شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

جدیدترین و پرفروشترین فرش های سال 1401 + 5 طرح برتر فرش

جدیدترین فرش سال 1401 ویژه عروس و دامادها

جدیدترین و پرفروشترین فرش های سال 1401 + 5 طرح برتر فرش

این سوال برای خریدارانی که بدنبال خرید فرش جدید در سال 1401 هستند وجود دارد. در این مطلب در دو بخش جدیترین فرش‌های کلاسیک سال و جدیدترین فرش‌های مدرن سال به معرفی جدیدترین فرش‌های سال 1401 خواهیم پرداخت.

 

رنگ‌بندی جدیدترین فرش سال 1401

جدیدترین رنگ‌بندی بر روی فرش ماشینی در سال 1401 رنگ‌بندی خلوت و طلاکوب است. فرش طلاکوب یکی از جدیدترین مدل‌های فرش ماشینی است که همان‌طور که از نامش مشخص است به فرش‌هایی گفته می‌شود که دارای رنگ قالب طلایی هستند.

فرش طرح طلاکوب به دلیل رنگ‌بندی خاص و مدرن بودن آن با دکوراسیون‌های امروزی به‌راحتی ست شده و فضای محیط را بسیار زیبا و دلنشین می‌کند. فرش‌های طلاکوب کاشان در طرح و نقش‌های بسیار متفاوتی تولید و بافته می‌شود که فرش افشان طلاکوب جزء رنگ‌بندی جدیدترین فرش سال 1401 می‌باشد و همچنین این فرش‌های ماشینی بیشتر در رنگ‌های زمینه نقره‌ای، دودی، ذغالی و کرم (رنگ بندی لایت و خلوت) بافته می‌شود.

بیشتر بخوانید: جدیدترین طرح سال فرش ماشینی ۱۵۰۰ شانه تراکم ۴۵۰۰

بیشتر بخوانید: تسهیلات فرش ۱۰۰۰ شانه نقد و اقساط  بدون ضامن

اگر طرح‌های خلوت و طلاکوب سلیقه شما نیست؛ به شما فرش‌های رنگ‌بندی تبریز را پیشنهاد می‌کنیم که یکی از بهترین رنگ‌بندی‌های سال 1401 بر روی فرش ماشینی است. این رنگ بندی از روی فرش‌های دستبافت تبریز الگو برداشته شده است و در رنگ‌بندی آن از رنگ‌های شاد صورتی، آبی و سبز استفاده شده است که در کنار 5 رنگ دیگر این فرش، روح تازه‌ای را به این فرش بخشیده است.

 

تا اینجای مطلب به معرفی دو رنگ‌بندی جدید سال 1401 برای سلیقه‌های مختلف پرداختیم؛ در ادامه می‌خواهیم با طرح‌های جدید و عکس فرش جدیدترین فرش سال 1401 آشنا شویم.

فرش افشان طلاکوب جدیدترین فرش سال 1401

از پرفروش‌ترین طرح‌های جدید در سال 2022، فرش افشان طلاکوب است. فرش‌های افشان بدلیل نداشتن ترنج و لچک از سادگی و زیبایی نسبتا زیادی برخوردار هستند و فرش طرح افشان طلاکوب یکی از جدیدترین و پرفروش‌ترین رنگ‌بندی‌های افشان می‌باشد. در ادامه چندتا ازجدیدترین و پرفروش‌ترین طرح‌های سال 1401 رو مشاهده میکنیم.

در اینجا به معرفی جدیدترین مدل‌های فرش 1401 در سبک کلاسیک پرداختیم. در ادامه با ما همراه باشید برای معرفی جدیدترین طرح‌های فرش مدرن در سبک وینتیج که بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

فرش مدرن جدید سال 1401

از مدرن‌ترین فرش‌های مدرن سال 1401 می‌توان به فرش ‌های وینتیج طلاکوب اشاره کرد که بهترین انتخاب برای دکوراسیون‌های سبک مدرن است. این فرش‌ها رو در تنوع بالا و سایز‌های گوناگون می‌توانید انتخاب کنید. از مزیت آن می‌توان به رنگ‌بندی طلاکوب آن اشاره کرد که قبل‌تر به توضیح آن پرداختیم. از نظر طراحی می‌توان این فرش‌ها را یکی از زیباترین طرح‌های تولید شده تاکنون نامید و با داشتن طراحی مدرن و فانتزی جلوه خاصی را به دکوراسیون‌های مدرن می‌بخشد.

تفاوت قیمت فرش‌های جدید سال 1401 با سال قبل

با توجه به افزایش حقوق کارگر و قیمت مواد اولیه، قیمت فرش ماشینی جدید در سال 1401 حدوداً تخته‌ای 300.000 تا 500.000 تومان افزایش قیمت داشته است ولی هم اکنون امکان خرید فرش را به قیمت سال قبل دارید که جهت اطلاع بیشتر و نحوه مشاهده طرح‌ها می‌توانید از طریق شماره تماس 09393618183 با همکاران واحد فروش در تماس باشید.

خرید جدیدترین فرش‌های ماشینی سال 1401 با تسهیلات ویژه

شرکت فرش نگین مشهد هلال برای رفاه حال شما خریداران عزیز امکان خرید اقساطی 36 ماهه فرش ماشینی را جهت بازنشستگان تامین اجتماعی و حقوق بگیران و مستمری بگیران بانک رفاه فراهم نموده است که بدون ضامن و پیش پرداخت تا سقف 50 میلیون تومان می‌توانید خرید خود را انجام دهید. جهت اطلاعات بیشتر در مورد این طرح به صفحه خرید فرش از دم قسط مراجعه کنید.

 

جهت خرید و مشاهده جدیدترین فرش‌های ماشینی می‌توانید همه روزه از ساعت 8 صبح تا 8 شب با مراجعه به نمایشگاه شعبه مرکزی فرش نگین مشهد هلال از فرش‌های جدید سال دیدن کنید. نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهر کاشان، شهرستان آران و بیدگل، میدان شهیدان اربابی، شهرک صنعتی سلیمان صباحی، بلوار یک، جنب بلوار کشاورز است. ساعت کاری در روز‌های تعطیل از ساعت 10 صبح تا ساعت 15 می‌باشد که قبل از حضور جهت باز بودن نمایشگاه هماهنگی فرمایید.

بیشتر بخوانید: جدیدترین فرش های طرح طاکوب با 6 مدل تنوع رنگ

پیشنهاد برای خرید فرش جدید در سال 1401

اگر بدنبال فرش با خاب و وزن زیاد هستید حتما اولویت شما انتخاب فرش‌های 700 شانه باشد؛ به این دلیل که این فرش‌ها با توجه به تراکم کمتر از خاب بیشتری برخوردارند و برای نشستن و استراحت بر روی فرش بهترین انتخاب می‌باشند. جدیدترین فرش‌های 700 شانه سال 1401 نگین مشهد هلال از اواسط اردیبهشت امسال رونمایی می‌شود که می‌توانید آن را انتخاب نمایید.

 

اگر بدنبال فرش‌هایی با ظرافت بالا هستید، پیشنهاد ما خرید فرش‌های ماشینی 1200 شانه و 1500 شانه می‌باشد که با داشتن تراکم بسیار بالا، این فرش‌ها از نقش‌های ظریف و زیبایی برخوردارند.

 

در این مطلب تلاش شد به جدیدترین فرش سال 1401 و طرح‌های پرفروش موجود در بازار اشاره گردد. جهت مشاهده عکس طرح‌های بیشتر و اطلاع از جدیدترین طرح‌های فرش ماشینی به نشانی اینترنتی فرش نگین مشهد هلال به آدرس www.neginhelal.com مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied