شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید ارز دیجیتال کاردانو در ایران

بازار ارز های دیجیتال در کل فرصت‌های زیادی برای ورود پروژه‌های جدید و مهیج به بازار ایجاد کرده است. ارز دیجیتال کاردانو یکی از پروژه هایست که ما در این مقاله به خرید آن بیشتر میپردازیم. فناوری استفاده شده در این ارز دیجیتال، کاملا جدید است. و با سایر ارز های دیجیتال دارای تفاوت های بسیاری میباشد.

خرید ارز دیجیتال کاردانو در ایران

صنعت ارزهای دیجیتال، کاردانو به عنوان پروژه ای کار آمد یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین دیگر رمز ارز ها داشته. ارز دیجیتال اصلی این شبکه ADA است که در سال ۲۰۱۵ عرضه و تا کنون، پس از کسب جایگاه، خود را در 10 ارز دیجیتال برتر به ثبات رسانده. در این به قسمت به معرفی ارز دیجیتال کاردانو پرداختیم، در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ارز دیجیتال کاردانو بیشتر بدانیم.

 

کاردانو چیست ؟

پروژهCardano   در سال ۲۰۱۵ شروع به فعالیت کرد. شرکتی که پشت پرده این ارز دیجیتال است Input-Output Hong Kong (IOHK)  نام دارد. «IOHK» توسط بنیان‌گذاراتریوم و شرکت bitshares   یعنی شخص چارلز هاسکینسون اداره و سازماین یافته است.

هدف این رمزارز ایجاد زنجیره بلوکی است که بتواند عملکرد بسیار قوی تری نسبت به بلاک چین‌های قدیمی مانند «اتریوم» داشته باشد. این فرایند بدان معناست که تراکنش هایی ارزان تر و سریع تر را پردازش کند.به این معنی که باید تراکنش‌های بیشتر، ارزان‌تر و سریع‌تری را پردازش کند.

هاسکینسون باور دارد که کاردانو یک بلاک چین نسل سوم است؛ در حالی که «بیت کوین» و «اتریوم» در درجه اول و دوم هستند. بنابراین، «IOHK» به جای کپی کردن کد سایر بلاک چین‌ها، بلاک چین جدید خود را ایجاد کرده است.

گاهی مردم فکر می‌کنند «Cardano» و «ADA» یکسان هستند؛ اما تفاوت کمی میان آنها وجود دارد. چون کاردانو نام زنجیره بلوکی است که به افراد، امکان ارسال و دریافت وجوه را می‌دهد ولی «ADA» نام ارز رمزنگاری شده است.

 

 

کاردانو بخریم یا نه ؟

از آن‌‎جایی که بلاکچین کاردانو قرارداد هوشمند را در ساز کار خود قرار داده است، این اولین و کار امد ترین ویژگی کاردانو در سطوح حرفه ای بین رمز ارز ها میباشد. همین ویژگی‌ها است که خرید ارز دیجیتال کاردانو در ایران را در بین فعالان نسبت به دیگر رمز ارز ها متمایز میکند. با توجه به برنامه های این پروژه می‌توان آینده بسیاردرخشانی را برای کاردانو تصور کرد.

 

نحوه خرید کاردانو

9861b93b-2e67-4bfb-9652-a8f1d3586565

 

روش اول » خرید حضوری کاردانو

آیا در پی خرید حضوری کاردانو از افراد هستید ؟ درابتدا باید اشاره کنم امروزه با فراهم بستر های پیشرفته اینترت، شما میتوانید حتی برای خرید های غیر ضروری از بستر اینترت به صورت انلاین خرید کنید. پس عملا این روش از خرید کاملا غیر منطقیو از ایمنی پایین تری نسبت دیگر روش ها برخوردار است.

 

روش دوم » خرید غیر حضوری از افراد (خرید در فضای مجازی)

در ابتدا هشدار میدهیم استفاده از این روش برای فعالیت در بازار رمز ارز ها به دلیل غیر ایمن بودن آن اصلا توسیه نمیشود. این روش از خرید کاردانو، در بستر فضای مجازی توسط گروه های تلگرامی و بیان درخواست خرید و یافروش کاردانوشکل میگیرد.

 

روش سوم » خرید حضوری کاردانو از صرافی های ارز دیجیتال

این روش در برخی از پلتفرم های معاملاتی قابل انجام میباشد. اما فکر کرده بودید ایا میتوان نزدیک ترین صرافی به خود پیدا کنید ؟ و یا پس کشف، ایا صرافی مورد نظر اعتبار لازم برای یک بستر معاملاتی امن را دارد ؟ از همین رو این روش نیمه امن را به شما توصیه نمیکنیم.

 

روش چهارم » خرید کاردانو از صرافی های ارز دیجیتال

بهترین و امن نحوه خرید کاردانو، خرید از صرافی های ارز دیجیتال میباشد. در این روش از خرید با برسی بهترین صرافی با توجه به فاکتور های انتخاب، میتوانید برای خرید انلاین کاردانو اقدام کنید. حال که این روش را برای خرید کاردانو انتخاب کردیم در پی آن برای خرید مرحله به مرحله در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

چطوری از صرافی ارز دیجیتال کاردانو بخریم ؟

مرحله اول » نصب کیف پول کاردانو

ما برای نگهداری و مدیریت سرمایه دیجیتال نیاز به بستری برای سرمایه خود خواهیم داشت. البته باید اشاره داشته باشیم شما میتوانید در کیف پول خصوصی خود در حساب کاربری صرافی ارز دیجیتال مورد نظر سرمایه دیجیتال خود را ذخیره کنید اما توصیه ما برای نگهداری طولانی مدت استفاده از کیف پول مناسب ارز دیجیتال کاردانو میباشد. ما در این اموزش قصد معرفی و نصب کیف پول یورویی را در نظر خواهیمخ داشت.

آموزش نصب کیف Yoroi  برای مرورگز کروم

 

31aa661d-7628-477c-9aa2-c328fb6c954d

 

1 – ورود به سایت یورویی و دانلود افزونه در اولین قدم باید به وب سایت رسمی یورویی به ادرس https://yoroi-wallet.com/ مراجعه کنید و سپس از منوی کشویی Download  گزینه Chrome  را انتخاب نمایید.

2 – اضافه کردن اکستنشن کروم و تایید دسترسی به مرورگر کروم

3 – پس از اجرا زبان خود را تنظیم کنید و شرایط و قوانین را تایید کنید.

4 – و در اخرین مرحله از نصب یورویی Yoroi به شما این امکان را می دهد که پیوندهای ویژه ای را به اشتراک بگذارید تا پرداخت را سریعتر و آسان تر دریافت کنید. همیشه می توانید این ویژگی را در تنظیمات خود فعال و استفاده کنید.

 

مرحله دوم » انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

برای انتخاب صرافی رمز ارز ها که توسط آن در بازار ارز های دیجیتال قصد فعالیت دارید، باید فاکتورهای بسیاری در نظر بگیرید. اولین و مهم ترین اصل در بازار های مالی امنیت بستریست که در ان فعالیت میکنید، با توجه به این اصل برای نگهداری و مدیریت سرمایه خود در صرافی های ارز دیجیتال باید در بستری با اعتبار بالا اقدام به فعالیت کنید. شاید در هنگام خواندن این مطلب برای شما سوال پیش آمد که یک صرافی معتبر دارای چه ویژگی های میباشد ؟

 

  • بستر امن
  • پشتیبانی
  • کارمزد کم
  • کاربری آسان
  • تنوع ارزی
  • حجم معاملات بالا

مرحله سوم » ثبت نام و احراز هویت

به منظور جلوگیری از جرائم جبران نا پذیر اقتصادی و پولشویی، صرافی های رمزارز از سمت نهادهای نظارتی و قانون گزار تحت فشار هستند. در این صورت انتظار می رود که صرافی ها مانند دیگر موسسات مالی و اعتباری با پیاده سازی قوانین ضد پولشویی و تایید هویت کاربران KYC امنیت مالی و معاملات کاربران را تامین کند. اگر بخواهیم به شکل تخصصی تر با فواید قوانین احراز هویت در صرافی ها برای طرفین اشنا شوید با ماه همراه باشید.

مزیت احراز هویت برای کاربران »

  • افزایش سقف تراکنش ها بدون نگرانی
  • امنیت معاملات
  • در صورت بروز مشکلات، تراکنش قابل پیگیری میباشد

مزیت احراز هویت برای صرافی های ارز دیجیتال »

  • کاهش جرائم مالی
  • تسهیل در خدمات در مقابل کاربران
  • افزایش مثبت عملکرد های ایمنی

هویت من شامل چه اطلاعاتی میباشد ؟ »

  1. نام و نام خانوادگی
  2. تاریخ تولد
  3. اطلاعات حداقل یک حساب بانکی
  4. شماره مبایل و تلفن همراه ثابت
  5. کد ملی
  6. آدرس و کد پستی محل سکونت

 

مرحله چهارم » خرید کاردانو

در این مرحله با توجه به انتخاب پلتفرم معاملاتی مورد نظر در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی توسط کارت بانکی میتوانید برای شارژ حساب ریالی خود در صرافی اقدام کنید و برای خرید کاردانو اقدام کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied