شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

سرور HPE ProLiant DL360 Gen10 برای چه مشاغلی مناسب است؟

اگر مرکز داده شما به یک سرور ایمن و مبتنی بر عملکرد، نیاز دارد که بتوانید با اطمینان آن را برای مجازی سازی، پایگاه داده یا محاسبات با کارایی بالا مستقر کنید، احتمالا سرور 360 GEN10 HPE ProLiant DL برای شما مناسب خواهد بود.

سرور HPE ProLiant DL360 Gen10 برای چه مشاغلی مناسب است؟

این سرور برای استقرار مرکز داده، بسیار عالی است چرا که می تواند از پایگاه داده، مجازی سازی و برنامه های محاسباتی با کارایی بالا پشتیبانی می کند.

HPE ProLiant DL360 GEN10 یک سرور 2 سوکتی بسیار انعطاف‌پذیر و مبتنی بر عملکرد است که از خانواده پردازنده‌ های مقیاس ‌پذیر جدید اینتل بوده و از فرم فاکتور 1U متراکم برخوردار است.

DL360  مشابهHPE 2U DL380 GEN 10 همان ظرفیت حافظه را ارائه می دهد اما گزینه های ذخیره سازی و گسترش کمتری دارد. این سرور برای استفاده در محیط های با محدودیت فضا که به عملکرد قدرتمند نیاز دارند ایده آل است.

جاده ابریشم در این مقاله، ویژگی های کاربردی این سرور را به صورت تخصصی برای شما بررسی کرده است.

f1894fcf-0fc2-4870-912f-01b9c570c5ae

1.کارایی

چیپست C621 اینتل این سرور، حداکثر از دو پردازنده جدید خانواده مقیاس پذیر اینتل(برنز، نقره ای، طلایی یا پلاتینیوم) پشتیبانی می کند که بسته به انتخاب پردازنده و بودجه شما از 4 تا 28 هسته را ساپورت خواهد کرد.

این پلتفرم تا 3 ترابایت حافظه را پشتیبانی می کند و با دو پردازنده برتر و 56 هسته نصب شده است. هسته ها و حافظه بیشتر به معنای پشتیبانی از ماشین های مجازی یا کانتینرهای بیشتر است. منبع تغذیه سیستم نیز از یک یا دو منبع HPE Flexible Slot یا یک منبع تغذیه 500 ، 800 یا 1600 وات با راندمان 94٪ و 96٪ می باشد.

2.حافظه

هر پردازنده از شش کانال حافظه پشتیبانی می کند. پردازنده ها می توانند دو ماژول حافظه را برای هر پردازنده 12 اسلات پشتیبانی کنند. در پیکربندی دو پردازنده، سیستم از 24 ماژول حافظه DDR4 پشتیبانی می‌کند که با سرعت حداکثر 2666 مگاهرتز کار می‌کند. با استفاده از 128 گیگابایت ماژول های حافظه کاهش بار (LRDIMM) در تمام 24 اسلات، سیستم حداکثر 3 ترابایت حافظه را در پیکربندی دو پردازنده پشتیبانی می کند. با ماژول های حافظه غیرفرار SmartMemory (NVDIMM) HPE، سیستم تا 192 گیگابایت را با استفاده از ماژول های حافظه 16 گیگابایتی NVMe در 12 اسلات با پیکربندی دو پردازنده پشتیبانی می کند.

 HPE Persistent Memory برای انواع پایگاه های داده و برنامه های تحلیلی که نیاز به محاسبات زیادی دارند ایده آل است. این سرور از اختلاط انواع ماژول های حافظه پشتیبانی نمی کند.

3.ذخیره سازی

چند نوع پیکربندی شاسی مختلف وجود دارد که شما می توانید بسته به نیاز و حجم کاری خود، از بین آن ها انتخاب کنید:

  • 8 درایو SFF در جلو و قفس درایو اختیاری با پشتیبانی از 2 درایو SFF یا 2 درایو NVMe یا دو درایو UFF دوگانه
  • 10 درایو SFF NVMe در جلو
  • 4 LFF درایو جلو

درایوهای دوگانه NVMe نصب شده در پشت سرور، در یک حامل هوشمند ویژه 2.5 اینچی نصب شده اند. هر کدام از این درایوها 2 کارتریج UFF 2 را در خود جای می دهند. در مجموع چهار درایو uFF در 2 حامل هوشمند نصب شده اند.

مرکز فروش سرور جاده ابریشم آماده پاسخگویی به تمام سوالات شما در خصوص سرور HPE ProLiant DL360 GEN10 می باشد.

177d92f9-768e-44b4-a85e-f0e9a6473bef

4.گسترش

این سیستم حداکثر از 3 اسلات توسعه یافته PCIe 3.0 با یک یا دو CPU نصب شده پشتیبانی می کند. همچنین گزینه‌ های مختلفی برای رایزر اولیه جهت پشتیبانی از کارت‌ های مختلف وجود دارد. از جمله رایزر GPU، رایزر SATA M.2، رایزر NVMe و رایزر ثانویه که از سه اسلات PCIe پشتیبانی می‌کند و تنها موردی است که به دو اسلات نیاز دارد.

 پردازنده ها در مجموع پنج پورت USB 3.0 دارند که در تمام شاسی ها استاندارد می باشد. این پورت ها یکی در جلو، دو عدد در پشت و دو درگاه به صورت داخلی هستند.

5.مدیریت

DL360 GEN10 با ماژول جدید Integrated Lights Out (iLO) 5.0  و با تراشه سفارشی سازی شده HPE جدید و سیستم عامل به روز شده، مدیریت و امنیت پیشرفته ای را به مدیران کسب و کارها ارائه می دهد. ترکیب ذکر شده در این سیستم، ویژگی های امنیتی پیشرفته ای را ارائه می دهد که خود شرکت HPE آن را "ریشه سیلیکونی اعتماد" می نامد.

سیستم شامل iLO Basic استاندارد است اما مدیران می توانند با خرید یک کلید مجوز، از بین چندین نسخه پیشرفته دیگر، یکی را انتخاب کنند. همچنین یک ماژول اختیاری Trusted Platform در این سیستم وجود دارد که از دسترسی غیرمجاز به شاسی جلوگیری کرده و یک کیت تشخیص نفوذ اختیاری نیز وجود دارد.

HPE OneView برای مدیریت چندین نسل از سرورهای HPE، لازم است و به مدیران کمک می کند تا منابع را به راحتی در جایی که بیشتر مورد نیاز هستند، اختصاص دهند. OneView بخشی از استراتژی Composable HPE است که در زمان پیکربندی مجدد، اجازه می دهد تا بتوانید منابع را در جایی که بیشتر مورد نیاز است، ارائه دهید.

برای اطلاع از قیمت سرور و یا دریافت پشتیبانی و تشخیص اورجینال بودن سرور، می توانید از شرکت های معتبر همچون جاده ابریشم رایانه کمک بگیرید.

دپارتمان فروش و خدمات پس از فروش سرور

امروزه شرکت های مجاز خرید و فروش سرور با اطلاع از میزان کارایی هر سرور، می توانند بهترین پیشنهاد و انتخاب را متناسب با کسب و کارتان، به شما ارائه نمایند.

همچنین خدمات پس از فروش شامل تعمیر انواع سرور از دیگر ویژگی های شرکت های مجاز همچون شرکت جاده ابریشم رایانه است.

01f2687a-d013-4481-9b8f-b348efde16a4

شرکت جاده ابریشم رایانه

شرکت ابریشم رایانه به عنوان واسط کمپانی HPE در ایران، سال هاست که خدمات حرفه ای خود را به مشتریان کسب و کارهای مختلف ارائه می دهد. دارا بودن مهندسین کاربلد و حرفه ای و ارائه راهکارهای علمی و مهندسی شده، از جمله ویژگی های اصلی ماست که باعث شده مشتریان مان به ما وفادار باشند.

انواع تجهیزات اکتیو و پسیو و سرور در شرکت جاده ابریشم رایانه قابل خرید و فروش می باشند. همچنین خدمات تخصصی تعمیر سرور نیز از دیگر ویژگی های ماست.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied