شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین فروشگاه خرید حساب کاربری Clash of Clans

کلش آف کلنز یکی از بازی‌های مشهور و محبوب اندرویدی است که روی گوشی‌های موبایل هوشمند اجرا می‌شود.

بهترین فروشگاه خرید حساب کاربری Clash of Clans

کلش آف کلنز یکی از بازی‌های مشهور و محبوب اندرویدی است که روی گوشی‌های موبایل هوشمند اجرا می‌شود. این بازی توسط شرکت عظیم سوپرسل طراحی شده و در حال حاضر توسط خود سوپرسل پشتیبانی می‌شود. بدون شک کلش اف کلنز یک موفقیت برجسته در کارنامه شرکت سوپرسل است که توانسته این شرکت را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای طراحی بازی ویدئویی در جهان معرفی کند؛ به طوری که امروزه کمتر گیمری در اینترنت پیدا می‌شود که این شرکت مطرح را نمی‌شناسد.

شرکت سوپرسل برای اینکه جذابیت بازی را برای کاربران به حداکثر برساند، کاری کرده که کاربران فعال قدیمی لذت بیشتری را در میدان نبرد تجربه کنند؛ کاربران تازه وارد نیز باید با صبر و تلاش روزانه، اکانت خود را به سطوح بالا برسانند تا بتوانند از قابلیت‌های ویژه این بازی استفاده کنند. فروشگاه‌های معتبر ایرانی برای اینکه در این زمینه با کاربران همراه باشند، امکان خرید اکانت Clash of Clans را برای آن‌ها فعال ساخته‌اند. در این مطلب، شما را با نحوه خرید حساب کاربری این بازی و بهترین فروشگاه اکانت‌های کلش اف کلنز آشنا خواهیم کرد.

خرید اکانت کلش اف کلنز

کلش اف کلنز به عنوان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های اندرویدی، پذیرای تمامی کاربران از سرتاسر جهان است. به صورتی که افراد می‌توانند بدون داشتن کوچک‌ترین محدودیتی، اکانت خود را در این پلتفرم بسازند و فعالیت خود را در کلش اف کلنز آغاز کنند. اگر این اکانت در سایت سوپرسل ثبت شود و کاربر آن را به اکانت جیمیل خود متصل کند، دیگر هیچ عاملی نمی‌تواند باعث از دسترس خارج شدن آن شود؛ چرا که کاربر می‌تواند به سادگی اکانت خود را بازیابی کرده و مجددا آن را روی گوشی موبایل خود اجرا کند.

از آنجایی که حذف شدن و بروزرسانی نرم افزار کلش آف کلنز باعث پریدن اکانت‌های بسیار زیادی شده بود، این قابلیت توسط سوپرسل بنیان گذاشته شد تا کاربران ارتباط عمیق‌‎تری با اکانت خود داشته باشند. این اتفاق، آغازگر این بود که کاربران اکانت‌های کلش اف کلنز خود را به دیگران بفروشند؛ زیرا به سادگی می‌توانستند اکانت خود را به جیمیل مشتریان متصل کرده و آن را به صورت کامل به او اهدا کنند.

حالا کاربران دیگر نیازمند ایجاد اکانت کلش اف کلنز نیستند تا بتوانند در این بازی حضور پیدا کنند؛ بلکه می‌توانند با یک اقدام ساده، نصف مسیر را بروند و از همان ابتدا، فرصت تجربه حداکثر هیجان را در بازی داشته باشند. بر خلاف تصورات، قیمت اکانت کلش اف کلنز چندان گران هم نیست و عده کثیری از کاربران توانایی خرید برترین اکانت‌های کلش آف کلنز را دارند.

بازار اکانت‌های بازی کلش رویال که باز هم توسط شرکت سوپرسل طراحی و عرضه شده و شباهت زیادی به بازی کلش آف کلنز دارد، شدیدا داغ است. اگر در مورد خرید اکانت Clash Royale تحقیق کنید، این موضوع کاملا قابل تشخیص است؛ اما این بازار در ایران، به اندازه بازار اکانت‌های کلش اف کلنز محبوبیت ندارد. کلش اف کلنز به دلیل سبک بازی خشن و قابلیت حمله کردن به قبیله‌های بزرگ رقبا، محبوبیت نسبی بیشتری را از آنِ خود کرده تا بازار حساب‌های کاربری آن در ایران بیش از هر زمان دیگری طرفدار داشته باشد.

فروشگاه اکانت کلش آف کلنز

فروشگاه اکانت کلش آف کلنز

دغدغه دیگری که در این پروسه وجود دارد، پیدا کردن مشتری توسط فروشنده و پیدا کردن فروشنده توسط مشتری است. شما در حالت عادی نمی‌توانید یک فروشنده اکانت کلش آف کلنز پیدا کنید که اکانت پیشرفته خود را به همین سادگی بفروشد؛ زیرا این اکانت‌ها برای صاحبان آن‌ها بسیار ارزشمند هستند و هر کسی حاضر به فروختن اکانت خود نخواهد بود. به همین دلیل برخی پلتفرم‌های معتبر و قابل اتکا در این زمینه تاسیس شده‌اند که کار وساطت را انجام می‌دهند و فروشندگان و خریداران را به یکدیگر لینک می‌کنند.

کسانی که می‌خواهند اکانت کلش اف کلنز خود را به فروش برسانند، می‌توانند مشخصات و اطلاعات اکانت خود را یادداشت کرده و به همراه آیدی اکانت در فروشگاه‌های معتبر آگهی کنند. این فروشگاه‌ها که پیش از این توسط مشتریان شناخته شده‌اند، روزانه هزاران بازدید دارند که هرکدام از این بازدیدها می‌تواند موجب فروخته شدن اکانت شود. هر کاربری هم که مایل به خرید اکانت کلش اف کلنز او باشد، می‌تواند با او تماس گرفته و اطلاعات بیشتری کسب کند.

البته توجه داشته باشید که این کار به دو صورت کلی انجام می‌‌گیرد. عمده فروشگاه‌ها به این صورت کار می‌کنند که تمامی کاربران بدون پرداخت کردن هرگونه هزینه می‌توانند آگهی خود را در سایت آن‌ها به ثبت برسانند؛ اما اگر این اکانت توسط این سایت به فروش رفت، فرد باید بخشی از مبلغ دریافت شده را به فروشگاه به عنوان پورسانت پرداخت کند. برخی از فروشگاه‌های دیگر، همان ابتدای کار مبلغی از شما می‌خواهند تا آگهی شما را در سایت خود درج کنند؛ مسلما همکاری با این سایت‌ها به شما پیشنهاد نمی‌شود.

با توجه به این سیستم قابل توجه خرید و فروش اکانت کلش اف کلنز، خریداران گزینه‌های متنوعی برای خرید دارند و می‌توانند مورد مناسب و با ارزش را برای خود بخرند. این تنوع سبب می‌شود تا فرد صرفه اقتصادی هرکدام را مقایسه کرده و زیر بار پرداخت مبالغ نجومی برای اکانت‌‌های بی‌ارزش و ضعیف نروند. حال که به اختصار با این نوع فروشگاه آشنا شده‌اید، بهتر است از بهترین فروشگاه اکانت کلش اف کلنز در ایران نیز شناخت پیدا کنید.

بهترین فروشگاه اکانت Clash Of Clans

حالا که نوبت به شرح اصلی‌ترین موضوع این مطلب می‌رسد، بهتر است یک نکته مهم را بدانید. شما هیچ زمانی قادر به پیدا کردن بهترین فروشگاه اکانت کلش اف کلنز نخواهید بود؛ چرا که تعداد زیادی از این فروشگاه‌ها در ایران تاسیس شده‌اند که هرکدام به اندازه‌ای معتبر و قابل اعتماد هستند. بنابراین بهتر است به جای اینکه به دنبال بهترین فروشگاه کلش آف کلنز در ایران باشید تا اکانت مورد نظرتان را از آن بخرید، باید ببینید که کدام سایت برای شما قابل اعتمادتر است.

همان‌طور که اشاره شد، تعداد زیادی از فروشگاه‌های اکانت کلش اف کلنز در ایران فعالیت می‌کنند که هرکدام در بازار حرفی برای گفتن دارند. با این وجود اگر می‌خواهید بهترین مورد را شناسایی کنید، باید پارامترهایی سخت‌گیرانه و مهم برای خودتان داشته باشید؛ در غیر این صورت، در دام حرف‌ها و ادعاهای هیچ و پوچ این سایت‌ها خواهید افتاد.

Buy Clash of Clans Account (Cheap + Safe + Fast) | GameStores

قبل از هر چیزی، باید ببینید که فروشگاه مورد نظرتان، دارای نماد اعتماد الکترونیکی است یا خیر. بر خلاف باورهای عمومی، وجود نماد اعتماد الکترونیکی اهمیت بسیار زیادی دارد و یک وسیله برای اندازه‌گیری میزان اعتبار هر سایت است. این نماد توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور به سایت‌های فعال و قابل اعتماد اهدا می‌شود و در تمامی سایت‌ها قابل مشاهده نیست. اگر یک سایت این نماد اعتماد را داشته باشد، یعنی فعالیتی رسمی دارد و مراکز معتبر بر فعالیت آن مستقیما نظارت می‌کنند؛ بنابراین می‌توانید به آن‌ها اعتماد داشته باشید.

از این رو، باید توجه داشته باشید که فروشگاه آنلاین مورد نظرتان با سیاست مشتری مداری فعالیت کند. اگر یک کسب و کار برای جلب رضایت مشتریانش تلاش نکند، یقینا قابل اعتماد نیست و نمی‌تواند به اعتبار آن اتکا کرد. خوشبختانه امروزه عصر ارتباطات است و می‌توان به سادگی در مورد فروشگاه آنلاین مورد نظر تحقیق کرد و بازخورد مشتریان سابق و فعلی آن را سنجید. این کار از طریق بخش کامنت‌ها و نظرات سایت و پیج اینستاگرام آن امکان‌پذیر است.

حال که می‌دانید چگونه بهترین سایت را پیدا کنید، شاید بهتر باشد پیشنهاد خودمان را به شما معرفی کنیم؛ چرا که مطمئنا شما به دنبال ارزیابی و سنجیدن این فروشگاه‌های پرتعداد نیستید و فقط می‌خواهید اکانت کلش آف کلنز یا کلش رویال مورد نظرتان را از یک فروشگاه قابل اعتماد و معتبر خریداری کنید. فروشگاهی که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم، سایت گیم استور نام دارد که شاید در زمینه‌های مشابه نام آن را شنیده و یا حتی از خدمات منحصر به‌فرد آن استفاده کرده باشید. در ادامه، توضیحات بیشتری از آن برایتان شرح خواهیم داد.

فروشگاه گیم استور؛ بهترین پلتفرم خرید اکانت گیم برای گیمرها

در این مطلب، به شما گفتیم که چگونه بهترین فروشگاه فعال در زمینه اکانت‌های کلش اف کلنز و کلش رویال را پیدا کنید. برای اینکه خیالی راحت در این زمینه داشته باشید، بهتر است پارامترها و معیارهای مهم و کاربردی را در ذهن خود حک کنید.

فروشگاه گیم استور برای سهولت خرید اکانت گیم‌های مختلف، بهترین پلتفرم buy game accounts را در اختیار کاربران خود گذاشته است. از آنجایی که این فروشگاه قدیمی‌تر و معتبرتر از رقبای خود به شمار می‌رود، شما می‌توانید به آن اعتماد کنید؛ چرا که دارای نمادهای معتبر از مراکز رسمی کشور است و فعالیتی رسمی در دنیای دیجیتالی دارد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied