شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

انتخاب کیف مجلسی به روشی هوشمندانه و جذاب

یافتن خانمی که هیچ کیف مجلسی نداشته باشد، عملاً غیرممکن است. کیف‌های مجلسی تنها ابزاری برای حمل وسایل نیستند، بلکه آن‌ها بخش جدایی‌ناپذیر استایل و زیبایی ظاهری شما به‌حساب می‌آیند.

انتخاب کیف مجلسی به روشی هوشمندانه و جذاب

با انتخاب کیف مجلسی مناسب شیک‌پوشی خود را به همه افراد حاضر در جمع ثابت خواهید کرد. این در حالی است که اگر کیف خود را به‌درستی انتخاب نکنید، ظاهر شما قطعا کامل و بی‌نقص نخواهد بود. در ادامه با ما همراه باشید و با نکاتی که به شما می‌گوییم بهترین کیف مجلسی را بخرید.

خریدی لذت‌بخش با انتخاب کیف مجلسی

برخی از کیف‌های مجلسی به حدی خارق‌العاده هستند که به شما حس کامل بودن را هدیه می‌کنند؛ به طورحتم این کیف‌ها تمام ویژگی‌های لازم را دارند. به طورکلی سه اصل برای خرید کیف مجلسی زنانه وجود دارد. این سه اصل شامل موارد زیر است:

  1. کیفیت دوخت
  2.  جنس کیف مجلسی
  3. هم‌خوانی کیف با لباس و اکسسوری‌های شما

در ادامه به توضیح هرکدام از این موارد می‌پردازیم.

b8f1900c-16bb-4dcb-a43c-76e50ff00e5e

کیفیت دوخت؛ نکته‌ای مهم در انتخاب کیف

یکی از مواردی که اصل یا فیک بودن کیف‌ها را نشان می‌دهد، تمیز بودن دوخت آن است. کیف‌هایی که دوختی نامرتب و به‌هم‌ریخته دارند، ارزش خرید نخواهند داشت. این کیف‌ها ظاهر شما را شلخته و به‌هم‌ریخته نشان می‌دهند.

تصور کنید برای تکمیل استایل خود کیفی انتخاب کرده‌اید که تمامی درزهای آن نخ‌های اضافه دارد. بدون شک این کیف به‌هیچ‌وجه با ظاهر شما هم‌خوانی نخواهد داشت. درنتیجه بهتر است در زمان خرید به‌تمامی جزئیات دوخت دقت کنید.

جنس کیف؛ اولین نکته‌ای که به چشم می‌آید

کیف‌های مجلسی را با مواد و پارچه‌های گوناگونی می‌دوزند. در میان تمامی پارچه‌ها چرم از همه گران‌بهاتر و زیباتر است. کیف‌های مجلسی چرم انتخابی ایده‌آل به منظور تکمیل هر استایلی به شمار می‌رود. علاوه بر آن خرید این کیف‌ها بسیار ارزشمند است؛ چراکه در عین زیبایی و اصالت ماندگاری خوبی نیز دارند.

هم‌خوانی کیف با لباس‌های شما

افراد باسلیقه همیشه رنگ و مدل کیف خود را به‌صورت هنرمندانه‌ای با لباس یا بخشی از اکسسوریشان هماهنگ می‌کنند. ست کردن کیف با کمربند و کفش یکی از روش‌های رایج در ست کردن استایل به شمار می‌رود. به خاطر داشته باشید علاوه‌بر رنگ باید به بافت و طرح روی کیف نیز برای ست کردن آن با لباس‌های خود توجه کنید.

4c6f8db6-7133-4f5d-a6cc-03aeb4283ca4

بهترین کیف مجلسی را بخرید

طبیعی است که برای مجالس رسمی و مهم خود به دنبال بهترین‌ها و خاص‌ترین‌ها باشید. شاید به این فکر کنید که اولین چیزی که یک کیف را در نظر شما خاص می‌کند، مدل آن است، اما سخت در اشتباه هستید. اگر کیفی با مدل خاص ببینید که جنس آن بی‌کیفیت باشد، بدون شک نظر شما را برای مجالس مهم جلب نخواهد کرد. بنابراین در اولین قدم برای خرید کیف مجلسی باید سراغ جنس‌های خاص بروید.

بهترین جنس برای کیف‌های مجلسی که از قدیم‌الایام نیز مورد توجه تمام خانم‌ها بوده، چرم طبیعی است. البته این نکته را نیز باید در نظر داشته باشید که هر کیف چرمی گزینه مناسبی برای مجالس رسمی شما نیست.

در انتخاب کیف مجلسی باید از کیفیت چرم اطمینان داشته باشید، در غیر این صورت تمام هزینه‌ای که برای خرید کیف پرداختید، هدر خواهد رفت. بنابراین توصیه می‌کنیم که ریسک نکنید و در اولین قدم سراغ برندهای معروف بروید؛ مگر مهمانی‌های رسمی و مهم چند بار در سال اتفاق می‌افتند؟

برندهای معروف؛ خرید بدون ریسک

به دنبال کیفی باارزش برای مجالس رسمی خود هستید؟ به طور قطع دوست دارید در قبال هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، مدت طولانی از این کیف زیبا استفاده کنید. در این صورت ریسک نکرده و کیف مجلسی‌تان را از برندهای معروف و معتبر انتخاب کنید.

در انتخاب کیف مجلسی بهترین گزینه کیف‌های چرمی است. برند کروکو مدل‌های متنوعی از کیف‌های مجلسی چرمی عرضه می‌کند. به طور حتم با مشاهده تنوع مدل این کیف‌های مجلسی دست خالی از فروشگاه‌های کروکو برنمی‌گردید.

چرا کروکو؟

اگر از طرفداران برند کروکو باشید، به طور قطع از خدمات فروشگاه‌های کروکو به مشتریان آگاه هستید. کروکو رضایت مشتریان را هدف اصلی خود قرار داده است و در پی جلب رضایت مشتریان در اولین قدم محصولاتی با طراحی خاص و جدید و البته با کیفیت ارائه می‌کند.

کلمه گارانتی به تنهایی اطمینان خاطری در ذهن مشتری ایجاد می‌کند، اما اگر بدانید که گارانتی‌های کروکو به چه اندازه اعتبار دارد، از اصالت کالایی که به دست می‌گیرید، مطمئن خواهید بود. این همان چیزی است که در قدم بعدی رضایت و اعتماد مشتریان جدید کروکو را جلب می‌کند. کلیه محصولات سایت گارانتی دارند و خدمات پس از فروش این برند برگ برنده آن در میان برندهای مختلف چرم است.

908709af-1ae8-4ed7-910d-a2f426e82fb4

تنوع؛ همان چیزی که خانم‌ها به دنبال آن هستند!

قطعا خرید از فروشگاه‌هایی که تنوع بالایی از محصولات را پیش روی شما قرار می‌دهند، بسیار جذاب است؛ به‌خصوص برای خانم‌هایی که وسواس خاصی در انتخاب استایلشان دارند. در کروکو تنوع بالایی از کیف مجلسی را مشاهده می‌کنید؛ از این رو باید در انتخاب کیف مجلسی استایلتان را نیز مدنظر قرار دهید. به این منظور بیایید نگاهی جامع به انواع کیف‌های مجلسی این برند بیندازیم.

کیف‌های دوشی با دسته کوتاه

اگر می‌خواهید استایل مجلسی، معمولی و البته متفاوتی داشته باشید، حتماً به کیف دوشی با دسته ‌کوتاه نیاز خواهید داشت. این کیف‌ها را نه تنها می‌توانید به دست بگیرید، بلکه روی دوشتان نیز می‌اندازید. کیف‌های دوشی دسته کوتاه ظاهر مجلسی دارد؛ پس بهتر است در زمان انتخاب کیف مجلسی این مدل را نیز مدنظر قرار دهید.

کیف‌های دستی و چشم‌نواز

اگر از کیف‌های بزرگ و سنگین خسته شده‌اید، شاید وقتش رسیده باشد که با خرید کیف‌دستی به استایل خود تنوع دهید. کیف‌های دستی عموماً با هدف حمل وسایل کوچک مانند سویچ ماشین یا تلفن همراه دوخته می‌شوند. این کیف‌ها یکی از ایده‌آل‌ترین مدل‌ها جهت استفاده در مجالس و مهمانی‌ها هستند؛ از این رو توصیه می‌کنیم در انتخاب کیف مجلسی زنانه اول سراغ کیف‌های دستی بروید.

جمع‌بندی

انتخاب کیف مجلسی اغلب کار دشواری است، اما برند کروکو این کار را برای شما آسان می‌کند. مدل‌های متنوع و زیبای کیف‌های کروکو هر بانوی سخت پسندی را راضی خواهد کرد. برای خرید محصولات باکیفیت کروکو کافی است به بخش محصولات سایت سری بزنید.

کیف‌های چرم کروکو خاص‌ترین مدل‌های موجود در بازار را دارند که منحصربه‌فرد بودن سلیقه شما را به رخ می‌کشند. مطمئن باشید با دیدن کیف‌های مجلسی این برند ثانیه‌ای را برای خرید از دست نخواهید داد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied