شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

در سفر مشهد از کجاها دیدن کنیم؟

هر زمان که قصد داشتید سفری به شهر پهناور مشهد داشته باشید، حتما پیش از سفر، برنامه‌ای برای بازدید از دیدنی‎‌های شهر بچینید تا سفری مفیدتر داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تعدادی از این جاهای دیدنی را برای شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید با خرید بلیط هواپیما، به مشهد سفر کنید. پس تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

در سفر مشهد از کجاها دیدن کنیم؟

خانه تاریخی داروغه

یکی از خانه‌های تاریخی معروف مشهد که قدمت آن به دوران قاجار بازمی‌گردد، خانه تاریخی داروغه است. همانطور که از اسمش پیداست، این خانه تاریخی در سال‌های دور، به دستور داروغه شهر ساخته شده است. با توجه به اینکه این خانه توسط بناهای روس ساخته شده، هنگام بازدی از آن، متوجه تاثیر هنر و معماری روسی خواهید شد.

پارک مینیاتوری

یکی از جاذبه‌های دیدنی و متفاوت مشهد که نمونه آن در جهان هم کمتر وجود دارد، پارک مینیاتوری مشهد است. این پارک، مجموعه‌ای از آثار تاریخی، مذهبی و فرهنگی کشور است که در ابعاد کوچکتر ساخته شده‌اند و می‌توانید در کنار آنها قدم بزنید و آنها را از بالا، ببینید. این پارک که اولین پارک مینیاتوری شرق کشور است، شامل 58 نماد مختلف از جمله روستای کندوان و تخت جمشید می‌باشد.

آبشار اخلمد

یکی از آبشارهای زیبای شمال شرقی کشورمان که نود کیلومتر از شهر مشهد فاصله دارد و از دیدنی‌ترین آبشارهای اطراف شهر مشهد است، آبشار اخلمد می‌باشد. اخلمد مجموعه‌ای از چند آبشار است که ارتفاع آبشار اصلی آن به حدود 40 متر می‌رسد. بعد از آبشار اصلی، آبشارهای دیگری نیز وجود دارند. ارتفاع دیواره‌ صخره‌های اطراف آبشار اخلمد به بیش از 200 متر نیز می‌رسد!

چشمه گیلاس

از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های طبیعی نزدیک مشهد که تقریبا 50 کیلومتر با آن فاصله دارد، چشمه گیلاس می‌باشد. این چشمه معروف که تقریبا 1000 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و عمق بعضی از بخش‌های آن به پنج متر می‌رسد، از قدیمی‌ترین چشمه‌های این استان است و نه تنها در این استان، بلکه از معروف‌ترین چشمه‌های ایران هم هست. یک نکته جالب درباره این چشمه وجود دارد و آن هم این است که این چشمه هیچوقت خشک نمی‌شود. زیرا شرایط آب و هوایی این منطقه باعث می‌شود که چشمه گیلاس همیشه آب داشته باشد.

خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد

برای خرید بلیط هواپیما به مقصد مشهد، کافیست وارد سایت اسنپ تریپ شده، در بخش پرواز داخلی، مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و تاریخ مورد نظرتان برای پرواز را نیز تعیین نمایید. سپس اسنپ تریپ بر اساس موارد مورد نظر شما، لیست بلیط‌های موجود به مقصدتان را نمایش می‌دهد و می‌توانید از میان آنها، بلیط مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید. برای برگشت نیز می‌توانید پرواز مشهد تهران را از همان ابتدا خریداری کرده و هزینه بلیط هواپیما تهران مشهد و بلیط هواپیما مشهد تهران را مجموعا پرداخت نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied