شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

پر درآمد ترین شغل دوم برای خانم های خانه دار یا شاغل

خیاطی یکی از مهارت هایی است که می توان بدون نیاز به سرمایه زیاد و مواد اولیه نسبتا کم شروع کرد و به عنوان شغل دوم به آن پرداخت. بانوان می توانند با آموزش خیاطی ارزان و راه اندازی کارگاه کوچک خیاطی در اتاقی کوچک کسب و کار خانگی راه بیندازند و در اوقاتی که در منزل هستند در کنار دیگر اعضا و رسیدگی به امور زندگی کسب درآمد کنند.

پر درآمد ترین شغل دوم برای خانم های خانه دار یا شاغل

خیاطی یکی از مهارت هایی است که می توان بدون نیاز به سرمایه زیاد و مواد اولیه نسبتا کم شروع کرد و به عنوان شغل دوم به آن پرداخت. بانوان می توانند با آموزش خیاطی ارزان و راه اندازی کارگاه کوچک خیاطی در اتاقی کوچک کسب و کار خانگی راه بیندازند و در اوقاتی که در منزل هستند در کنار دیگر اعضا و رسیدگی به امور زندگی کسب درآمد کنند.

 

خیاطی در منزل را  می توان به عنوان شغل دوم نیز دانست. بعد از برگشت از اداره و مدرسه( معلمین) بقیه ساعات روز را با خیاطی برای خود و دیگران سپری کرد. شما با این کار در کنار رسیدگی به امور خانه و فرزندان می توانید درآمد زایی نیز داشته باشید. از استعداد های خود برای ایجاد شغل و به دست آوردن درآمد استفاده کنید تا زندگی بهتری داشته باشید.

با گذاشتن زمانی نسبتا محدود و گذراندن دوره آموزش خیاطی ارزان در بهترین آموزشگاه طراحی لباس و آموزش خیاطی آسان حرفه خوب خیاطی را یاد بگیرید. با این کار شما هزینه های اضافه دستمزد خیاط برای خود و افراد خانواده را کم کرده و در کنار لذت بردن از کار خیاطی و خلق لباس ها با طرح های متنوع کسب درآمد نیز خواهید داشت.

یکی از آموزشگاه هایی که آموزش خیاطی ارزان را به بهترین روش به شما هنرجویان عزیز آموزش می دهد آکادمی هنر پارس است. در آکادمی هنر پارس با بهره گیری از مربیان آموزشی خبره و ماهر، خیاطی را به طور حرفه ای بیاموزید و در زمینه طراحی و دوخت مهارت کسب کنید. جشنواره دوره های مختلف آموزشی دوخت لباس مجلسی، الگوسازی و دوخت بیلرسوت مجلسی، مانتو، طراحی لباس و ... در آکادمی هنر پارس در تاریخ های محدود دایر است. با مراجعه و ثبت نام در این کلاس ها و پرداخت هزینه کم مهارت های لازم برای خیاطی را کسب کنید.

a5c91c9b-cebb-437a-be93-a5502a45b105

 

آیا خیاطی میتواند افق روشنی پیش روی شما باز کند و شغل موفقی باشد؟

هر گاه شخصی برای گذراندن دوره آموزشی به آموزشگاهی وارد می شود. در درجه اول اهدافی پشت این تصمیم دارد. یکی از اهداف مهم مطمئنا کسب درآمد از طریق همان آموزشی است که برای آن ثبت نام کرده است. آموزش خیاطی ارزان نیز یکی از آن کلاس های آموزشی است که می تواند در آینده و بعد از گذراندن تجربه های لازم، برای بانوان به عنوان شغل اصلی و یا حتی شغل دوم در منزل مطرح شود.

خانم هایی که ذهن خلاق، ذوق خیاطی و طراحی دارند. می توانند از طریق گذراندن دوره آموزش خیاطی آسان به سریعترین شکل ممکن به یک خیاط خوب تبدیل شوند. در ابتدا با دوخت لباس برای اعضای خانواده، دختر، پسر، همسر، خواهر و دیگر عزیزان به تجربه خیاطی خود افزوده و کم کم برای مشتریان و متقاضیان دیگر نیز لباس های زیبا بدوزید.

اگر با ذوق باشید و در کار خیاطی مهارت کافی پیدا کنید. از طریق مشتریان و معرفی شدن به دیگران کسب و کار شما رونق خوبی خواهد گرفت. چه بسا که در زمینه خیاطی و طراحی لباس مشهور و نامی شوید و روزی برای خیاطی و طراحی لباس بازیگران  به حوزه هنر و سینما معرفی شوید.

اگر در زمینه طراحی مهارت دارید با طراحی لباس و اجرای آنها بر روی پارچه های زیبا میتوانید کالکشن مخصوص خود را راه اندازی کنید. سپس با برپایی مزون و فروش طرح ها و لباس های آماده شده درآمد خود را افزایش دهید. تنها با گذراندن دوره آموزش خیاطی آسان می توانید چنین افق روشنی پیش روی خود باز کنید و به موفقیت دست پیدا کنید. در نظر داشته باشید اگر خیاطی را به عنوان شغل دوم انتخاب کرده باشید و به موفقیت برسید. شما با تلاش و کوشش از دو طریق کسب درآمد خواهید داشت و سطح زندگی شما در بهترین شرایط قرار خواهد گرفت.

1136b0e6-9aae-48c9-a167-26afd2df2770

خیاطی ارزان

چرا راه اندازی خیاطی به عنوان شغل دوم برای بانوان یک شغل ایده آل است؟

 

دلایلی برای این ادعا وجود دارد که در این مقاله به اختصار به آن می پردازیم تا اگر در پس ذهن شما هم چنین تصمیمی وجود دارد. تلنگری باشد و برای کار شما را ترغیب کنیم.

  • خیاطی در منزل  از نظر مدیریت ساعات و تنظیم زمان ها خیلی قابل انعطاف است. تنظیم ساعات برنامه کاری در اختیار خود شماست و با مدیریت ساده می توانید به تمام امور به خوبی رسیدگی کنید.
  • شروع این کار ریسک بسیار پایینی دارد و جبران خسارات احتمالی نسبتا آسان خواهد بود.
  • از نظر درآمد نیز کار مقرون به صرفه و خوبی است.
  • خیاطی را می توان به عنوان شغل دوم و در زمان های استراحت در منزل نیز به راحتی و با کمی مدیریت زمان انجام داد.
  • برای انجام کارهای خیاطی به ادوات و تجهیزات پیچیده ای نیاز ندارید.
  • شما با گذراندن آموزش خیاطی ارزان به یک خیاط ماهر تبدیل شده و بدون هزینه ایاب و ذهاب به محیط کار، در منزل خود و پشت چرخ خیاطی کسب درآمد خواهید کرد.
  • از آنجا که گارگاهی وجود ندارد و یک شغل خانگی است شما مجبور به پرداخت مالیات و هزینه های جانبی نیستید.

 

                  

تجهیزاتی که یک بانو برای راه اندازی شغل دوم خیاطی در خانه نیاز دارد چیست؟

 

انجام هر کاری تجهیزات خاص خود را می طلبد خیاطی نیز از این امر مستثنا نیست. پس از طی آموزش خیاطی ارزان و تبدیل شدن به یک خیاط خوب لازم است، برای دوخت بهتر لباس های مشتریان وسایلی برای کار خیاطی تهیه کنید. سپس در گوشه ای از منزل و پس از برگشتن از اداره و محل کار خود مشغول کار لذت بخش و خلاقانه دوخت و دوز برای مشتریان شوید.

داشتن تجهیزات لازم برای خیاطی بر روی کیفیت نهایی کار تاثیر می گذارد. توجه داشته باشید اگر کار با کیفیت تحویل مشتری بدهید شما به دیگر مشتریان معرفی خواهید شد.

 تجهیزات یک کارگاه کوچک خیاطی عبارتند از:

  • چرخ خیاطی میاندوز
  • چرخ خیاطی راسته دوز
  • چرخ خیاطی سردوز
  • اتوی مخزن دار و پرس
  • دستگاه برش
  • قیچی
  • میز و صندلی
  •  لوازم جانبی

 

توجه داشته باشید در ابتدا لازم نیست همه وسایلی که گفته شد را تهیه کنید. شما با یک چرخ خیاطی خوب و مناسب به همراه یک اتو هم می توانید کار خوبی به مشتری ارائه بدهید. مطمئنا اگر همه وسایل را تهیه کنید کار برای شما آسان تر و با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. حتی اگر در زمینه خیاطی علاقه مند نیستید در آکادمی هنر پار روش های آموزشی دیگریوجود دارد. مثلا با آموزش طراحی لباس توانایی مشارکت در تولید لباس های پیشرفته را با مزون ها دارید. طراحی لباس با شما و دوخت و خیاطی با مزون ها خواهد بود این فرصت های طلایی برای کسب و کار خانگی را از دست ندهید.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied