شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین کیف پول های تتر کدامند؟

از آنجا که در بازار ارزهای دیجیتال نوسان قیمت ها بسیار زیاد است و ارزها دائما در حال صعود و نزول قیمت هستند برای حفظ دارایی خود نیاز به استفاده از استیبل کوین های دارای ارزش ثابت خواهیم داشت.

بهترین کیف پول های تتر کدامند؟

اولین و پرکاربرد ترین استیبل کوین ها در بازار رمزارزها تتر نام دارد. اما برای نگهداری و خرید و فروش این رمزارز نیز مشابه دیگر رمزارزها نیاز به استفاده از کیف پول های تتر داریم. برای آشنایی با بهترین کیف پول های تتر این مطلب را مطالعه کنید.

کیف پول ارز دیجیتال تتر

در حال حاضر جهان به سمت استفاده از ارزهای دیجیتال سوق پیدا کرده است. ارز دیجیتال تتر با توجه به قیمت ثابت آن به عنوان دلار دیجیتالی در بازار رمزارزها استفاده می گردد و جایگزین مناسبی برای دلار در حواله های بین المللی و نقل و انتقالات جهانی محسوب می گردد. اما برای انجام مبادلات و خرید و فروش با این رمزارز نیاز داریم از والت هایی استفاده کنیم که از تتر پشتیبانی می کنند. در واقع والت های ارز دیجیتال همانند کیف پول جیبی شما برای نگهداری دارایی دیجیتال به کار می روند. والت ها انواع مختلفی دارند. والت های نرم افزاری و سخت افزاری. والت های سخت افزاری از امنیت بیشتری نسبت به والت های نرم افزاری برخوردارند.

 

فاکتورهای مهم در انتخاب کیف پول تتر

 ارز دیجیتال تتر کاربردهای فراوانی در بازار رمزارزها دارد و روزانه بالاترین حجم معاملات را به خود اختصاص داده است. به همین منظور برای خرید و فروش و مبادلات بین المللی با این رمزارز نیاز به استفاده از کیف پول های مناسب خواهیم داشت.

ویژگی های مهم برای انتخاب بهترین کیف پول تتر عبارتند از:

  • امنیت بالا

    تامین امنیت والت های ارز دیجیتال بستگی به عوامل مختلفی دارد. نوع والت و شرکت ارائه دهنده والت از عوامل مهمی به شمار می روند که در امنیت والت نقش مهمی دارند. به طور مثال امنیت والت های سخت افزاری از والت های نرم افزاری بیشتر است. شیوه مدیریت کلیدهای خصوصی از جمله مواردی است که اهمیت زیادی در رابطه با امنیت کیف پول های تتر دارد. در واقع کیف پول هایی که امکان مدیریت کلیدهای خصوصی را در اختیار خودتان قرار می دهند و می توانید از هر مکانی به آنها دسترسی داشته باشید امنیت بالاتری دارند.

  • رابط کاربری جذاب

    یکی از عوامل مهم در انتخاب یک کیف پول ارز دیجیتال دارا بودن رابط کاربری جذاب و استفاده آسان از آن است.والت های با طراحی پیچیده مناسب تریدرها و معامله گران حرفه ای است و برای کاربران مبتدی مناسب نخواهد بود. در حالت کلی یک والت باید دارای رابط کاربری جذاب و کاربرپسندی بوده و در عین حال ویژگی ها و قابلیت های زیاد و منحصر به فردی را ارائه کند.

آشنایی با بهترین کیف پول های رمزارز تتر

در حال حاضر ارز دیجیتال تتر روی بیش از 8 بلاک چین مختلف قابل معامله است و توسط بسیاری از والت های ارز دیجیتال پشتیبانی می شود. اما می خواهیم با بهترین والت های تتر آشنا شویم:

  • تتر والت

    ارائه شده توسط شرکت توسعه دهنده رمزارز تتر که فقط از تتر پشتیبانی کرده و مناسب خرید و فروش و معامله ارز دیجیتال تتر است.

  • کوینومی

    تعداد 2 میلیون کاربر روی این کیف پول نشان دهنده محبوب بودن این والت در میان کاربران است. این والت از ارزهای دیجیتال زیادی پشتیبانی کرده و غیر از  USDTمی تواند 2 هزار توکن مختلف را روی خود نگهداری کند.

    eec5b26d-b0bd-4b46-950f-c1559d979d77

  • بایننس والت

    والت بایننس معمولا مورد استفاده تریدرهای ارز دیجیتال است که می توانند در کنار والت های دیگر خود از امکانات آن بهره ببرند.

  • کریپتریوم والت

    این والت از رمزارزهای معروفی نظیر بیت کوین، اتریوم، بیت کوین کش، چین لینک و لایت کوین علاوه بر تتر پشتیبانی می کند. اصلی ترین هدف از طراحی این کیف پول امکان تبدیل ارزهای دیجیتال به یکدیگر و ارز دیجیتال به ارزهای فیات است.

  • مای اتر والت

    این والت در دسته والت های نرم افزاری قرار گرفته و طراحی شده در قالب یک افزونه کروم است. علاوه بر بالا بودن سرعت دسترسی از امنیت بالایی برخوردار است. دلیل آن ترکیب والت های سخت افزاری با آن است. علاوه بر این مای اتر والت به منظور ذخیره کلیدهای خصوصی امکان ایجاد کیف پول کاغذی را فراهم کرده است.

  • لجر نانو اس

    در دسته والت های سخت افزاری قرار گرفته و امنیت بالایی دارد. با استفاده از والت لجر قادر خواهید بود 25 رمزارز مختلف نظیر تتر و بیش از دو هزار توکن ERC-20 را نگهداری کنید. نگهداری کلیدهای خصوصی در این والت به شیوه سرد است لذا از امنیت بالایی در برابر حملات برخوردار است. در این والت بدون وارد کردن پین کد هیچ تراکنشی قابل انجام نخواهد بود.

  • لجر نانو ایکس

    تنها تفاوت این والت با لجر نانو اس امکان پشتیبانی ار دستگاه های دارای سیستم عامل آی او اس مانند آیفون و آیپد علاوه بر اندروید و سیستم های کامپیوتری است.  

  • اومنی والت

    این والت امنیت بالایی را در ذخیره رمزارز تتر تامین می کند. دلیل آن در اختیار قرار دادن کلیدهای خصوصی به کاربر است. اما رابط کاربری پیچیده ای داشته و برای کاربران مبتدی چندان مناسب نیست. همچنین این والت تنها قابلیت ارسال، دریافت و نگهداری دارد.

  • اکسودوس

    یکی از انواع کیف پول های مبتنی بر دسکتاپ اکسودوس نام دارد که از ارزهای زیادی پشتیبانی می کند. این والت بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این والت می توانید به طور کامل روی کلیدهای خصوصی کنترل داشته باشید. در والت اکسودوس امکان ارسال، دریافت و ذخیره دارایی های دیجیتال با کارمزد مناسب فراهم شده است.

در میان رمزارزهای موجود در بازار کریپتوکارنسی اهمیت نگهداری از تتر به دلیل میزان حجم بالای معاملات روزانه بسیار زیاد است. به همین منظور نیاز داریم با بهترین والت های تتر آشنا شویم. امنیت بالا و رابط کاربری ساده و جذاب دو ویژگی مهمی است که در انتخاب والت های رمزارز تتر باید به آنها توجه کنیم.

منبع: پرفکت فا

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied