شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید و قیمت دستگاه ماینر پانتر x2 برای استخراج ارز هلیوم

اطلاعاتی راجع به ماینر پانتر x2

خرید و قیمت دستگاه ماینر پانتر x2 برای استخراج ارز هلیوم

اطلاعاتی راجع به ماینر پانتر x2

می توان گفت امروزه کمتر کسی هست که از فضای مجازی استفاده کرده باشد اما محتوایی با موضوع رمز ارز به چشمش نخورده باشد. استخراج رمز ارز یکی از جدیدترین شیوه های کسب درآمد است. در واقع به زبان ساده تر، ارزهای دیجیتال را در محور یک شبکه رمزنگاری شده می توان استخراج کرد. ماینر پانتر x2 یکی از دستگاه هایی است که به کمک آن استخراج رمز ارز انجام می شود. دستگاه مذکور، یکی از قوی ترین سازندگان هلیوم است.

ماینر هلیوم پانتر x2

برای خرید ماینر پانتر x2 و ماینر ug65 برای استخراج ارز هلیوم با نمایندگی ما تماس بگیرید 09185324228

خرید و قیمت ماینر هلیوم پانتر x2 و ug65 از بانه 

ماینر پانتر x2 به طوری طراحی شده است که در نگاه اول کاملا می توان تفاوت آن را نسبت به سایر ماینر پانترها دریافت. تعداد هات اسپات های این ماینر پانتر در بستر بلاک چین به بالای 48 هزار می رسد.

به طور کلی دستگاه های ماینر دارای ظاهر شبیه به هم به همراه وزن زیاد و ابعاد بزرگ هستند. این وزن بالای ماینر های مختلف نتیجه استفاده از قطعات سخت افزاری سنگین در ساخت آن هاست. این دستگاه ها با گذشت زمان تغییرات فراوانی کرده اند.  اگر بخواهیم به طور کلی آن ها را در نظر بگیریم برای مصارف خانگی بسیار مناسبند.

در این میان خوب است به بررسی ماینر پانتر x2 که یک مدل بسیار متفاوت است بپردازیم. به طور کلی این دستگاه مودم­مانند ماینر توسط شرکت پانتر طراحی شده است و برای استخراج ارز دیجیتال به صورت بی نقص و منحصر به فرد بکار می رود.

این دستگاه ماینر پانتر x2 به این دلیل بر سایر مدل های معمول برتری دارد که طرز استخراج ارز دیجیتال در آن به شکلی متفاوت انجام می شود. و ظاهر آن هم بسیار متفاوت است.

به طور مثال آنتنی قدرتمند بر روی بدنه ماینر پانتر x2 وجود دارد که از قدرت سیگنالی منحصر به فردی برخوردار است. به راحتی سیگنال می دهد. امواج رادیویی را دریافت می نماید.

رمز ارز

طراحی این دستگاه

طراحی خاص و متفاوت ماینر پانتر x2 سبب شده است که این مدل علاوه بر داشتن کاربرد های متنوع، ابعاد مناسب و جمع و جوری داشته باشد.

همچنین ماینر پانتر x2 قابلیت نصب بر روی جاهای مختلف مثل میز، دیوار و...را دارا می باشد. سبکی آن باعث می شود که در صورت نیاز، به آسانی آن را جابه جا کنیم. و بدون هیچ گونه دغدغه و نگرانی آن را در مکان مدنظر قرار دهیم.

شیوه کنترل در ماینر پانتر x2 نیز راحت است، زیرا با استفاده از دکمه های موجود بر روی دستگاه انجام می شود. و دارای دکمه پاور و ریست است.

مزیت های خرید ماینر پانتر x2:

با این تفاسیر که تا اینجا ذکر شد، می توان گفت خرید این ماینر پانتر مزایای بسیاری دارد که مهم ترین آنها توانایی استخراج رمز ارز هلیوم است.

ماینر پانتر x2 دارای پردازنده 4 هسته ای 1.08 گیگاهرتزی از سری Cortex-A55 است. این پردازنده داده ها را بسیار سریع پردازش می کند و در تلفن های همراه نیز به کار گرفته می شود. پردازنده مرکزی این وظیفه را دارد که پس از بررسی و تحلیل اطلاعات آنها را آماده انتقال می کند.

فضای ذخیره سازی 32 گیگابایتی، این ویژگی را برای این ماینر پانتر به ارمغان آورده است که استفاده کنندگان از آن دیگر نگران فضای ذخیره سازی نیستند. زیرا علاوه بر این 32 گیگابایت eMMC، کارت حافظه تی اف 64 گیگابایتی نیز به کاررفته است.

همه بر این مسئله واقف هستند که استخراج رمز ارز باعث مصرف بسیار زیاد برق می شود. اما ماینر پانتر x2 با برق 12 ولت کار می کند. این امر موجب خرید بیشتر این محصول شده است.

5_ آنتن دهی بسیار بالا در ماینر پانتر x2

6_ مبنی بر پروتکل lora

انواع ماینر پانتر x2:

EU868: نوع اول ماینر پانتر x2 مخصوص مناطق تعیین شده در امارات، اروپا و ایران است. پس می توان گفت که اگر قصد استخراج رمز ارز در ایران را دارید باید این مدل را تهیه کنید.

نوع بعدی ماینر پانتر x2 US915 نام دارد و اختصاص به ایالات متحده آمریکا دارد

اگر در کشورهای نیوزلند، استرالیا، برزیل و یا پرو زندگی می کنید، مدل AU915 مناسب شما است.

در واقع هات اسپات ها ترکیبی از مودم و ماینر با کارایی بی نظیر و فوق العاده هستند. ماینر پانتر x2 توسعه یافته برای استخراج توکن های بخصوص شبکه هلیوم است؛ که خود این ارز دیجیتال هلیوم شبکه ای غیر متمرکز بر مبنی بلاک چین می باشد. و اجازه ارتباط و ارسال داده توسط نود های خود را به دستگاه های وایرلس می دهد.

ماینر پانتر x2 با پروتکل های شبکه (helium longfi) سازگاری دارد که این پروتکل با هدف استفاده کم از باتری و وجود بردی طولانی بهینه سازی شده است و در شبکه های مردمی جهت ارتباط مورد استفاده قرار می گیرد.

کسب درآمد از راه هات اسپات ماینر پانترx2:

امروزه شیوه درآمد زایی نوینی وجود دارد که توسط استخراج ارز دیجیتال انجام می شود. و ماینینگ رمز ارزها فقط با استفاده از سیستم های سخت افزاری قوی امکان دارد.

در دستگاه ماینر پانتر x2 طریق استخراج رمز ارز هلیوم با سایر دستگاه های ماینر بسیار تفاوت دارد، درباره کسب درآمد از طریق ماینر های توسعه یافته هلیوم نکته بسیار جالبی وجود دارد و آن هم این است که کارکرد آن با مختصات جغرافیایی رابطه مستقیم دارد و بدیهی است که این سیستم ها فقط در منطقه هایی که دارای پوشش مناسب اینترنت هستند می توانند انتخاب خوبی برای درآمد زایی باشند و سود دهی بالایی را برای افراد دارا باشند زیرا موقعیت جغرافیایی و موقعیت استخراج کننده مهم ترین وبزرگترین تاثیر را در میزان درآمد دارد؛ پس خوب است با بررسی موقعیت جغرافیایی خود برای کسب درآمدی بی نظیر اقدام به خرید عمده ماینر پانتر x2 کنیم.

هات اسپات قدرتمند پانتر

لازم به ذکر است که بگوییم ماینر هایی که در یک موقعیت جغرافیایی نزدیک قرار دارند بر روی راندمان یکدیگر تاثیر دارند. به همین خاطر اگر ما خواهان درآمد بیشتر هستیم باید شبکه منظمی تشکیل دهیم تا به سودی که از فعالیت گروهی حاصل می شود برسیم. نکته ای که این میان است این است که برای این کارکرد هم محدودیت هایی وجود دارد و نیازمند دقت و توجه ما می باشد. چون اگر ماینر ها به صورت قابل توجهی  افزایش پیدا کنند کم کم شبکه اشباع می شود و این اشباع سبب کاهش سود ماینر می شود. اما به طور کلی ماینر پانترx2 دستگاهی خاص و منحصر به فرد و مناسب برای درآمد زایی توسط افراد مختلف است.

شیوه کار ماینر پانتر X2:

همانطور که می دانید هات اسپات ها دستگاه هایی فیزیکی هستند که در شبکه هلیوم قرار دارند که توسط ایجاد پوششی بر اینترنت جزو نود های شبکه به شمار می روند. الگوریتم مورد استفاده در شبکه هلیوم، الگوریتم اثبات پوشش یا همان Proof of Coverage است. هدف از بکارگیری این الگوریتم، تایید اعتبار نودهایی است که در شبکه استفاده شده اند.

شیوه کار پروتکل اجماع هلیوم:

در هر دوره، یک گروه اجماع 16 عضوی، توسط این پروتکل انتخاب می شود. معیار انتخاب نودها، عملکرد بهتر در آزمایش شبکه است.

هات اسپات با برقراری اتصال به اینترنت، یک اتصال قوی میان خود و سایر هات اسپات های هلیوم در منطقه ایجاد می کند.

برخی از این هات اسپات ها به جای تمامی خدماتی که ارائه می کنند پاداش هایی دریافت می کنند که یکی از این نمونه ها ماینر پانتر X2 می باشد .

هات اسپات ها و ماینر پانتر X2:

هات اسپات ها در شبکه ها به شکل دستگاه های فیزیکی فعالیت می کنند و به عنوان نقطه هایی برای اتصال اینترنت در نظر گرفته می شوند که خود این دستگاه ماینر پانتر X2 که در بالا به توضیحات مختصر و مفیدی درباره آن پرداختیم، یکی از همین نوع دستگاه ها به شمار می رود.

خوب است بدانید که هلیوم دارای رویکرد اساسی جدید و نوین و همچنین با هزینه بسیار کاهش یافته است که به منظور قرارگیری و مدیریت بی نقص شبکه های بی سیم پیشرفت و توسعه کرده است.

به طور کلی می توان به این نتیجه رسید که با اندکی مطالعه درباره ماینر پانتر x2 و با توجه به موقعیت جغرافیایی و نوع پوشش دهی اینترنت خویش می توانیم  به راحتی راهی نو و امروزی برای کسب درآمدی بی نظیر بسازیم و از سود بی نظیر آن نهایت لذت را ببریم، در آخر ما پیشنهاد می کنیم که به نمایندگی معتبر کریم زاده برای خرید ماینر پانتر X2 مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied