شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

پاسخ به 5 پرسش طلایی و پر تکرار در مورد ارزهای دیجیتال

سرمایه گذاری روی ارزهای دیجیتال یکی از روش‌های جذاب و سودآور به جریان انداختن سرمایه‌های کم و زیادی است که در بانک‌ها در حال خاک خوردن هستند.

پاسخ به 5 پرسش طلایی و پر تکرار در مورد ارزهای دیجیتال

اگر تازه با این بازار آشنا شده باشید یا دلتان بخواهد بیشتر در این زمینه اطلاعات به دست بیاورید، حتما چند سوال اساسی در پس زمینه ذهنتان لنگر انداخته‌اند. در این مقاله، نهایت تلاشمان را می‌کنیم تا به پرسش‌های ذهنی شما در مورد رمز ارزها پاسخ دهیم. تا انتهای این ماجرا با ما همراه باشید.

  1. بیت کوین چیست؟

بیت کوین یک ارز دیجیتال است که در بستر بلاک چین وجود دارد. این ارز دیجیتال با هدف کنار گذاشتن پول‌های ملی و به وجود آوردن یک ارز جهانی ایجاد شده است که همه مردم جهان از هر جایی که هستند بتوانند آن را به عنوان واسطه آزاد خرید و فروششان مورد استفاده قرار دهند. اگر این اتفاق بیفتد، مردم جهان از فقر مالی که به دلیل دستکاری پول‌های مالی توسط دولت‌ها انجام می‌شود یا فشارهای سیاسی که به دلیل تسلط دولت‌ها روی ارزش پول‌های مالی به مردم و کارآفرین‌ها وارد می‌شود نجات پیدا می‌کنند.

  1. چگونه می‌توان بیت کوین به دست آورد؟

چندین راه برای به دست آوردن بیت کوین وجود دارد:

  • وارد صرافی‌های ارزهای دیجیتال شوید و برای خود بیت کوین بخرید
  • در ماجرای ثبت و تایید تراکنش‌ها در بلاک چین شرکت کنید و با حل کردن مسئله ریاضی البته با کامپیوتر قدرتمند و پر مصرفتان، بیت کوین جایزه بگیرید
  • محصولات خود را نه با پول ملی بلکه با بیت کوین بفروشید
  • به طور مستقیم از کسی که بیت کوین دارد، بیت کوین بخرید

البته ما روش آخر را چندان به شما توصیه نمی‌کنیم. چون میزان امنیت در این روش بسیار پایین و شدت کلاهبرداری، بسیار بالا است.

  1. آیا بیت کوین تنها ارز دیجیتال موجود است؟

در ابتدا بله. ولی اکنون تعداد بسیار زیادی ارز دیجیتال مختلف وجود دارد که می‌توانید به راحتی آنها را خرید و فروش کنید. برای این کار کافی است سری به صرافی‌های ارز دیجیتال بزنید تا با جدیدترین رمز ارزها آشنا شوید.

  1. ماجرای کیف پول ارز دیجیتال چیست؟

ارزهای دیجیتال، دارایی‌هایی آنلاین هستند و تنها در بستر اینترنت وجود دارند. این بدان معنی است که شما نمی‌توانید با رفتن به یک فروشگاه برای خودتان بیت کوین بخرید و آن سکه‌ها را در کیف پولتان نگه دارید. در عوض برای نگهداری از این دارایی آنلاین باید کیف پول‌های آنلاین و آفلاین ویژه‌ای را برای خودتان تهیه کنید که «کیف پول ارز دیجیتال» نامیده می‌شوند.

کیف پول‌های ارز دیجیتال، انواع گوناگونی دارند؛ از نوع نرم‌ افزاری آن بگیر تا اپلیکیشن‌هایی که روی گوشی نصب می‌شوند و حتی سایت‌هایی که به صورت آنلاین فقط برای این موضوع ساخته شده‌اند همه و همه شکل‌های مختلفی از این کیف پول‌ها را به نمایش می‌گذارند. ناگفته نماند که کیف پول‌های فیزیکی ارزهای دیجیتال هم وجود دارند که بیشتر وقت‌ها در شکل و شمایل یک فلش مموری هستند.

  1. آیا همه می‌توانند به یک سرمایه گذار ارزهای دیجیتال تبدیل شوند؟

البته. شما برای خرید ارزهای دیجیتال به پول زیادی نیاز ندارید. به ویژه اگر بخواهید کار خود را با سرمایه گذاری روی ارزهای جدید آغاز کنید به پول کمتری هم نیاز خواهید داشت. البته این را هم بگوییم که اگر به دنبال سودآوری از سرمایه گذاری هستید باید کم‌کم میزان سرمایه گذاری خودتان روی ارزهای دیجیتال را افزایش دهید. برای موفقیت در این راه بدون شک به آموزش حرفه‌ای نیاز پیدا خواهید کرد.

چون باید خودتان را به دانش تحلیل، نمودار خوانی، پیش‌بینی و ... مسلح کنید. اگر هدفتان این است که سریعتر کارتان را در بازار ارزهای دیجیتال آغاز کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم که به جای آزمون و خطا و به خطر انداختن اصل سرمایه‌تان در یک آموزشگاه معتبر ثبت نام کرده و در دوره آموزش ارز دیجیتال شرکت کنید. ما برای این کار به شما شرکت «خانه سرمایه» را پیشنهاد می‌دهیم.

توقعتان از یک دوره آموزش ارز دیجیتال چیست؟

3b39e83d-c5b4-4b94-a216-dce9ed080987

آغاز هر آموزش به ویژه آموزش‌هایی که در زمینه مالی هستند به در نظر گرفتن فاکتورها زیادی بستگی پیدا می‌کند. چون شما به عنوان یک دانشجو در این دوره‌ها، زمان، هزینه و تلاشتان را به کار می‌گیرید و در مقابل انتظار دارید که نتیجه‌ای قابل قبول را به دست بیاورید. بیایید نگاهی به خواسته‌های شما از یک موسسه آموزشی مالی بیندازیم و ببینیم خانه سرمایه در مقابل چه حرفی برای گفتن دارد؟

  • به دنبال یک آموزشگاه معتبر می‌گردید؟

شرکت خانه سرمایه بیش از 10 سال است که در حال تربیت دانشجویان در زمینه مالی و سرمایه گذاری است. نتیجه این تلاش، برگزاری ۳۱ دوره جامع آموزشی بلند مدت و اضافه کردن بیش از ۶۰۰۰ تحلیلگر در بازار سرمایه است. آموزشگاه خانه سرمایه از دو سازمان «بورس و اوراق بهادار» و «فنی و حرفه‌ای» مجوز دارد. بنابراین خیالتان راحت که آموزشتان را در موسسه‌ای معتبر و قابل اطمینان سپری می‌کنید.

  • دوست دارید آموزشتان را از زیر صفر شروع کنید؟

در دوره آموزش ارز دیجیتال خانه سرمایه می‌توانید بدون هیچ پیش نیازی آموزش را آغاز کنید و در پایان به یک معامله‌گر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال تبدیل شوید.

  • می‌خواهید به تجربه افراد کارکشته در این بازار دسترسی پیدا کنید؟ 

اساتید این دوره فقط به صورت تئوری به شما آموزش نمی‌دهند. از این گذشته در این آموزشگاه خبری از موضوع‌های تئوری غیر کاربردی نیست. آموزش تئوری و عملی یکی از رویکردهای اصلی خانه سرمایه است. اساتید این دوره می‌خواهند که دانشجویانشان بعد از تمام کردن دوره آموزشی بتوانند به عنوان یک تحلیلگر و تریدر واقعی با سرمایه‌شان دست به معامله بزنند. از طرفی، این اساتید خودشان هم به عنوان سرمایه گذار در بازار ارزهای دیجیتال به فعالیت مشغول هستند و تجربه‌های چندین ساله ارزشمندشان را در اختیار شما می‌گذارند.

  • به دنبال دوره‌ای می‌گردید که تمام سرفصل‌های مهم را به شما یاد بدهد؟

در دوره آموزش ارز دیجیتال، تمام سرفصل‌های تخصصی ارز دیجیتال به شما آموزش داده می‌شوند و بر موضوع‌هایی مانند «تحلیل تکنیکال» و «تحلیل بنیادی» تسلط پیدا می‌کنید. در این دوره سرفصل هایی مانند آموزش ارز دیجیتال، آموزش صرافی ارز دیجیتال (مانند صرافی بای بیت و کوینکس)، پرایس اکشن، آموزش متاورس، آموزش NFT و ... تدریس می شود.

به طور خلاصه در مجموع بیش از 75 ساعت آموزش کاربردی و تجربی در طول این دوره انتظارتان را می‌کشد. تنها کافی است انگیزه کافی برای یادگیری و به کارگیری این موضوع‌ها را در خودتان پرورش دهید تا با سرعت بیشتری این ماجرا را یاد بگیرید.

  • می‌خواهید به صورت حضوری سر کلاس بنشینید یا به دنبال آموزش آنلاین می‌گردید؟

دوره آموزش ارزهای دیجیتال به دو صورت «آنلاین» و «حضوری» برگزار می‌شود. می‌توانید بسته به شرایط کاری، اوقات فراغت یا روش یادگیری‌تان یکی از دو گزینه را انتخاب کنید. در دوره حضوری، ساعت‌های کلاس مشخص هستند و شما می‌توانید از نزدیک با استادتان در ارتباط باشید.

 در دوره آنلاین، ویدیوهای دوره همیشه در پنل کاربری‌تان قرار خواهند داشت. با وجود اینکه استاد همیشه در کنارتان نیست ولی می‌توانید بارها تدریس او را تماشا کرده و پرسش‌هایتان را با کمک راه‌های ارتباطی از او بپرسید. امکان بارها تماشا کردن یک ویدیو و رسیدن به درک عمیق، ویژگی‌‌ای است که تنها در دوره آنلاین به آن دست می‌یابید.  

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied