالات روحی و روانی انسان می‌گذارد.

تخفیف کاغذ دیواری در فروشگاه پرشین راگ

از این‌رو به راحتی می‌توان به اهمیت دکوراسیون داخلی و تاثیر آن بر روحیات انسان پی‌برد. دیوار، سقف و کف سه عنصر اصلی بر زیبایی بخشی یک مکان محسوب می‌شوند و از آنجا که بیشترین سطوح یک منزل را دیوارهای آن تشکیل می‌دهند؛ هویت بخشیدن به این دیوارها با استفاده از رنگ و پوشش مناسب بسیار حائز اهمیت است. یکی از پوشش‌های مناسب برای دیوار، کاغذ دیواری می‌باشد که امروزه استفاده از آن راحت‌ترین، ارزان‌ترین و سریع‌ترین راه برای ایجاد تغییرات در فضای داخلی منزل محسوب می‌شود.

 این مقاله به شما کمک می کند تا هر چه بیشتر از این عنصر خلاقانه برای طراحی و زیبایی‌بخشی فضای منزل خود استفاده کنید، پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کاغذ دیواری پرشین راگ

ویژگی‌ها و مزایای کاغذ دیواری خوب

کاغذ دیواری‌های خوب و مرغوب، مانند تمام عناصر مربوط به دکوراسیون، از ویژگی و مزیت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های خاص خود برخوردارهستند که در ادامه به چند نمومه از این خصوصیات اشاره خواهیم کرد.

الف) قابلیت شستشو: از ویژگی‌های مهم برخی از دیوارپوش‌ها قابل شستشو بودنشان است. بر روی متریال‌های قابل شستشو که از جنس pvc هستند روکش وینیل می‌کشند و میزان آن در نوع مرغوب ۳۰۰ الی ۴۵۰ گرم در هر متر مربع است.

ب) مقاوم‌ بودن دربرابر خط وخش و پارگی: هر اندازه روکش پلاستیکی این نوع دیوارپوش محکم‌تر باشد؛ دربرابر خراش‌های سطحی مقاوم‌ترخواهد بود و تنها به وسیله کشیدگی با کاتر و یا چاقو، امکان پارگی در آن وجود دارد.

پ) ضد حریق بودن: دیوارپوش‌های کاغذی که دارای استاندارد(B-M) هستند ضدحریق بوده و دربرابر حرارت و آتش، بسیار مقاوم هستند و به کندی می‌سوزند. این استاندارد در پشت کاغذ دیواری‌ها ذکر می‌شود.

ج) ضد آلرژی بودن: از آنجاکه این عنصر از محصولات پتروشیمی تهیه می‌شود استفاده از مواد اولیه مرغوب در آنها بسیار اهمیت دارد تا ایجاد آلرژی، سردرد و بوی نامطبوع نکند. به‌خصوص برای اتاق کودک، این موضوع بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

چ) قابلیت نصب مجدد: بعضی از این دیوارپوش‌های مرغوب این امکان را دارند که درصورت ناراضی بودن از نصب‌شان، آنها را از دیوار جدا کرده و درجای مناسب و مورد دلخواه قرار دهیم.

د) جذب نکردن دود و آلودگی: این ویژگی‌ از مزیت‌های دیوارپوش‌های وینیل و نانو می‌باشد و برای محیط آشپزخانه بسیار مناسب است. 

ذ) مقاومت دربرابر تابش آفتاب: نور خورشید خاصیت رنگ‌زدایی دارد. یک کاغذ دیواری خوب و با کیفیت، نسبت به تابش نور خورشید مقاوم است و با گذشت زمان به‌ راحتی تغییر رنگ نمی‌دهد.

ر) داشتن عمر بالا: متریال‌های با کیفیت، عمر مفیدی بین ۵ تا ۸ سال دارند و بعضی از آن‌ها دارای گارانتی ۵ یا ۱۰ ساله هستند.

انواع کاغذ دیواری بر اساس روکش

1)  بدون روکش و از جنس کاغذ: این نوع از دیوارپوش‌ها از جنس کاغذ بوده و بسیار نازک و غیرقابل شستشو هستند. با چسب مخصوص کاغذ، به دیوار می‌چسبند و به‌ مدت یک الی دو سال دوام دارند. از مزیت‌های آن می‌توان به ارزان و مقرون به‌صرفه بودن، نصب راحت و کنده‌شدن آسان اشاره کرد.

2)  جنس pvc با روکش وینیل: از ویژگی‌های آن می‌توان به محکم و بادوام بودن، قابلیت شستشو، ضد خش و داشتن عمر بالای ۵ سال اشاره کرد.

3) روکش نانو: این مدل دیوارپوش‌ها با تکنولوژی نانو ساخته می‌شوند و از ویژگی‌های آن می‌توان به قابلیت شستشو، با دوام بودن، ضد حساسیت، ضد دود و کثیفی، مقاوم بودن دربرابر تابش آفتاب و داشتن خاصیت عایق بودن در برابر صدا و گرما اشاره کرد.

4) روکش با بافت مخملی: در این مدل از کاغذ دیواری‌ها، تکه‌ها و نقش‌ و نگارهایی از جنس مخمل پارچه‌ای یا پلاستیکی دیده می‌شود. زمینه این نوع از دیوارپوش‌ها از جنس پارچه یا پی.وی.سی بوده و معمولاً دارای طرح‌های کلاسیک با رنگ‌های تیره هستند. همچنین به‌دلیل مخملی بودن قابلیت شستشو ندارند.

کاغذ دیواری پذیرایی پرشین راگ

5) کاغذ دیواری سه بعدی: یکی از جدیدترین سبک‌های کاغذهای دیواری که زیبایی خاصی به منزل‌تان به‌خصوص سالن پذیرایی شما می‌بخشد، نوع سه بعدی آن است. این نوع دیوارپوش به‌ گونه‌ای طراحی شده است که از فاصله سه و چهار متری کاملا برجسته به نظر می‌رسد. قابلیت شستشو داشته و به دلیل تنوع فراوان، بسیار پرطرفدار می‌باشد.

6) کاغذ دیواری با الیاف طبیعی: این نوع متریال بسیار کم‌یاب است و با چوب طبیعی فنلاندی ساخته شده وتکه‌های برگ و چوب در الیاف آن دیده می‌شود؛ به همین دلیل، این ویژگی باعث بالا رفتن قیمت آن شده است. از مزایای این نوع دیوارپوش می‌توان به قابلیت شستشو، سازگار بودن آن با طبیعت و داشتن خاصیت ضد حساسیت اشاره کرد.

تا اینجا با انواع کاغذهای دیواری و ویژگی‌های آن آشنا شده‌اید اما ممکن است برای شما این سوال پیش‌آید که این دیوارپوش‌ها براساس کاربرد و محل نصب‌شان چه ویژگی‌هایی باید داشته باشند؟ برای پاسخ به این سوال، ویژگی‌ کاغذ دیواری پذیرایی و اتاق خواب را شرح خواهیم داد. 

ویژگی های کاغذ دیواری پذیرایی

‌ دیوارهای پذیرایی مهم‌ترین و نخستین قسمت از خانه محسوب می‌شود که نمای کلی خانه را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد و اولین جایی است که مهمان‌ها به هنگام ورود به خانه با آن روبرو می شوند. زیبایی و شکیل بودن پذیرایی نشان‌دهنده شخصیت و سبک زندگی شما است بنابراین در انتخاب یک کاغذ دیواری مناسب، حتماً باید به رنگ‌آمیزی لوازم و دکوراسیون منزل‌تان مثل مبلمان‌ها و فرش‌ها  توجه کنید. اگر مبلمان شما ساده و بی‌ نقش است، نوع اسپرت بهترین انتخاب شماست و در صورتی‌که مبلمان شما کلاسیک و تاج‌دار است، باید ازانواع کلاسیک و گل برجسته استفاده کنید. دیوارپوش‌های پذیرایی با خطوط شکسته و یا نقوش تیز و مهندسی انرژی، هیجان و پویایی فضا را بیشتر می‌کند. برای اینکه دکوراسیون پذیرایی شما آرام باشد از طرح‌های کوچک، کم‌رنگ و ملایم استفاده کنید.

ویژگی کاغذ دیواری اتاق خواب

نوع کاغذ‌هایی که برای دیواراتاق‌ خواب انتخاب می‌کنید، فضای اتاق‌تان را ممکن است بزرگ‌تر، روشن‌تر و یا گرم‌تر نشان دهد. برای این‌که فضای اتاق بزرگ‌تر و سقف بلندتر به‌نظر برسد و درعین حال نیز محیط آرام بخش‌تر جلوه کند؛ میتوان از رنگهای سبز، آبی یا بنفش به شکل ملایم و سرد استفاده کرد و برای داشتن فضای گرم و خوش‌آیند از رنگ‌های قرمز، زرد و یا پرتقالی استفاده کرد.

کاغذ دیواری اتاق خواب پرشین راگ

نکات و راهکارهای مفید برای انتخاب کاغذ دیواری

  •  قبل از انتخاب نوع و طرح یک دیوارپوش مناسب باید به رنگ وسایل خانه توجه کنید.
  •  دیوارپوشی مناسب است که قابلیت شستشو داشته باشد.
  •  به سبک و شکل چیدمان اثاثیه منزل توجه کنید.
  • برای خانه‌هایی که دیوارهای بلند دارند بهتراست از دیوارپوش‌هایی با خطوط افقی استفاده کنید.
  • برای ایجاد فضای آرام و دور از شلوغی و بی‌نظمی بهتراست از دیوارپوش‌های گل‌دار با رنگ ملایم استفاده کنید.
  • دیوارپوش با طرح‌های عمودی و راه راه باعث می‌شود دیوار بلندتر و سقف مرتفع‌تر به‌نظر رسد.

آنچه در این مقاله خوانده‌اید تنها بخشی از تجربیات ما در معرفی و شناساندن انواع کاغذهای دیواری بوده است. شما می‌توانید با راهنمایی و مشاوره گرفتن از طراحان زبده و حرفه‌ای گروه پرشین راگ و مراجعه به سایت https://www.epersianrug.com بهترین و مناسب‌ترین کاغذهای دیواری‌ها را با قیمتی کاملا مناسب  و با تخفیفاتی ویژه تهیه نمایید.

فراموش نکنید که شما شایسته بهترین‌ها هستید و فروشگاه پرشین راگ پشتیبان شما در انتخاب این بهترین‌هاست. 

 

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت صحت و سقم آن ندارد ....

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied