شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی انواع طراحی سایت و آشنایی با مراحل آن

با توجه به گسترش تکنولوژی امروزه اکثر شرکت‌ها اقدام به طراحی سایت کرده‌اند توجه داشته باشید که طراحی سایت نیازمند افراد متخصص در این زمینه بوده و در صورتی افراد عادی قادر خواهند بود یک سایت بهینه را طراحی کنند که دوره‌های آموزشی را گذرانده باشند. می‌توان گفت تمامی وب سایت‌ها عاملی برای برقراری ارتباط بین کاربران و صاحبین سایت بوده است.

معرفی انواع طراحی سایت و آشنایی با مراحل آن

یک سایت حرفه‌ایی باید ظاهر بسیار زیبا داشته باشد تا کاربر را جذب خود کند علاوه بر ظاهر زیبا هر سایت نیازمند کدنویسی، امنیت، و سئو خواهد بود. اما طراحی سایت نیاز به معرفی مراحل است که ما در این مطلب به طور کامل در این باره صحبت خواهیم کرد و انواع مختلفی از طراحی سایت برای شما معرفی کرده‌ایم پس با ما همراه باشید.

مراحل طراحی سایت

طراحی کردن سایت دارای مراحل بسیار ساده است که شما برای موفقیت لازم است تمامی این مراحل را یاد گرفته باشید و در زمان مناسب این مراحل را اجرا کنید. طراحی سایت نیازمند استفاده ابزارهای گوناگون است که تمامی این ابزار و مراحل سبب خواهد شد تا طراحی برای ما لذت‌بخش و راحت باشد. مراحلی که باید در طراحی سایت طی شوند شامل:

یادگیری HTML: یکی از مراحل مهم در طراحی سایت یادگیری HTML است که در بدنه و ساختار اصلی سایه به‌کار خواهد آمد. شما به کمک HTML می‌توانید یک چارچوب کلی برای وب سایت خود تهیه کنید.

یادگیری CSS: می‌توان گفت که CSS یک مکمل برای HTML است زیرا می‌تواند تمامی نواقص به‌وجود آمده از مرحله قبلی را پوشش دهد و تمامی این مشکلات را برطرف کند به کمک  CSS شما می‌توانید ساختار صفحات وب مانند رنگ‌ها،سایزها، فونت‌ها، ابعاد، نحوه چیدمان عناصر و غیره را مشخص کنید.

یکی از مراحل مهم طراحی سایت در یادگیری Javascript است: یادگیری Javascript یکی از اصلی‌ترین اصول برای طراحی سایت است جاوا اسکریپت یک زبان سطح بالا است که در ابتدا پیچیده به‌نظر می‌رسد اما با گذراندن چندین دوره برنامه نویسی می‌توانید این مرحله مهم از طراحی سایت ارا یاد بگیرید.

علاوه‌بر سه مرحله گفته شده بالا طراحی سایت به صورت حرفه‌ایی نیازمند مراحلی دیگر نیز است که تمام این مراحل را برای تبدیل شدن به یک فرد موفق در این زمینه باید یاد بگیرید.

معرفی انواع طراحی سایت

معرفی انواع طراحی سایت

انواع بسیار مختلفی از سایت‌های گوناگون وجود دارد که تمامی این وب سایت‌ها به قصد و منظور خاصی طراحی شده‌اند ما در این مطلب شما را با برخی از انواع طراحی سایت آشنا خواهیم کرد، برخی از انواع طراحی سایت شامل:

طراحی سایت شرکتی:

داشتن یک وب سایت مختص به حرفه یکی از الزامات کار است که سبب افزایش موفقیت شما خواهد شد. صاحبین شرکت‌ها به کمک یک وب سایت حرفه‌ایی می‌توانند محصولات، نمونه کارها و خدماتی که ارائه می‌دهند را در وب سایت خود برای کاربران قرار دهند زیرا امروزه یکی از بهترین شیوه‌های ارائه خدمات و معرفی محصولات وب سایت است شما با طراحی سایت شرکتی به راحتی در مدت زمان اندک می‌توانید اعتبار زیادی در بین کاربران به‌ دست آورید و خدمات خود را به صورت مجازی در اختیار همگان قرار دهید.

طراحی سایت خبری:

شما با داشتن یک وب سایت خبری می‌توانید با هزینه تبلیغات در مدت زمان کوتاهی به درآمد بالایی برسید، وب سایت‌های اخباری به علت داشتن اطلاعات گوناگون کاربران مختلفی را جذب خواهند کرد که همین مسئله سبب افزایش بازدید سایت آن‌ها خواهد شد. برای داشتن یک وب سایت خبری موفق بهتر است موارد زیر را رعایت کنید، این موارد شامل:

  • حتما برای موفقیت بیشتر از یک گروه سئو موفق و متخصص کمک بگیرید.
  • باتوجه به سایت شما حتما باید از اخبار مفید و به روز استفاده کنید که سبب افزایش شما شود.
  • اخبارهایی را که در سایت قرار می‌دهید حتما با دسته بندی درست باشد که کاربر در هنگام بازدید از وب سایت شما دچار سردرگمی نشود.
  • یکی از موارد مهم در طراحی سایت توجه داشتن به سرعت سایت است که هرچه سرعت سایت بالاتر باشد کاربر مدت زمان بیشتری در وب سایت شما خواهد ماند.
  • حتما از عنوان‌های جذاب استفاده کنید و از مطالب غیر مفید و مرتبط پرهیز کنید.

انواع طراحی سایت

سایت‌های ورزشی جز یکی از پربازدیدترین سایت‌ها بوده که افراد زیادی روزانه از این سایت‌ها بازدید خواهند کرد در واقع یکی از اهداف طراحی این سایت آگاه شدن افراد از رشته ورزشی مورد علاقه آن‌ها است، شما با داشتن یک وب سایت ورزشی بسیار راحت می‌توانید بسیاری از وسایل ورزشی را در قسمت فروشگاه این سایت قرار داده و به فروش برسانید همچنین طراحی سایت ورزشی امکانات مختلفی داشته که برخی از این امکانات شامل:

  • داشتن صفحه وب جهت اخبار ورزشی
  • صفحه وب جهت ارسال اخبارنامه به افرادی که اعضای سایت محسوب شده‌اند.
  • داشتن صفحه آنلاین جهت اعلام نتایج مسابقات و اعلام تمامی اطلاعات مرتبط به لیگ‌های داخلی و خارجی.
  • داشتن صفحه ارتباط با ما جهت ارتباط بیشتر با کاربران و افرادی که جز کاربران وب سایت هستند.

علاوه بر تمامی نکات گفته شده بالا شما با داشتن یک وب سایت ورزشی می‌توانید برای ورزشکارانی که نیاز به برنامه تمرین هستند با علم و دانش این کار برنامه تمرینی نوشته و از این راه اقدام به درآمد زایی کنید.

سایت پزشکی:

یکی از انواع طراحی سایت، طراحی سایت پزشکی بوده است. امروزه پزشکان زیادی هستند که به صورت مجازی اقدام به دادن مشاوره آنلاین کرده‌ و از این طریق با بیماران خود در ارتباط هستند همچنین یکی از مهم‌ترین مزیت داشتن یک وب سایت پزشک ارائه خدمات مجازی و نوبت‌دهی آنلاین است که این کار سبب صرفه جویی در هزینه و وقت خواهد شد از دیگر مزایای وب سایت پزشکی مطلع شدن از رزومه پزشک و مشاهده نظرات بیماران درباره پزشک مربوطه است. سعی کنید سایت پزشکی طراحی شده توسط شما فونت مناسب داشته باشد و به علت استفاده از عکس و ویدئو سرعت سایت شما پایین نیاید حتما از تصاویر کم حجم استفاده کنید زیرا سرعت پایین وب سایت سبب ناامیدی کاربر خواهد شد که این مورد اصلا خوشایند نبوده است.

سخن آخر

ما در این مطلب شما را با مراحل یادگیری طراحی سایت آشنا کرده‌ایم و برخی از مراحل ابتدایی و مهم را برای شما شرح داده‌ایم، حتما در صورت طراحی یک سایت از افراد متخصص و با تجربه در این زمینه کمک بخواهید البته توجه داشته باشید انجام مراحل طراحی سایت بسیار سخت و پیچیده نبوده و شما به راحتی با گذراندن دوره‌های مرتبط می‌توانید به یک فرد حرفه‌ایی و متخصص در این زمینه تبدیل شوید پیشنهاد ما به شما جهت یادگیری طراحی وب سایت و یادگیری برنامه نویسی جاب تیم است. این شرکت در زمینه آموزش بسیار معتبر بوده است و از نیروهای متخصص استفاده می‌کند شما می‌توانید با ارتباط با مشاورین تمامی ابهامات خود را در این زمینه برطرف کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied