شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

لوازم یدکی لیفتراک اصلی و با کیفیت: پارت یدک راهسازی

لیفتراک یکی از ماشین آلاتی است که در انبارداری و جابجایی کالا ها از آن استفاده می شود. استفاده از لیفتراک می تواند در انبار ها ،کارگاه ها و بخش های صنعتی باشد. لیفتراک ها در صورتی که از سرویس و نگهداری خوبی برخوردار باشند، طول عمر بالایی خواهند داشت. در نگهداری از لیفتراک باید دقت بالایی را به عمل آورد تا در نهایت قطعات لیفتراک ماندگاری بالایی را داشته باشند.

لوازم یدکی لیفتراک  اصلی و با کیفیت: پارت یدک راهسازی

در زمان از کار افتادن لوازم یدکی لیفتراک ، باید نسبت به تعمیر و یا تعویض قطعات لیفتراک اقدام نمود و لوازم یدکی لیفتراک باید کیفیت بالایی داشته باشند تا بتوانند کارایی لازم را در این وسیله ایجاد کنند. یکی از دغدغه‌ های شرکت ها در انتخاب ماشین آلاتشان ، کیفیت قطعات این ماشین آلات می باشد. کیفیت بالا و خدمات پس از فروش از مشخصات خرید لوازم یدکی لیفتراک به صورت مطمئن می باشد. مجموعه ی پارت یدک راهسازی مفتخر است که با تامین مناسب قطعات لیفتراک در برندهای شناخته شده و معتبر ، خدمات‌ دهی بسیار خوبی را به مشتریانش ارائه می دهد. همانطور که گفته شد قطعات لیفتراک توسط کمپانی های مختلف در برند های متفاوت به تولید رسیده است. از انواع برندهای معتبر قطعات لیفتراک ، می توان به کوماتسو،هیوندا ،کوماتسو، کاترپیلار و غیره اشاره کرد.

 لوازم یدکی لیفتراک کوماتسو

فروش قطعات لیفتراک اورجینال با کیفیت

 کیفیت قطعات ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از اهمیت بالایی برخوردار است و لیفتراک نیز از این قاعده مستثنی نبوده و هرچه کیفیت قطعات لیفتراک بالاتر باشد، عملکرد بهتری را از لیفتراک مشاهده خواهیم کرد. همچنین در صورتی که از لوازم یدکی لیفتراک در نوع بی کیفیت استفاده شود، شما مجبور به خرید در دفعات بیشتر و در نتیجه صرف زمان، انرژی و هزینه بیشتری خواهید بود. بنابراین اهمیت کیفیت قطعات لیفتراک بسیار نمایان بوده و پیدا کردن لوازم یدکی لیفتراک اورجینال کار دشواری می باشد، زیرا برخی مراکز عرضه کننده ی لوازم یدکی لیفتراک ، نمونه ی اصلی قطعات را به فروش نرسانده و نمونه های تقلبی و غیر اصل را به دست مصرف کنندگان می رسانند. به همین جهت مراجعه به یک مرکز معتبر فروش قطعات ماشین آلات سنگین و راهسازی بسیار مهم است و ما به شما مرکز معتبر پارت یدک راهسازی را معرفی می کنیم. تمامی محصولات پارت یدک راهسازی اصل و اورجینال بوده و با کیفیت بسیار بالا ارائه می شود بنابراین خریداران گرامی با مراجعه به سایت مجموعه پارت یدک راهسازی می توانند قطعات ماشین آلات خود را با اطمینان و اعتماد به این مجموعه معتبر انجام دهند.

خرید لوازم یدکی لیفتراک با قیمت ارزان

 افرادی که در صدد تهیه ی لوازم یدکی لیفتراک هستند و بدون در نظر گرفتن سابقه و اعتبار مرکز مورد نظر خرید خود را انجام داده اند ، معمولاً قطعات باکیفیتی را دریافت نکرده اند. فروشگاهی معتبر است که دارای نامی آشنا باشد و سابقه ی طولانی مدت در عرصه ی فروش قطعات لیفتراک داشته باشد تا بتوانید با اطمینان خرید خود را انجام دهید. تضمین قطعات یکی از موارد مهم در خرید قطعات لیفتراک می باشد. متاسفانه بیشتر مراکز عرضه کننده ی لوازم یدکی لیفتراک ، قطعات بی کیفیتی را به فروش می رسانند که در صورت نداشتن اطلاعات لازم در این خصوص، افراد زیادی این قطعات بی کیفیت را تهیه کرده و در کوتاه مدت شاهد آسیب به این قطعات خواهند شد، بنابراین در صورتی که از مجموعه پارت یدک راهسازی خرید خود را انجام دهید ، می ‌توانید بدون هیچ گونه نگرانی خرید قطعات اصلی را انجام دهید. در صورتی که از قطعات غیر اصل استفاده کنید ممکن است قطعات لیفتراک آسیب ببیند و هزینه‌های بسیار زیادی را به دنبال داشته باشد، بنابراین با هزینه های معقول و با مراجعه به مراکز معتبر می توانید لوازم یدکی لیفتراک را از نوع مرغوب و اصل خریداری نمایید.

 لوازم یدکی لیفتراک دوسان

انواع قطعات لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک شامل انواع قطعات بزرگ و کوچک در این ماشین بوده و هر یک از این قطعات نقش تعیین کننده ای را در لیفتراک دارند. از انواع قطعات لیفتراک می ‌توان به قطعات خنک کننده ،قطعات هیدرولیک ،شاسی، سیستم ترمز، فرمان ،فیلتر، بدنه ، کابین و غیره اشاره کرد. به دلیل اینکه مجموعه پارت یدک راهسازی خود تأمین کننده بوده و قطعات را به صورت مستقیم به فروش می‌ رساند ، قیمت های بسیار مناسبی را در نظر گرفته است بنابراین برای خرید لوازم یدکی لیفتراک و سایر ماشین آلات راهسازی کیفیت بالا و قیمت ارزان مجموعه پارت یدک راهسازی بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در ادامه به برخی از انواع قطعات لیفتراک اشاره میکنیم:

  • موتور لیفتراک

 لیفتراک ها در مدل های مختلف معمولاً موتور های شبیه به هم دارند در برندهایی مانند تویوتا ،کوماتسو، میتسوبیشی و غیره بسیار پرطرفدار هستند. این قطعات از کشورهای دیگر نیز تامین می گردد به طور مثال از کشورهایی مانند ترکیه، ژاپن ،چین، امارات و غیره، لوازم یدکی لیفتراک به کشور وارد می شود.

  • گیربکس لیفتراک

 معمولاً گیربکس های لیفتراک به صورت خودکار می باشند و در لیفتراک های قدیمی شاهد انواع گیربکس های دستی بودیم که امروزه گیربکس های خودکار را بسیار رایج تر هستند. تعمیر گیربکس های خودکار بسیار دشوارتر از تعمیر گیربکس دستی است و باید از تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه کمک بگیرید. به طور کلی داشتن لیفتراک ها باید در کنار تعمیرات و سرویس و نگهداری از آن باشد و در صورتی که از لیفتراک استفاده ی نامناسبی را داشته باشید ، بیشتر به تعویض قطعات لیفتراک نیاز پیدا خواهید کرد.

  • دکل لیفتراک

دکل لیفتراک از مهمترین قطعات لیفتراک می باشد که در مدل های دو کشو و سه کشو و چهار کشو و... می ‌باشند که ارتفاع هر یک از این نمونه ها متغیر است. این نوع قطعات لیفتراک به صورت تک جک و دو جک به فروش می رسد بنابراین در زمان خرید لوازم یدکی لیفتراک باید دقت بالایی داشته باشید تا بتوانید نوع مناسب را تهیه نمایید. دکل لیفتراک شامل انواع الحاقیات مانند شاخک لیفتراک، جک بالابر ،دکل ساید شیفت ، جک بالابر لیفتراک، شاخک لیفتراک، بلبرینگ لیفتراک و... میباشد.

  • قطعات برقی لیفتراک

لوازم یدکی لیفتراک در نوع برقی از مهمترین بخش های هر لیفتراک بوده که شامل آینه ها ، چراغ جل، بوق لیفتراک، سنسور صندلی، بوق دنده عقب ، باطری ، دینام و غیره می باشد.

  • قطعات بدنه لیفتراک

 از انواع لوازم یدکی بیل لیفتراک، قطعات بدنه می باشد که شامل صندلی لیفتراک، لاستیک لیفتراک، پمپ هیدرولیک لیفتراک ،شیر بالابر لیفتراک، وزنه تعادل شاسی لیفتراک، اتاق راننده لیفتراک، دکل قطعات اکسل و غیره می باشد.

  • لاستیک لیفتراک

 لاستیک‌ ها از انواع قطعات لیفتراک هستند که در نوع جامع و پنوماتیک هوا می باشد و برای کاربری های مختلف و محیط های داخلی و خارجی استفاده می ‌شوند بنابراین با توجه به استفاده ای که از لیفتراک دارید باید نوع مناسب لاستیک ها را تهیه کنید.

همان طور که می دانیم لیفتراک شامل قطعات بسیار زیادی است که نام بردن آن در یک مقاله امکان پذیر نبوده و در این مقاله تنها به برخی از این لوازم یدکی اشاره شد و مجموعه ی پارت یدک راهسازی، مجموعه ای کامل از انواع لوازم یدکی لیفتراک و قطعات یدکی این ماشین در نوع اصلی و با کیفیت می باشد. این مجموعه توزیع و پخش مستقیم قطعات و لوازم یدکی لیفتراک را با قیمت عمده ارائه می ‌کند و متقاضیان خرید با مراجعه به سایت پارت یدک راهسازی می توانند خرید آسانی را داشته باشند.

https://partyadakrahsazi.com/

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied