شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی

معرفی 7 سرم مو برای موهای فر و مجعد

اگر موهای زیبا و درخشانی می‌خواهید توصیه می‌کنیم حتماً از سرم مو استفاده کنید. با استفاده از سرم مو می‌توانید موهای فر و مجعد خود را که پریشان و نامنظم است، مرتب و زیبا نگه‌دارید. در این مقاله ۷ سرم مو برای موهای فر و مجعد را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با سرم‌های موجود در بازار تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

معرفی 7 سرم مو برای موهای فر و مجعد

اگر موهای زیبا و درخشانی می‌خواهید توصیه می‌کنیم حتماً از سرم مو استفاده کنید. با استفاده از سرم مو می‌توانید موهای فر و مجعد خود را که پریشان و نامنظم است، مرتب و زیبا نگه‌دارید. در این مقاله ۷  سرم مو برای موهای فر و مجعد را به شما معرفی می‌کنیم. برای آشنایی بیشتر با سرم‌های موجود در بازار تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سرم مو چیست؟

سرم مو باعث سلامتی و شادابی موهای سر می‌شود. ماده اصلی تشکیل دهنده سرم مو سیلیکون است. سیلیکون موجود در سرم مو سطح تارهای مو را می‌پوشاند و باعث درخشندگی موها می‌شود. با استفاده از سرم مو، موهای خود را در برابر گردوغبار، آلودگی‌ها و آفتاب محافظت کنید. وظیفه اصلی سرم مو ایجاد درخشندگی و نرمی و لطافت در موها و حفظ رطوبت مو است. از سرم مو می‌توانید هم روی موی خشک استفاده کنید هم موی خیس، اما برای تاثیرگذاری بهتر، توصیه می‌کنیم روی موی مرطوب و بعد از حمام از سرم مو استفاده کنید.

مو

مزایای سرم مو

استفاده از سرم مو مزیت‌های بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از آنجایی که سرم مو الکل ندارد مانع از وز شدن موها می‌شود و باعث نرمی و درخشندگی موها می‌شود. اگر موهای فر و وزی دارید سرم مو نجات‌دهنده موهای شما است.
  • با استفاده از سرم مو، موهای فر و بلند خود را می‌توانید راحت‌تر شانه کنید.
  • سرم مو برای انواع موهای آقایان و خانم‌ها قابل استفاده است.
  • سرم مو خاصیت ضد چسبندگی دارد از این رو از مو در برابر آلودگی و گردوغبار محافظت می‌کند.

لازم به ذکر است که استفاده از سرم مو برای موهایی که تارهای نازکی دارند توصیه نمی‌شود زیرا سرم باعث چرب‌تر و نازک‌تر نشان دادن موها می‌شود.

معرفی بهترین سرم مو برای موهای فر و مجعد

امروزه برندهای آرایشی مختلفی سرم مو را تولید می‌کنند. از جمله معروف‌ترین برندهای تولید سرم می‌توان به سینره، سریتا، مورینگا و ... اشاره کرد. در زیر تعدادی از سرم‌های خوب موجود در بازار که برای موهای فر و مجعد مناسب است را برای شما آورده‌ایم:

سرم نرم کننده مو سینره (آنتی فریز)

سرم موی cinere فرمول سیلیکونی سبک و بدون الکل دارد وزی و بد حالتی موهای خشک و شکننده و مجعد و فر را برطرف می‌کند. این سرم تارهای مو را پوشانده و لایه محافظی روی موها ایجاد می‌کند. این لایه سیلیکونی سبب می‌شود تا سطح موها نرم و صاف شده و زمانی که مو را شانه می‌زنید روی هم نلغزند و خیلی راحت شانه شوند. همچنین این لایه باعث افزایش رطوبت و درخشندگی مو می‌شود و مانع از ایجاد موخوره می‌شود. ویژگی‌های سرم موی سینره

  • با حفظ رطوبت مو باعث از بین رفتن موخوره و الکتریسیته ساکن مو می‌شود
  • باعث افزایش شفافیت و نرمی مو می‌شود.
  • پایه سیلیکونی دارد که باعث افزایش شفافیت و نرمی مو می‌شود.
  • دارای امگا 3 و امگا 6 برای حفظ رطوبت مو
  • حاوی ویتامین E و A برای ممانعت از تاثیرات منفی رادیکال‌های آزاد

 

سرم کراتین مو سریتا مدل Karatin

یکی دیگر از سرم‌های پرطرفدار در بازار سرم موی برند سریتا است. این سرم مو برای انواع موهای خشک و چرب و یا صاف و مجعد و فر کاربرد دارد. همچنین برای ترمیم موهای آسیب دیده براثر رنگ، فر و صاف کردن بسیار مناسب است. سرم سریتا مواد مغذی مو را تامین می‌کند و باعث استحکام آن‌ها می‌شود. این سرم موها را حالت داده و باعث سالم ماندن، ابریشمی و براق شدن موها می‌شود‌. از ویژگی ‌های این سرم عبارتند از:

  • از بروز موخوره جلوگیری می‌کند و باعث افزایش درخشندگی و ماندگاری رنگ موها می‌شود
  • باعث افزایش استحکام و قابلیت کشسانی و حالت پذیری بهتر موها می‌شود.
  • باعش افزایش مقاومت و انعطاف پذیری تارهای مو، حالت‌پذیری و افزایش رطوبت تار مو می‌شود.
  • از وز شدن جلوگیری می‌‌کند.

سرم دو فاز مو حاوی روغن مورینگا EXONIC

یکی از سرم‌های خوب برای موهای فر و مجعد سرم دوفازه حاوی روغن مورینگا است. این سرم باعث آبرسانی، تغذیه و تقویت پوست و مو می‌شود. همچنین باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست و زوال ساقه مو می‌شود. این سرم دو فازه دارای یک فاز روغن مورینگا و فاز دیگر کراتین هیدرولیز شده است.‌ همچنین سرم صورت برند مورینگا نیز بسیار مورد استقبال مصرف‌کنندگان قرار گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم آن را امتحان کنید.

 از جمله مزیت‌های این سرم دو فازه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • با رساندن مواد معدنی و ویتامین‌های مهم به پیاز مو باعث تقویت موها می‌شود.
  • باعث افزایش درخشندگی و حالت‌پذیری موها می‌شود
  • باعث افزایش لطافت، شانه‌پذیری و زیبایی موها می‌شود
  • از مو در مقابل آلاینده‌های محیطی مانند گردوغبار، عوامل فیزیکی و شیمیایی محافظت می‌کند
  • مانع از شوره سر و موخوره می‌شود.

سرم مو لافارر مدل Anti-Frizz

این سرم  برای موهای فر و مجعد , موهای آسیب دیده , موهای رنگ شده مناسب است. از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به آبرسان، ترمیم کننده، براق کننده،حالت دهنده و محافظت کننده اشاره کرد.

سرم مو کریستال کد 170

سرم کریستال مناسب برای موهای فر و مجعد، موهای خشک و موهای معمولی می‌باشد. از جمله ویژگی‌های این سرم عبارتند از آبرسانی، تقویت کننده، ترمیم کننده، براق کننده

سرم تغذیه کننده مو دیترون مدل Nutri حجم 80 میلی لیتر

یکی دیگر از سرم‌های مناسب موهای فر و مجعد موجود در بازار سرم دیترون است که دارای خاصیت تقویت کنندگی و ترمیم کننده می‌باشد.

سرم نرم کننده مو پریم مدل Kera Moist حجم 120 میلی لیتر

سرم پریم مدل kera moist برای موهای فر و مجعد بسیار مناسب است. این سرم باعث براق شدن موهای شما می‌شود و از موهای شما محافظت می‌کند.

خرید سرم مو

برای خرید بهترین سرم مو ابتدا باید با ویژگی محصول و تناسبش با جنس موهایتان آگاه شوید. به همین دلیل راحت‌ترین راه این است که به سمت خرید اینترنتی روی بیاورید. موتن رو نام یکی از بهترین فروشگاه‌های آنلاین آرایشی و بهداشتی است که از طریق آن، می‌توانید مشخصات محصولات مختلف را با هم مقایسه کنید و سپس متناسب با نیازتان نسبت به خرید اینترنتی سرم مو اقدام کنید. ممنون که تا انتها همراه ما بودید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied