شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چه تشکی برای تخت بخریم؟

خرید تشک باید طبق اصول و قوانین خاصی صورت گیرد تا کالای خواب خریداری شود که به تجربه خواب راحت و لذت بخش کمک کند.

چه تشکی برای تخت بخریم؟

خرید تشک باید طبق اصول و قوانین خاصی صورت گیرد تا کالای خواب خریداری شود که به تجربه خواب راحت و لذت بخش کمک کند. امروزه، تمامی کارشناسان سلامتی به این نتیجه رسیده اند انتخاب تشک مناسب نقش بسیار مهمی در سلامتی دارد. اگر فرد نتواند به خوبی بخوابد، سیستم ایمنی بدن ضعیف می شود و همین امر مشکلات زیادی را برای سلامتی به وجود می آورد. تشک مموری فوم یکی از بهترین محصولاتی است که افراد می توانند خرید آن را مد نظر قرار دهند.

 

آیا برند تشک معتبر است؟

یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید تشک باید مد نظر قرار دهید برند تشک است. اگر برند تشک معتبر نباشد، ممکن است مواد بی کفیت در ساخت آن به کار رفته باشند و این موضوع می تواند بر ویژگی های تشک اثر بگذارد. از طرف دیگر، اگر این تشک نامعتبر باشد، ممکن است متناسب با آناتومی بدن طراحی نشده باشد و این موضوع می تواند باعث بروز دردهای زیادی در بدن شود.

آیا تشک متناسب با آناتومی بدن است؟

شاید بتوان گفت مهمترین مسئله ای که در خرید تشک باید مد نظر قرار دهید طراحی تشک متناسب با آناتومی بدن است. وقتی تشک متناسب با آناتومی بدن طراحی شده باشد می تواند در گودی کمر و یا در گودی پاها قرار گیرد  و این موضوع می تواند به کاهش دردهای کمر و پا کمک کند.

 در واقع، وقتی بر روی تشک طبی یا تشکی که متناسب با آناتومی بدن طراحی شده است می خوابید، وقتی از خواب بیدار می شوید احساس می کنید تمامی دردهای بدن شما از بین رفته است و این موضوع می تواند به شما کمک کند عملکرد بهتری در طول روز داشته باشید.

ff7e6624-b8b8-432f-9309-5e216ab137ce

آیا تشک نرم است یا سفت؟

برخی از افراد در زمان خرید تشک در این باره سوال می پرسند که تشک نرم است یا سفت! باید بدانید بهترین تشک تشکی است که نه زیاد سفت باشد نه زیاد نرم! اگر تشک بیش از اندازه سفت باشد نمی تواند گودی های بدن را پوشش دهد و این موضوع باعث می شود تنش های عضلانی خارج نشوند و اگر تشک بیش از اندازه نرم باشد، نمی تواند تکیه گاه مناسبی را برای بدن به وجود بیاورد و این موضوع دردهای بدن را افزایش می دهد. به همین دلیل نرمی تشک باید متناسب باشد.

تشک مموری فوم چه ویژگی هایی دارد؟

تشک مموری فوم یکی از انواع کالای خواب است که طرفداران زیادی دارد. وقتی بر روی تشک مموری فوم دراز می کشید، به سرعت شکل بدن را به خود می گیرد و تکیه گاه مناسبی را در کمر و پا به وجود می آورد. به همین دلیل، این تشک دردهای عضلانی را از بدن خارج می سازد و نقش بسیار مهمی در ارتقا سلامتی و تجربه خواب بهتر دارد. همچنین، بهتر است بدانید وقتی از روی تشک مموری فوم بر می خیزید، به سرعت به شکل اولیه خود باز می گردد و این موضوع می تواند به زیبایی تشک کمک کند. به همین دلیل خرید تشک مموری فوم می تواند گزینه مناسبی برای سخت پسندان باشد.

آیا تشک حرکت را انتقال می دهد؟

یکی از مواردی که در زمان خرید تشک و کالای خواب باید مد نظر قرار دهید، عدم انتقال حرکت در طول تشک است. به طور مثال، تصور کنید شخصی در کنار شما بر روی تشک خوابیده است. وقتی شما حرکت می کنید تشک به قدری تکان می خورد که باعث می شود فردی که در کنار شماست بیدار شود. این امر در دراز مدت چالش های زیادی را برای شما به وجود می آورد و می تواند بر کیفیت خواب اثر بگذارد. به همین دلیل، مراقب باشید که در خرید تشک به این نکته توجه داشته باشید.

وزن شما چقدر است؟

ضخامت تشک از جمله مواردی است که در خرید تشک باید به آن توجه داشته باشید. بهتر است در زمان خرید تشک وزن خود را مد نظر داشته باشید. هر چقدر وزن تان بیشتر است باید تشکی را خریداری کنید که ضخامت آن بیشتر است. این امر سبب می شود تا تشک به زودی خراب نشود و بتواند از بدن شما در طول خواب محافظت نماید. هر چقدر ضخامت تشک بیشتر باشد و متناسب با وزن باشد، انعطاف پذیری آن بیشتر می شود و خواب راحتی را برای شما به ارمغان می آورد.

cce3a139-8c00-49f3-8371-d1d4ff1c48a5

تا بدینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید تشک در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شده اید در خرید این کالای خواب باید به موارد مهمی از جمله برند تشک توجه داشته باشید. اگر برند تشک نا معتبر باشد، خطر خرید کالای خواب بی کیفیت وجود دارد. از طرف دیگر، شما باید به وزن خود توجه داشته باشید. هر چقدر وزن تان بیشتر است، باید ضخامت تشک بیشتر باشد. در غیر اینصورت ممکن است وزن شما به تشک آسیب برساند و باعث شود طول عمر تشک کاهش پیدا کند. اگر می خواهید برای خرید تشک اقدام کنید، باید به مراکز معتبر مانند فروشگاه اینترنتی آکسون axonmattress.ir مراجعه کنید. این فروشگاه تجربه فراوانی در فروش تشک دارد و به شما کمک می کند با توجه به بودجه ای که دارید بهترین محصول را سفارش دهید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied

تبلیغات متنی