شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ایستگاه آموزش، سایت تبلیغات تدریس خصوصی

امروزه با توجه به غیرحضوری شدن مدارس، مراکز علمی و دانشگاه­ها کیفیت آموزش کاهش پیدا کرده و استفاده از تدریس خصوصی برای دانش آموزان امری لازم به نظر می­رسد.

ایستگاه آموزش، سایت تبلیغات تدریس خصوصی

امروزه با توجه به غیرحضوری شدن مدارس، مراکز علمی و دانشگاه­ها کیفیت آموزش کاهش پیدا کرده و استفاده از تدریس خصوصی برای دانش آموزان امری لازم به نظر می­رسد. اما یافتن مربی یا معلمانی با تجربه و باکیفیت یکی از نگرانی­های دانش آموزان، دانشجویان و هر یک از والدین آن­ها است. علاوه بر این موسسات آموزشی و تدریس خصوصی نیازمند بستری مناسب برای ارائه خدمات خود هستند. این بسترزمانی ایده‌آل خواهد بود که تعداد بازدید آن بالا بوده و در واقع بتواند با جذابیت بالا و تبلیغات مناسب بازدیدکنندگان را به مشتری تبدیل کند. ایستگاه آموزش، سایت آگهی و تبلیغات آموزشگاه­های مختلف سراسر کشور این قابلیت را فراهم ‌کرده تا تبلیغات موسسات با بالاترین بازدید در یک محیط جذاب و اثرگذار انجام شود. در سالی که تولید دانش بنیان در راس امور کشور قرار گرفته است، می­توان آموزش­های خصوصی و مهارت افزایی­های موسسات مختلف را یکی از بازارهای داغ کشور دانست و سایت ایستگاه آموزش بستری است که به منظور افزایش متقاضیان تدریس  نبایداز آن به سادگی گذشت.

امروزه کسب و کارهایی که بر پایه آموزش هستند، هر چقدر هم با کیفیت باشند، بدون تبلیغات شاید ناشناخته باقی بمانند، اما تبلیغ مناسب در سایت­ها و محیط­های جذاب می­تواند باعث توسعه این کسب و کارها شود.

تبلیغات موثر برای کسب و کار آموزشی

مهمترین هدف در تبلیغ یک کسب و کار آموزشی جذب مخاطب و دانش آموز است. اما چه نکاتی باید رعایت شود تا یک تبلیغ موثر باشد؟ در ادامه نکاتی را بیان خواهیم کرد که در اثرگذاری یک تبلیغ مفید خواهند بود.

  • فقط به بیان کلمات کلیدی اکتفا نکنید. سعی کنید با بیان توضیحات بیشتر، جنبه­های مختلف کلاس آموزشی را بیان کنید. همکاران ایستگاه آموزش در پر و بال دادن و تاثیرگذاری بیشتر متن شما را راهنمایی خواهند کرد.
  • حتما بهتر است که اگر تدریس شما در بخشی تخصصی است توضیحات لازم در این بخش را ارائه دهید.
  • حتما نکات متمایزکننده خود نسبت به رقبایتان را نشان دهید. نشان دادن برتری شما نسبت به دیگران می­تواند در جذب مشتری بسیار تاثیرگذار باشد. اما در تشریح این نقاط قوت باید از زیاده­گویی پرهیز کنید تا مخاطبان شما به تواناییتان شک نکنند. نکاتی مانند رایگان بودن جلسه اول یا ارائه تخفیف­های مختلف نیز می­تواند در جذب مشتری موثر باشد.
  • عنوان مربوط به آگهی تبلیغاتی موسسه یا کسب و کار تدریس خصوصی شما در جذب مخاطب بسیار موثر خواهد بود. حتما باید قبل از ارائه توضیحات و نوشتن متن، یک عنوان جذاب برای کسب و کارتان پیدا کنید. عنوان اولین بخش است که به چشم مخاطب می آید، پس در ادامه دادن مخاطب برای خواندن مطلب شما و در نهایت انتخاب و اعتماد به شما تاثیر فراوانی دارد.
  • نوشتن متن تبلیغات آموزشی همراه با عکس در جذابیت و اثرگذاری تبلیغات کسب و کارها تاثیر فراوان دارد. سعی کنید در تبلیغات خودتان از تصاویر خوش رنگ و جذاب استفاده کنید تا خواننده به خواندن آن ترغیب شود. از هجوگویی و زیاده گویی پرهیز کنید، اما سعی کنید کلمات کلیدی را به دقت و با تراکم بالا در آگهی خود به کار ببرید.

رونق کسب و کارهای مرتبط با تدریس خصوصی نیازمند تبلیغات گسترده است. این تبلیغات اگر به روش درست و در یک بستر مناسب ارائه شوند باعث توسعه روز افزون کسب و کارتان خواهد شد. ایستگاه آموزش سایت آگهی و تبلیغات آموزشی بستری مناسب برای توسعه کسب و کار شماست.

محل مناسب برای تبلیغات آموزشی کجاست؟

محل­های مناسب برای درج آگهی تبلیغات مربوط به کسب و کارهای آموزشی عبارت است از:

1)      روزنامه ­ها

امروزه افراد جامعه کمتر به خواندن روزنامه­ها و به خصوص آگهی­های تبلیغاتی درج شده در آن­ها تمایل نشان می­دهند. در واقع می‌توان گفت که تبلیغ کسب و کار در روزنامه­ها کمتر انجام می شود

2)     چاپ تراکت

چاپ تراکت با توجه به افزایش قیمت کاغذ هزینه زیادی در بردارد. هر چند که تجربه نشان می­دهد که تراکت­ها بستر مناسبی برای مشتری نخواهند بود.

3)    سایت­ها

سایت­ها فضای مناسبی برای تبلیغات هستند. با توجه به بازدید مخاطبین زیاد از سایت­ها می توان آن­ها را به عنوان یک بستر بسیار مناسب برای درج آگهی قلمداد کرد.

4)     فضای مجازی

بسترهایی مانند: تلگرام، اینستاگرام و ... می­توانند بسترهای مناسبی برای تبلیغات باشند، زیرا؛ آمار بازدید و حضور مخاطب در این فضاها بالاست.

امروزه با توجه به محدودیت­های مختلف استفاده از سایت­ها برای درج آگهی و تبلیغات مناسب­ترین روش برای تبلیغ به نظر می­رسد. اما یک نکته­ وجود دارد و آن نکته این است که باید سایت مناسبی را برای درج آگهی خود با توجه به نوع کسب و کارتان انتخاب کنید. اینکه مخاطبان هدف شما بیشتر از کدام سایت­ها بازدید می­کنند و احتمال جذب مشتری در کدام سایت بیشتر است می­تواند کلیدی­ترین هشدار برای درج آگهی شما باشد. اگر شما کسب و کار تدریس خصوصی یا آموزشی دارید سایت­هایی که تبلیغات مربوط به این نوع کسب و کارها را به همراه برخی اطلاعات نظیر طول دوره­ها و کیفیت آموزشگاه­ها را ارائه می­دهند، بهترین انتخاب برای تبلیغات شما هستند. البته یکی از نکات مهم در این زمینه این است که آگهی باید مستمر و پیوسته و در بستر­های متنوع ارائه شود. تبلیغ باید به صورت حداقل هفتگی انجام شود تا تعداد مخاطب و مشتری مناسب را برای کسب و کار شما جذب کند. البته استفاده از سایت­های تخصصی در زمینه کسب و کارتان می­تواند کمک کند که سریع­تر به این هدف برسید.

کدام وب سایت را انتخاب کنم؟

ایستگاه آموزش

استفاده از اصول SEO در طراحی و نگارش یک متن تبلیغاتی باعث می­شود که انتخاب اول گوگل شوید و همچنین مخاطب از خواندن متن تبلیغاتی خسته و گیج نشود. وقتی متن تالیفی با تعداد کلمات مناسب برای شما تولید شود، باعث می­شود که متن شما برای موتورهای جستجوگر و مخاطب جذاب باشد. کلمات کلیدی مهمترین بخش در نوشتن متن تبلیغاتی هستند. چگالی کلمات کلیدی باید مناسب باشد و به کاربردن آن باید در متن با خلاقیت خاصی باشد.

انتخاب کلمات کلیدی یک نکته با اهمیت بسزا در گسترش کسب و کارتان است. انتخاب کلمه کلیدی برای تبلیغات کسب و کارتان را به متخصصان این حوزه بسپارید.

می­توانید برای اولین آگهی تبلیغات از سایت­های با تعرفه­های پایین و یا حتی رایگان استفاده کنید، اما سعی کنید تا سایتی جذاب با هزینه­های مناسب برای تبلیغات خود انتخاب کنید. وب سایت­هایی که بازدیدکنندگان زیادی دارند و هزینه­های عادلانه­تری دارند بهترین انتخاب هستند‌.

ایستگاه آموزش، سایت جذاب تبلیغات کسب و کار آموزشی

درج تخصصی تبلیغات آموزشی در سایت ایستگاه آموزش باعث رشد مشتریان این نوع کسب و کارها خواهد شد. از نظر اقتصادی نیز در این سایت تعرفه­های مختلف با توجه به نوع تبلیغات شما وجود دارد. در این سایت می­توانید از خدماتی همچون تبلیغات رایگان نیز بهره­مند شوید‌. حتما با توجه به تعرفه­های مختلف می­توانید یک تعرفه معقول برای درج آگهی خود انتخاب کنید.

تعداد بازدید روزانه از سایت ایستگاه آموزش آنقدر بالاست که اساتید مجرب، متخصص و کار بلد در زمینه تدریس خصوصی و مهارت افزایی در رشته­های مختلف کار تبلیغاتی کسب و کار خود را به این وب‌سایت واگذار می­نماید. بازدیدکنندگان این وب‌سایت همگی دانشجویان و دانش آموزانی هستند که نیاز به حضور در چنین کلاس­هایی دارند و می­توانند تبدیل به مشتریان بعدی شما شوند.

برای اینکه اولین قدم­های مربوط به توسعه کسب و کار تدریس خصوصی خود را محکم­تر بردارید نیاز به این دارید که تبلیغات خود را در یک وب‌سایت حرفه­ای که کادرمجربی دارند، مرتبا تکرار کنید. تمامی کادر این وب‌سایت افرادی هستند که سال­ها تجربه ‌کار در زمینه تبلیغات تدریس خصوصی را دارند.

برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با نحوه تبلیغات به آدرس سایت موسسه به نشانی https://istgahamoozesh.com/ad-tutoring/ مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied