شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در دو فاز هتل روی آب و هتل ساحلی، در سال 1392 شروع به احداث و در سال 1394 به بهره برداری رسید.

هتل ترنج کیش

فاز یک هتل پنج ستاره ترنج که بر روی آب به شکل بته جقه ساخته شده، اولین هتل دریایی خاورمیانه است که همچون نگین اصیل ایرانی بر روی خلیج فارس می درخشد. اتاق های این هتل دارای بالکن اختصاصی و کف شیشه ای بر روی آب هستند و نمای رویائی از دریا را به نمایش می گذارند. هتل دریایی ترنج کیش دارای 100 ویلا و پنج سوئیت می باشد و توسط مسیری به طول یک کیلومتر به یکدیگر متصل شده اند. از دیگر امکانات هتل ترنج می توان به رستوران های مختلف و کافی شاپ ساحلی اشاره کرد که با ارائه خدمات مناسب، سعی در جلب نظر مهمانان گرامی داشته است. در این مقاله آس چارتر شما را با این هتل زیبای رویایی در جزیره کیش آشنا می کند. شما می توانید با تهیه بلیط چارتر تهران کیش از سایت آس چارتر به این جزیره زیبا سفر کنید.

معرفی هتل ترنج کیش

هتل ترنج کیش در سال 1394 بر روی آب‌ های نیلگون خلیج فارس افتتاح گردید. این هتل در شمال غربی جزیره کیش به شکل بته جقه بر روی آب ساخته شده، لازم به ذکر است که هتل ترنج عنوان اولین هتل دریایی خاورمیانه و یکی از بهترین هتل های کیش را به خود اختصاص داده است. در همین راستا هتل ترنج موفق به دریافت تندیس ویژه اولین هتل دوستدار و حامی محیط زیست از طرف سازمان حفاظت محیط زیست کشور گردید. فاز دوم مجموعه که شامل هتل طبقاتی ساحلی می باشد نیز در دست احداث است.

ترنج

امکانات هتل ترنج کیش

تمام 100 سوئیت این هتل علاوه بر اینکه دارای کف شیشه ای هستند و میهمانان می توانند کف دریا را مشاهده نمایند، دارای بالکن اختصاصی نیز می باشند که بسته به نوع سوئیت ها میهمانان ها می توانند از منظره ترنج، غروب آفتاب و دریا لذت ببرند. فضاهای اقامتی هتل شامل اتاق های دو تخته و سوئیت های رویال است که به تفکیک چشم انداز دارای قیمت های متفاوتی می باشند. دکوراسیون و امکانات موجود در واحدهای اقامتی به گونه ای در نظر گرفته شده که در طول مدت اقامت، میهمانان هر آنچه را که می خواهند در اختیار داشته باشند و اقامتی خاطره انگیز را تجربه کنند. 

ترنج

سایر امکانات رفاهی هتل ترنج کیش

سایر امکانات رفاهی هتل شامل مواردی مانند روم سرویس سالن کنفرانس، آتلیه عکاسی، دوچرخه سواری، خدمات پزشکی، اجاره اتومبیل، خشکشویی، سالن بازی ساحلی شامل بیلیارد، فوتبال دستی و ایرهاکی، سالن اسپا و ماساژ، رستوران خورشید که روی دریا قرار دارد، رستوران ساحــلی، رستوران تاج ترنج، کافه گلف با سرو غذاهای فرنگی، کافی شاپ ساحلی و لمکده سنتی ساحلی می باشد. علاوه بر موارد یاد شده، هتل خدمات رایگانی را برای مسافران در نظر گرفته، از جمله ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی، صبحانه بصورت بوفه، مینی بار، اینترنت (شارژ اولیه)، سرویس روزانه برای مراکز خرید جزیره کیش، والیبال ساحلی، سالن بدنسازی و خانه بازی کودک.

تالارها و سالن های پذیرایی هتل

لذت صرف غذا روی آب های نیلگون خلیج فارس را در رستوران خورشید هتل ترنج با کف شیشه ای تجربه خواهید کرد، میهمانان هنگام سرو غذا در این رستوران می توانند دریا و ماهی ها را تماشا کنند. اگر منظره غروب خورشید هنگام صرف شام را دوست دارید، رستوران تاج قطعا می تواند یک تجربه‌ی به یاد ماندنی را برای شما رقم بزند. رستوران ساحلی هتل که میهمانان در آن می توانند از صرف ناهار و شام به صورت بوفه لذت ببرند، همانطور که از نام آن مشخص است در ساحل خلیج فارس قرار گرفته و محیطی بسیار زیبا و آرامش بخش را با نمای دریا و سواحل ماسه ای برای میهمانان مهیا کرده است. علاوه بر این سالن صبحانه خوری هتل نیز پذیرای مسافران با صبحانه ای کامل و انرژی بخش است.

 

کافی شاپ هتل ترنج کیش

کافی شاپ لمکده و کافی شاپ ساحلی با انواع دمنوش های و دسرها محیطی مناسب برای گپ و گفت با دوستان و عزیزانتان و قرار ملاقات های کاری  شما خواهد بود که علاوه بر چشم اندازی زیبا فضایی صمیمی را برای میهمانان فراهم آورده است. بی تردید مطلوب ترین هتل در جزیره‌ زیبای کیش برای اقامتی لوکس و خاطره انگیز هتل دریایی ترنج کیش است، که با فضایی کم نظیر، امکانات مطلوب و پرسنلی مجرب و کارآزموده در سفری رویایی میزبان شما خواهد بود.

 

جاذبه های اطراف هتل ترنج کیش

از آنجا که یکی از گزینه های مهم برای اکثر مسافران جزیزه کیش دیدن از پاساژها و مراکز خرید این جزیره است، اگر شما هم جزو این دسته از مسافران کیش هستید خبر خوبی برایتان داریم، هتل ترنج برای رفاه هر چه بیشتر مسافران در زمان اقامت، هر روزه سرویس های رایگانی را به منظور رفت و آمد به مراکز خرید در اختیار مسافران قرار می دهد، بنابراین می توانید به آسانی از بازارها و مراکز خرید کیش دیدن کرده و خرید نمایید.

 

موقعیت مکانی هتل ترنج کیش

انتخاب منطقه شمال غربی برای بنا شدن هتل ترنج کیش به این دلیل بوده که در این قسمت از جزیره کیش سطح دریا تا حدود یک کیلومتری ساحل تقریبا یکدست است، به علاوه پس از این یک کیلومتر اختلاف سطح زیادی در خلیج فارس وجود دارد که این مسئله یک موج شکن طبیعی ایجاد کرده که در نتیجه آن هیچگاه موج های شدید به منطقه ای که سوئیت های هتل در آن واقع شده است، نخواهد رسید. شاید جالب باشد بدانید که مدیران هتل دو جزیره مصنوعی را در کنار هتل ترنج بنا کرده اند که هدف از ساخت آن جذب پرندگان و حفظ نمودن اکوسیستم طبیعی این منطقه بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied