شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پاساژ چارسو

مراکز خرید همیشه از پربازدید‌ ترین جاذبه‌ها در پایتخت‌ها و شهر‌های بزرگ‌اند و با ظاهر و کاربری نوین‌ شان، گردشگران علاقه ‌مند را به سوی خود جذب می ‌کنند. چارسو نام مرکز خرید چند ‌‌منظوره‌ای است که چند سالی هست به یکی از پاتوق‌های محبوب شهروندان تهرانی تبدیل شده است. چه به دنبال خرید دستگاه‌های دیجیتال باشید و چه اهل هنر و سینما، پاساژ چارسو می ‌تواند مقصد مناسبی برای تهران‌گردی امروز شما باشد. حتی می ‌توانید برای یک شکم‌ گردی دلچسب نیز عازم چارسو شوید.

پاساژ چارسو

مجتمع چارسو طوری طراحی شده که بتواند زمان شما را پر کرده و حسابی شما را به همراه خانواده یا دوستانتان سرگرم کند. در این مقاله از آس چارتر می ‌خواهیم از مرکز خرید چارسو و تفریحات متنوع آن برایتان بگوییم. پس مثل همیشه با همراهی گرمتان به ما انرژی بدهید. شما همچنین می توانید از سایت آس چارتر بلیط لحظه آخری زاهدان تهران را با کمتر از سه دقیقه و به راحتی با کمترین هزینه تهیه نمایید.

 

معماری ساختمان چارسو

صرف‌نظر از کاربری ویژه این مجتمع، نمی ‌توان از معماری جذاب و شگفت‌انگیز ساختمان آن چشم‌پوشی کرد. گروه معماری بن‌ سار به سرپرستی محمد مجیدی، معمار 52 ساله کشورمان، چند سال پیش به طراحی و ساخت این مجتمع پرداخت. این گروه با طراحی سبک مینیمال این ساختمان، موفق به دریافت رتبه سوم جایزه معمار در سال 95 شدند. در ساخت این مجتمع از رنگ‌های سفید و طوسی استفاده شده است. این ساختمان دو ورودی دارد. یکی در خیابان جمهوری و دیگری در خیابان حافظ. همه طبقات بازار چارسو به شکل مکعب مستطیل ساخته شده ‌اند. مرکز این مکعب مستطیل‌ها، پله ‌برقی‌هایی ساخته شده که با استفاده از آن، بدون دردسر می‌ توانید از طبقه‌ای به طبقه دیگر بروید. در هر طبقه تعداد کمی نیمکت چیده شده است. این بازار دارای پانزده هزار متر فضای تجاری، 330 باب مغازه و هزار واحد پارکینگ است. مرکز خرید چارسو در طبقه همکف به عرضه محصولات صوتی و تصویری اختصاص دارد. در طبقات اول تا چهارم نیز به فروش موبایل و لوازم جانبی می‌پردازد. طبقات پنجم و ششم و هفتم نیز به فود کورت و پردیس سینمایی اختصاص دارد. دو هزار و 500 متر انبار تجاری، هشت آسانسور با ظرفیت حداکثر 15 نفر و دو آسانسور حمل بار با ظرفیت سه تُن، 16 دستگاه پله برقی و 90 سرویس بهداشتی در کل پاساژ تنها بخشی از امکانات مجتمع چارسو است.

معرفی پاساژ چارسو

چارسو یک مجتمع چند‌منظوره است که در سال 1391 با اهداف تجاری، تفریحی و فرهنگی افتتاح شد. مجتمع چارسو شامل سه قسمت اصلی مرکز خرید، فود کورت و پردیس سینمایی است که در هفت طبقه سازمان‌دهی شده است. قسمت پایین مجموعه متشکل از فروشگاه‌های تجاری بزرگ، قسمت میانی آن شامل فروشگاه‌های تجاری کوچک و قسمت فوقانی مجموعه محل تجمع رستوران‌ها و سالن‌های سینما است. بازار چارسو یکی از بزرگترین مراکز خرید کالاهای دیجیتال است که امکانات بسیاری را برای رفاه حال مشتریان و بازدیدکنندگان در خود جای داده‌ است. در ادامه چند تا از فروشگاه ها و سایر قسمت های این پاساژ را برای شما معرفی می کنیم.

فروشگاه LG

برند LG دو فروشگاه بزرگ در طبقه همکف بازار چارسو دارد. یکی کنار ورودی و دیگری انتهای سالن قرار گرفته است. هر دو فروشگاه با رنگ کرم و قهوه‌ای دکور شده‌اند. این فروشگاه‌ها همه لوازم دیجیتال را به مشتریان می ‌فروشند. پرسنل فروشگاه‌های LG با لباس فرم مخصوص به رنگ مشکی و قرمز، آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان هستند.

2b0f30bd-b10d-48d0-9879-dbd3d1fde046

فروشگاه سیب طلایی هوشمند

این فروشگاه همه خدمات مربوط به لوازم دیجیتالی اپل را عرضه می‌کنند. قفسه‌های چوبی بزرگی به دیوار نصب شده‌اند که گجت‌ها را در خود جای داده‌اند.

فروشگاه سامسونگ

فروشگاه بزرگ سامسونگ در طبقه همکف با رنگ‌های سفید و طوسی دکور شده است. این فروشگاه دو طبقه، با ردیفی از پله‌ها به شعبه دیگر خود در طبقه اول متصل می ‌شود. شما می ‌توانید انواع باند، تلویزیون، گوشی و… را از این فروشگاه خریداری کنید.

فودکورت

طبقه پنجم بازار چارسو به فودکورتی بزرگ اختصاص دارد. این طبقه از مرکز خرید، یکی از مراکز تفریحی محبوب تهران است. چندین رستوران با نام‌های چیتر برگر، رستوران ایتالیایی سوفیا، آشپزخانه سبز، BANTO، رستوران مدیترانه ‌ای و… انواع غذاهای ایرانی سنتی، ساندویچ، برگر، پیتزا، پاستا، پیش‌غذا، سالاد، دسر و نوشیدنی را به شما عرضه می ‌کنند.

با توجه به قرارگیری سینما در طبقه هفتم چارسو، همیشه جمعیت زیادی در فودکورت چارسو هستند. این جمعیت در روزهای تعطیل و آخرهفته‌ها بیشتر می ‌شوند.

پردیس سینمایی چارسو

چارسو شش سالن سینمایی بزرگ و مجهز به بهترین سیستم‌های صوتی و تصویری و بیش از 1000 صندلی دارد. در سالن‌های پردیس سینمایی، جایگاه‌هایی ویژه برای تماشاگر معلول درنظر گرفته شده است.

2e34a182-012f-4aa2-ac5b-e2bc47d3da1f

امکانات تفریحی پاساژ چارسو

امکانات تفریحی پاساژ چارسو تهران این پاساژ با برترین کیفیت و در حد استانداردهای جهانی ساخته شده است. سیستم تهویه هوای این مجموعه، JetFan- Novenco می‌ب اشد. همچنین برترین سیستم گرمایشی، سرمایشی، چیلر سنچوری در این مجموعه کارگذاری شده است.

پارکینگ چارسو

آنچه مجتمع همه چیز تمام چارسو را به کمال می‌رساند، وجود یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت 1000 اتومبیل است. چهار طبقه پارکینگ این مجتمع، محلی امن برای نگهداری از ماشین شما هنگام بازدیدتان از بازار چارسو محسوب می ‌شود.

اطلاعات بازدید از مرکز خرید چارسو

ساعت بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۱ شب (به جز تعطیلات رسمی)

قیمت بلیط: ورود به مجموعه چارسو رایگان است اما برای خرید یا استفاده از فودکورت و سینما باید هزینه پرداخت کنید

آدرس مرکز خرید چارسو: تهران، تقاطع خیابان جمهوری اسلامی و پل حافظ، مرکز خرید چارسو

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied