شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کدام هتل‌ها برای سفر دو نفره رومانتیک مناسب هستند؟

یکی از هیجان‌انگیزترین سفرهای زندگی که شاید هرکسی در زندگی خود حداقل یک بار آن را تجربه کند، سفری است که در کنار مهم‌ترین فرد زندگی خود تجربه می‌کنید.

کدام هتل‌ها برای سفر دو نفره رومانتیک مناسب هستند؟

رفتن به سفری مثل ماه عسل یا هر مناسبت دیگری مثل سالگرد ازدواج، ملزومات خاص خود را دارد. شاید بشود گفت که مهم‌ترین قسمت برنامه چنین سفری، انتخاب هتل مناسب باشد.

یکی از فاکتورهای مهمی که در برنامه‌ریزی چنین سفرهای خاص و ویژه‌ای باید در نظر بگیرید انتخاب هتل مناسب است. در ادامه در این مطلب شما را با انواع هتل‌هایی که مناسب برنامه‌ریزی‌هایی از این دست هستند، آشنا می‌کنیم. پس با ما همراه باشید.

 

هتل‌های لوکس

   اگر شما از آن دسته از افراد هستید که تمایل دارید سفری مجلل در بهترین هتل‌ها را تجربه کنید، یکی از گزینه‌هایی که به شما پیشنهاد می‌کنیم، هتل‌های لوکس هستند. برای رزرو هتل می‌توانید بهترین آن را با بیشترین تخفیف و بهترین پشتیبانی در سفرانه مشاهده کنید. در زیر چند تا از آنها را به شما معرفی می‌کنیم:

 

هتل پارسیان آزادی تهران

   هتل آزادی تهران از بهترین هتل ‌های تهران است. اگر در شهری به جز تهران ساکن هستید و تمایل دارید که سفر عاشقانه خود را در تهران سپری کنید، می‌توانید این هتل را امتحان کنید.

 اگر به طبیعت علاقه دارید می‌توانید اتاق‌هایی را انتخاب کنید که روبه‌روی نمایی مثل کوهستان است را انتخاب کنید و اگر هم تمایل دارید که رو به نمای شهر باشید، می‌توانید متناسب با ان اتاق خود را انتخاب کنید.

 

هتل اسپیناس پالاس تهران

هتل اسپیناس پالاس تهران یکی دیگر از هتل‌های لوکس و بی‌نظیر شهر تهران است.

قرارگیری این هتل در یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران یعنی سعادت آباد، باعث شده تا علاوه بر چشم‌انداز بی‌نظیر رو به شهر تهران و کوه‌های شمیران، دسترسی به شاهراه‌های اصلی این شهر نیز بسیار آسان باشد.

 

6a3762e5-800d-4edd-b5c8-26974b13805a

هتل اسپیناس بلوار تهران

هتل اسپیناس بلوار تهران در فهرست بهترین و لوکس‌ترین هتل‌های تهران قرار دارد.

هتل اسپیناس بلوار با معماری مدرن و لوکس، احساس آرامش فوق‌العاد‌ه‌ای را به میهمانان عزیز خود هدیه کرده و تمام انتظاراتی که مهمانان از یک هتل پنج ستاره در پایتخت در ذهن دارند، به بهترین شکل پاسخ می‌دهد.

شما هرزمان که بخواهید می‌توانید از قدم زدن در بلوار کشاورز و پارک لاله که نزدیک این هتل هستند، لذت ببرید.

 

هتل الماس دو مشهد

    در میان بهترین هتل های مشهد که نزدیک حرم هم هستند، هتل الماس 2 را می‌توان در زمره بهترین‌ها قرار داد.

این هتل با الهام گرفتن از معماری‌های باستانی تمدن‌های مختلف مثل یک ماشین زمان شما را به هزاران سال پیش در تمدن‌های مختلف می‌برد. اتاق‌ها و سوئیت‌های این هتل از جالب‌ترین طراحی‌های هتلی در ایران را دارند.

 

هتل بین المللی قصر مشهد

   هتل بین‌المللی قصر مشهد یکی از محبوب‌ترین و خوش‌نام‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل با ارائه خدماتی بی‌نظیر در فضایی بسیار لوکس میزبان شایسته‌ای برای زائران عزیز بارگاه مقدس اما رضا (ع) محسوب می‌شود.

وجود رستوران، کافی‌شاپ و امکانات متنوع تفریحی و ورزشی هتل بین‌المللی قصر مشهد از جمله سالن بیلیارد، سونا، جکوزی، حمام ترکی و... از امکانات این هتل هستند.

 

هتل داریوش کیش

   جزیره کیش یکی از مهم‌ترین شهرهای توریستی ایران است و به عنوان یکی از توریستی‌ترین مناطق ایران دارای هتل‌های فراوان و متنوعی برای اقامت گردشگران است.

هتل داریوش کیش، به عنوان یک هتل ساحلی لوکس با امکانات و سرویس‌های پرشمار و متنوع از پرطرفدارترین هتل‌های کیش به شمار می‌آید.

 

هتل دریایی ترنج کیش

   هتل ترنج کیش تنها هتل روی آب ایران است. اگر از بالا به هتل دریایی ترنج کیش نگاه کنیم تعدادی کلبه بر روی یک اسکله چوبی می‌بینیم که در کنار هم تشکیل یک بته جقه را داده‌اند. برای همین هم نام این هتل را ترنج گذاشته‌اند.

d3177ce0-a83f-4e70-baae-f9dd975803b7

 

هتل پارس شیراز

   اگر قصد سفر به شیراز، یکی از توریستی‌ترین شهرهای ایران را دارید و می‌خواهید در هتلی ایده‌آل و راحت اقامت داشته باشید، پیشنهاد ما رزرو هتل پارس شیراز است.

کافی‌شاپ پامچال در طبقه اول هتل و کافه‌تریای آبشار در طبقه همکف نیز با برخورداری از پرسنل کاربلد و حرفه‌ای و محیطی دنج و آرام، با نوشیدنی‌ها، دسرها و اسنک‌های بسیار خوش طعم از مهمانان عزیز هتل پذیرایی می‌کنند.

 

هتل وستا تنکابن

وقتی صحبت از سفرهای لوکس و خاص می‌شود، هتل‌های 5 ستاره شمال کشور برای خودشان امپراطوری‌ای دارند که شاید در بین واحدهای اقامتی کشور کمتر رقیب داشته باشند.

هتل وستا تنکابن هم یکی از همین هتل‌های لوکس به شمار می‌رود. هتلی در فاصله چند کیلومتری با جنگل‌های انبوه سه هزار ساله، قطعاً یکی از هتل‌های لوکس منحصربفرد کشور است.

استخر روباز چهارفصل، چندین رستوران مختلف، امکانات تفریحی برای کودکان و آرامش بی‌نظیر حاکم بر هتل تنها بخشی از امکانات منحصربفرد این مجموعه ویلاهتل است.

 

هتل‌های ارزان‌قیمت

اگر شما از آن دسته از افراد هستید که علاوه‌بر اینکه کیفیت، انتخاب هتل مقروبه‌صرفه‌تر نیز جزو فاکتورهای مهم شما در برنامه‌ریزی سفر محسوب می‌شود، هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در سفرانه می‌توانید علاوه‌بر هتل‌های لوکس و گران‌قیمت، هتل‌هایی با قیمتی مناسب و با بیشترین تخفیف را رزرو کنید.

 

هتل فرهنگ و هنر مشهد

هتل فرهنگ و هنر مشهد که در میدان ده دی و خیابان رازی غربی مشهد واقع شده، از جمله بهترین هتل‌های مشهد در کلاس 3 ستاره است.

وجود یک رستوران و کافی‌شاپ دلپذیر در این هتل اقامتی شیرین را برای مهمانان رقم می‌زند.

رستوران هتل فرهنگ و هنر مشهد در طبقه اول و با دو سالن مجزا و گنجایش 200 مهمان بهترین و خوشمزه‌ترین غذاها را در سه وعده غذایی برای مهمانان آماده می‌کند.

 

هتل حلما مشهد

موقعیت خوب جغرافیایی این هتل به مهمانان اجازه می‌دهد تا با پای پیاده بتوانند در مدت زمان اندکی خود را باب الرضا (ع) برسانند

طراحی زیبا و دکوراسیون مدرن، هتل حلما مشهد را به یکی از لوکس‌ترین هتل‌های مشهد در کلاس 3 ستاره بدل کرده است.

 

هتل‌های خاص

ایران پر از عجایب تاریخی، فرهنگی و طبیعی است. خانه‌ها، قصرها، کاروانسراها، کوه و غارهای زیادی وجود دارند که شاید توانسته‌اید برای مدت کوتاهی ببینیدشان. اما هرگز فکر کرده‌اید  ای کاش می‌توانستید در یکی از آنها چند شبی بمانید و تجربه‌ای بی‌نظیر برای خودتان بسازید.

در ادامه این مطلب چند تا هتل‌های خاص که مناسب این سفر باشد را به شما معرفی می‌کنیم.

 

هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان، قدیمی‌ترین مهمانسرای زنده دنیا در اصفهان است. این هتل چکیدۀ تمام و کمال از معماری سبک اصفهان است. هتل عباسی اصفهان یکی از زیباترین و عجیب‌ترین اقامتگاه‌های جهان است.

44fe4016-42a2-4003-89b6-89ea04cde66f

 

هتل صخره‌ای لاله کندوان

   اگر می‌خواهید شبی را در یک اقامتگاه 700 ساله سحر کنید، هتل لاله کندوان انتخاب خوبی خواهد بود

خاص بودن هتل از اینجا می‌آید که برخلاف سایر هتل‌ها یک معماری ساختمانی شبیه سایر سازه‌های معماری ندارد. خانه‌های کله قندی این هتل در خارج از شهر تبریز در روستای کوهستانی و سرد کندوان قرا گرفته است.

 

هتل کاروانسرای زین الدین یزد

   عجیب است که شب را در اقامتگاهی بگذرانید که یک واقعه تاریخی مهم را در دل خود نگه داشته است. هتل کاروانسرای زین الدین به مناسبت دیدار شاه عباس اول صفویی با زین‌الدین گنجعلی خان ساخته شده است.

 این کاروانسرا که این‌روزها اسم هتل را در کنار خودش دارد، عجیب‌ترین کاروانسرای ایران از نظر پلان معماری است.

ممنون که تا اینجای مطالب با ما همراهی کردید. امیدواریم با تجربه اقامت در این هتل‌ها سفر خوبی پیش رو داشته باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied