شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تهیه و یا اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

نیاز به تجهیزات پزشکی یکی از نیازهای حیاتی افرادی است که از بیماران خود در منازل مراقبت می‌کنند. در حال حاضر با توجه به شیوع بیماری کرونا و وجود ازدحام در مراکز درمانی و بیمارستانی افراد زیادی تمایل به استفاده از دستگاه پزشکی در منزل دارند.

تهیه و یا اجاره تجهیزات پزشکی در منزل

اگر شما نیز در منزل خود از افراد بیمار با شرایط خاص و ویژه مراقبت می‌کنید و نیازمند دستگاه پزشکی در منزل هستید، توصیه می‌کنیم همراه ما باشید. در این مقاله برایتان درباره ارسال تجهیزات پزشکی در منزل و دستگاه حیاتی بیمار در خانه خواهیم گفت. در ابتدا لازم می‌دانیم که به شرح مختصر درباره اجاره دستگاه پزشکی با کیفیت گفته و برخی از مهم‌ترین دستگاه پزشکی در منزل را معرفی کنیم.

 

معرفی برخی از دستگاه‌های پزشکی

اگر نیازمند اجاره دستگاه پزشکی با کیفیت هستید، باید بگوییم که موارد زیر از جمله مهم‌ترین دستگاه پزشکی در منزل محسوب  می‌شوند. این موارد عبارت‌اند از:

·      تخت آی سی یو سه شکن: این تخت برای استراحت بیماران و مراقبت‌های ویژه از آن‌ها در منازل ضروری است و قابلیت تنظیم ارتفاع داشته و مجهز به چهار چرخ ترمز دار و دو عدد بدساید است که از افتادن کودک جلوگیری می‌کند.

·      تشک مواج: افراد نیازمند به این دستگاه پزشکی در منزل معمولاً سالمندان بوده و افرادی هستند که به شدت مستعد زخم بستر بوده و نیازمند بستری به روی این تشک‌ها هستند.

·      هولتر ریتم قلب: از دیگر دستگاه حیاتی بیمار در خانه دستگاه هولتر ریتم قلب است که سیستم ضربان ساز قلب بیمار است.

·      دستگاه ساکشن: بیمارانی که امکان تنفس ندارند نیازمند این دستگاه پزشکی در منزل برای مراقبت‌های ویژه در منازل هستند و مکانیزم دستگاه به گونه‌ای است که از عفونت‌های تنفسی جلوگیری می‌کند.

لازم به ذکر است که افراد نیازمند به دستگاه پزشکی در منزل نیازهای متعددی به دستگاه‌های منحصربه‌فرد دارند که هر یک از آن‌ها کارآیی خاص خود را دارند.

از جمله مهم‌ترین دستگاه پزشکی در منزل که اجاره با کیفیت دستگاه پزشکی با کیفیت از انواع مختلف این تجهیزات ضرورت ویژه‌ای دارند شامل دستگا‌های زیر می‌شوند:

·      دستگاه نبولایزر

·      دستگاه اکسیژن ساز

·      دستگاه پمپ انفوزیون

·      دستگاه دی سی شوک یا الکتروشوک قلبی

·      دستگاه پالس اکسی متر

·      دستگاه بای پپ

·      دستگاه مانیتور قلب و ریه و علائم حیاتی

·      دستگاه گلوکومتر

آیا تهیه دستگاه پزشکی به صرفه است؟

برخی از افراد زمانی که نیازمند دستگاه پزشکی در منزل هستند به منظور رفع نیاز خود به مسئله خرید و ارسال تجهیزات پزشکی در منزل فکر می‌کنند‌. در این شرایط اکثر افراد به جای خرید دستگاه حیاتی بیمار در خانه برای اجاره دستگاه پزشکی باکیفیت فکر می‌کنند‌.

از آنجایی که هزینه‌های مربوط به خرید تجهیزات پزشکی به شدت بالا است افراد تمایل به اجاره دستگاه پزشکی در منزل دارند و می‌توانیم بگوییم که خرید این قبیل از تجهیزات برای استفاده در منزل اصلا مقرون به صرفه نیست. زیرا ممکن است بیمار شما در کوتاه مدت بهبود یافته و دیگر قادر به استفاده از تجهیزات نبوده و هزینه اضافی بابت خرید تجهیزات و دستگاه پزشکی در منزل بپردازید.

برای خیلی از افراد پیدا کردن شرکت و مکان مناسب جهت اجاره دستگاه پزشکی با کیفیت  و مورد اطمینان کار ساده ای نیست. hammdam.com یکی از بهترین مکان هایی است که در اجاره دستگاه و تجهیزات پزشکی فعالیت دارد.

چگونه می‌توان دستگاه وتجهیزات بیمار را اجاره کرد؟

اگر شما نیز در منزل خود از بیماران با شرایط خاص نگهداری می‌کنید و نیازمند اجاره دستگاه پزشکی در منازل هستید لازم و ضروری است که به طریق زیر عمل کنید.

1.مشخص کردن دستگاه مورد نیاز بیمار

در وهله اول باید دستگاه پزشکی در منزل به منظور اجاره را انتخاب نمایید و اگر بیمارتان به دو دستگاه یا تعداد بیشتری نیاز دارد کلیه موارد را فراموش نکنید.

2.انتخاب مرکز مناسب برای اجاره دستگاه پزشکی باکیفیت

برای اجاره دستگاه حیاتی بیمار در خانه بهتر است که در انتخاب مراکز اجاره دستگاه دقت داشته باشید و مطمئن باشید که ارسال تجهیزات پزشکی در منزل به بهترین شیوه ممکن انجام شود.

3.بررسی کیفیت و سلامت تجهیزات پزشکی

حتما باید قبل از ارسال تجهیزات پزشکی در منزل از سالم بودن و کیفیت مطلوب تجهیزات پزشکی اطمینان کسب نمایید.

4. مدت زمان اجاره تجهیزات پزشکی

از دیگرا مواردی که لازم است برای چگونگی ثبت سفارش تجهیزات پزشکی به آن دقت داشته باشید مسئله تعیین زمان است. بهتر است که برای خرید تجهیزات دستگاه پزشکی در منزل امکان تمدید مجدد تجهیزات را نیز در نظر داشته باشید.

جمع بندی و سخن پایانی

در این مقاله برایتان درباره دستگاه پزشکی در منزل گفته و شرایط اجاره دستگاه پزشکی با کیفیت را شرح دادیم. حال با توجه به موارد نامبرده می‌توانید با آگاهی کامل برای اجاره دستگاه پزشکی در منزل اقدام کنید.

نویسنده: زینب آذرگشب 

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied