شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چرا CASIO یک برند ساعت محبوب است؟

آیا کاسیو یک برند ساعت خوب است؟

چرا CASIO یک برند ساعت محبوب است؟

یک ساعت مچی، عنصر ضروری یک لباس، لزوماً نباید گران باشد تا ظاهری زیبا داشته باشید. این فکر زمانی به ذهنم خطور کرد که حساب بانکی ام اعلام کرد که نمی توانم ساعتی بالاتر از قیمت 2میلیون بخرم. بنابراین، تصمیم گرفتم یک کاسیو بخرم، اما قبل از خرج کردن پولهام که به سختی به دست آورده بودم، باید بدانم که آیا مارک ساعت خوبی است یا خیر.

بنابراین، آیا کاسیو مارک ساعت خوبی است؟

کاسیو یک برند ساعت ژاپنی مقرون به صرفه است که در مقایسه با سایرین در بازه قیمتی مشابه، کیفیت برتری دارد. اضافات جدید آن در سری G-Shock دارای فیبر کربن است که ده برابر قوی تر از آهن است. آنها برنده iF Design Awards شدند که یک جایزه بین المللی سالانه برای بهترین طراحی صنعتی است.

ساعت‌های کاسیو نه تنها مورد علاقه عموم مردم هستند، بلکه سلبریتی‌ها نیز نقطه‌ی ملایمی برای آن‌ها دارند. دل‌بازان عمومی مانند جاستین بیبر و لیدی گاگا ساعت‌های ورزشی از مجموعه‌های G-Shock و Baby-G دیده می‌شوند. به غیر از این سری ها، چندین سری دیگر وجود دارند که ویژگی های آن ها را به انتخابی عالی با قیمت مقرون به صرفه تبدیل می کند.

ساعت های کاسیو کجا ساخته می شوند؟

ساعت های کاسیو ساخت ژاپن است. دفتر مرکزی آن در پایتخت ژاپن، توکیو قرار دارد. در ابتدا این شرکت ماشین حساب و تجهیزات اداری تولید می کرد. این ساعت در سال 1974 با معرفی کاسیوترون، ساعت دیجیتال کوارتز وارد بازار ساعت سازی شد.

کارخانه ساعت کاسیو یاماگاتا، ژاپن

چرا ساعت های کاسیو اینقدر محبوب هستند؟

سه دلیل اصلی محبوبیت ساعت‌ مچی کاسیو عبارتند از:

1_آنها ساعت های ارزان قیمت با کیفیت و طراحی برتر هستند. قیمت آنها از 10 دلار شروع می شود.

2_بسیاری از ساعت های کاسیو، به طور خاص از سری G-Shock، دارای ویژگی هایی مانند مقاومت در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب تا 200 متر هستند.

3_علیرغم قیمت پایین آن، افراد مشهور، از جمله جاستین بیبر و کانیه وست، آن را در مناسبت های متعدد پوشیدند.

a94bdafd-836e-4470-97c7-03391d8fbf8c

آیا می توانید ساعتی را که بیل گیتس می پوشد ببینید؟

آیا ساعت های کاسیو خوب هستند؟

ساعت‌های کاسیو ساعت‌های ارزان قیمتی هستند که از نظر کیفیت و طراحی یکی از بهترین‌ها در بین همتایان خود در همین بازه قیمتی هستند. آنها از پیشگامان ساعت های کریستال کوارتز بودند. سری G-Shock آنها به دلیل قابلیت مقاومت در برابر ضربه در بین ورزشکاران و پرسنل نظامی بسیار محبوب است.

G-Shock

d0f4b20b-ff1d-4749-be22-24fe81f8ccdd

 خط برتر ساعت مچی کاسیو کدامند؟

  1. جی شوک
  2. عمارت
  3. Pro Trek Smart
  4. بیبی-جی
  5. Wave Ceptor

سری G-Shock ، بدون شک، از نظر کیفیت، طراحی و شهرت در میان خطوط چندمنظوره کاسیو در صدر فهرست قرار دارد. علاقه مندان به ساعت از آن به عنوان “سخت ترین ساعت تمام دوران” یاد می کنند. این ساعت تصویری بی‌نقص از دیدگاه توسعه‌دهنده‌اش، Kikuo Ibe در «ایجاد ساعتی که هرگز خراب نمی‌شود» است.

حضور آن در کمد لباس ورزشکاران و پرسنل نظامی به دلیل قابلیت استثنایی در برابر ضربه و مقاومت در برابر آب الزامی است. بیایید نگاهی به چند ویژگی برجسته G-shock بیندازیم:

دلیل اصلی نامگذاری این خط، مقاومت بالای آن در برابر شوک الکتریکی، آب، دمای پایین، لرزش، جاذبه و ضربه است.

ساعت‌های G-Shock از فناوری هیبریدی GPS، فناوری رادیویی Multiband 6 و GPS کم مصرف برای نمایش زمان دقیق در سراسر جهان استفاده می‌کنند.

هر ساعت دارای یک آنتن کوچک در داخل مکانیزم است که سیگنال های رادیویی را دریافت می کند و به طور خودکار زمان ساعت را با توجه به منطقه زمانی محلی تنظیم می کند.

بیشتر ساعت ها دوستدار محیط زیست هستند زیرا از فناوری خورشیدی برای شارژ باتری های خود استفاده می کنند.

آنها دارای سیستم دسترسی هوشمند هستند که به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی از عملکردهای متعدد آن مانند تایمر و کرونومتر استفاده کنند.

Casio Edifice

333287ef-026c-446f-ad10-4be86ad6871f

چه به دنبال ساعتی برای ظاهری حرفه‌ای و چه برای ظاهری غیررسمی هستید، Casio Edifice آنجاست تا به استایل شما ببخشد. این خط در بین افراد از همه اقشار صرف نظر از حرفه آنها محبوب است. این خط دارای طیف گسترده ای از طرح های پیچیده برای انتخاب است.

برخی از ویژگی های برجسته Casio Edifice به شرح زیر است:

_این ساعت‌ها با ساعت هوشمند شما قابل اتصال هستند، که به آن‌ها اجازه می‌دهد چهار بار در روز در بیش از 300 شهر مختلف زمان را بررسی و تنظیم کنند.

_همچنین می توانید با کمک ساعت Casio Edifice گوشی خود را پیدا کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که دکمه ای را روی ساعت بچرخانید، که سیگنالی را به تلفن شما ارسال می کند و صدایی را پخش می کند، حتی زمانی که در حالت بی صدا باشد.

-این ساعت‌ها هم زمان مکان فعلی شما و هم زمان جهان را نشان می‌دهند. علاوه بر این، آنها یک صفحه نمایش صبح / بعد از ظهر برای راحتی مسافران دارند.

_هر ساعت دارای یک آنتن کوچک به نام Multiband 6 است که سیگنال‌های رادیویی را از 6 ایستگاه انتقال در مکان‌های مختلف دریافت می‌کند تا به طور خودکار با زمان محلی همگام شود.

_دارای یک سیستم انرژی خورشیدی سخت است که انرژی را از انواع اجسام فلورسنت جذب می کند و سپس از آن برای اجرای عملکردهای بار بالا استفاده می کند.

Pro Trek Smart

8cd77c61-f2b2-4c3b-b3fa-d1efd0aa1376

Pro Trek Smart یکی از مناسب ترین خطوط ساعت برای علاقه مندان به ماجراجویی است. از زمان ورود آنها، آنها مورد علاقه نهایی دوستداران فضای باز بوده اند. دلایل متعددی برای موفقیت فوری آنها در میان جویندگان هیجان وجود دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است:

  • آنها دارای فناوری نسخه 3 هستند که جدیدترین سنسور سه گانه است. این سه سنسور کوچک دلیل اندازه گیری دقیق ارتفاع، جهت، فشار و دما هستند.
  • این ساعت‌ها کوچک‌ترین نور را از طریق سیستم خورشیدی سخت کاسیو می‌گیرند و از آن برای کار با ویژگی‌های مختلف با فناوری پیشرفته استفاده می‌کنند.
  • ساعت‌های Pro-Trek با رادیو کنترل می‌شوند که به آن‌ها اجازه می‌دهد با زمان محلی همگام شوند.
  • ساعت‌های Pro Trek دارای ارتفاع‌سنج داخلی هستند که فشار هوا را اندازه‌گیری می‌کند و سپس ارتفاع را متناسب با آن نشان می‌دهد.
  • این ساعت ها دارای ویژگی فشارسنج و همچنین اندازه گیری و نمایش اطلاعات آب و هوا هستند.

Casio Baby-G

ec852e0f-11fd-4af9-a2fd-17e71cec7c18

آیا شما یک زن باکلاس هستید که دوست دارد یک ساعت با تکنولوژی پیشرفته روی مچ دست خود داشته باشد؟ اگر بله، پس Casio Baby-G همان چیزی است که در کمد لوازم جانبی خود به آن نیاز دارید. اولین بار توسط کاسیو در سال 1994 برای زنانی که از مجموعه G-Shock غمگین بودند منتشر شد.

Wave ceptor

اگر ساعتی می خواهید که در میلیون ها سال دقت یک ثانیه داشته باشد، Casio Wave Ceptor مناسب ترین گزینه است. این ساعت‌ها دارای رادیو هستند که به آنها امکان می‌دهد سیگنال‌هایی را دریافت کنند که زمان ساعت‌های اتمی را از ۶ نقطه مختلف جهان ارسال می‌کنند.

برخی از ویژگی های بارز آن عبارتند از:

  • این ساعت‌ها دارای فناوری رادیویی Multiband 6 هستند که به آن‌ها امکان می‌دهد سیگنال‌های رادیویی را از ۶ ایستگاه مختلف در سراسر جهان دریافت کنند و زمان را به دقت یک ساعت اتمی نشان دهند.
  • مانند بسیاری از سری های دیگر خود، این خط کاسیو نیز از انرژی خورشیدی استفاده می کند و در نتیجه سازگار با محیط زیست است.
  • باتری های قابل شارژ آنها تا 10 سال عمر می کنند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied