شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

در سفر به مالاگا اسپانیا از چه جاذبه هایی دیدن کنیم؟

یکی از قدیمی‌ترین بندرگاه‌های مدیترانه‌ای در حال حاضر عنوان مقصدی پرطرفدار و لوکس را نیز به خود اختصاص داده است. درباره «مالاگا» صحبت می‌کنیم شهری ساحلی و معروف در اسپانیا که آوازه زیبایی آن در سراسر دنیا پیچیده است.

در سفر به مالاگا اسپانیا از چه جاذبه هایی دیدن کنیم؟

مالاگا در کنار داشتن مناظر طبیعی حیرت انگیز، تاریخی غنی نیز دارد؛ بنابراین تلفیق تاریخ و طبیعت در این شهر ساحلی توانسته گردشگران با هر سلیقه‌ای را به سوی خود جذب کند. در اینجا آژانس هواپیمایی ستاره ونک به ما می‌گوید که در سفر به مالاگا از چه جاذبه‌هایی دیدن کنیم؟

 

مادرید، بارسلون و مالاگا را می‌توان سه شهر پرطرفدار در پکیج تور اسپانیا دانست. در این مطلب می‌خواهیم با آژانس هواپیمایی ستاره ونک همراه شده و با جاذبه‌های گردشگری مالاگا آشنا شویم. شهری ساحلی با تفریحات آبی متنوع و جاذبه‌های تاریخی بی‌نظیر! پس تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

درباره شهر مالاگا اسپانیا

شهر مالاگا بخشی از منطقه خودمختار اندلس است که در جنوب کشور اسپانیا قرار گرفته، قدمت این شهر ساحلی به قرن هشتم قبل از میلاد برمی‌گردد. از این رو جاذبه‌های تاریخی بسیاری را در خود دارد. شهر مالاگا علاوه بر داشتن پیشینه تاریخی و فرهنگی غنی، ساحلی بسیار جذاب دارد که توسط درختان نخل سرسبز احاطه شده، آب و هوای همیشه معتدل و تابش آفتاب ملایم در تمام فصول مالاگا را در میان لیست پرگردشگرترین شهرهای اسپانیا جای داده است. از این رو اگر به دنبال مقصدی لوکس و ساحلی برای گذراندن تعطیلات تابستانی خود هستید می‌توانید با آژانس هواپیمایی ستاره ونک تماس گرفته و جهت دریافت ویزای شینگن و رزرو تور اسپانیا اقدام کنید.

سواحل مالاگا اسپانیا

مالاگا به داشتن سواحل همیشه آفتابی و شن‌های نرم و درخشان معروف است. مسافران این شهر ساحلی می‌توانند با اقامت در هتل‌های 5 ستاره که چشم اندازی بی‌نظیر به دریا دارند، تجربه سرو غذا در رستورا‌ن‌های شیک بین‌المللی و همچنین گرفتن حمام آفتاب در زیر چترهای رنگی تعطیلاتی فوق لوکس را سپری کنند. البته اگر در سفر به مالاگا به دنبال مکانی خاص با تفریحات و امکانات منحصربه فرد می‌گردید ما ساحل ال کاندادو El Candado Beach را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این ساحل عنوان شیک‌ترین تفریحگاه مالاگا را به خود اختصاص داده با به روزترین امکانات دنیا از گردشگران تور اروپا پذیرایی می‌کند.

القصبه مالاگا اسپانیا | Alcazaba de Málaga

القصبه دژی متعلق به قرن 9 میلادی ست که در حال حاضر به دو موزه با ارزش مالاگا اسپانیا را در خود دارد. موزه اول مربوط به هنرهای زیبای اسپانیا ست که مجموعه‌ای دائمی از نقاشی‌های اندلس و مالاگا در قرن ۱۹ به علاوه آثاری مشهور از هنرمندان اسپانیایی و دو اثر از نقاشی‌های قدیمی پیکاسو به نام‌های مطالعه مردم سالخورده و پیرمرد با پتو در آن نگه داری می‌شود و موزه دوم، موزه بستان شناسی نام دارد که عتیقه‌های رومی، مجموعه‌ای از سفال‌های اندلسی و ماکت قلعه‌ها را به نمایش گذاشته است. همچنین برخی از تئاترهای اسپانیا در محل قلعه القصبه اجرا می‌شوند.

کلیسای جامع مالاگا اسپانیا | Cathedral

کلیسای جامع مالاگا از آن دسته بنایی ست که در ساخت آن به تمام جزییات دقت شده، این بنا در ابتدا مسجد بوده که بعدها ساختمان کلیسا بر روی آن بنا شده است. تصویر زیبا به نام باکره و قدیسین که توسط آلفو آلونسو کشیده شده، پکیره‌های زانو زده پادشاهان کاتولیک، پیکرک مریم مقدس، محراب مدرن کاپیا مایور (Capilla Mayor) و صحنه‌هایی از مصائب مسیح از قرن ۱۵۸۰ همه و همه از جاذبه‌های کلیسای جامع مالاگا اسپانیا هستند. با رفتن به طبقات فوقانی کلیسا می‌توانید نمای 360 درجه از شهر مالاگا را پیش روی خود داشته باشید.

09528410-c32b-431c-af09-7f07e364dbbb

قلعه خیبرالفارو | Castillo de Gibralfaro

در مطالب بالا اشاره کردیم که مالاگا در منطقه خودمختار آندلس قرار دارد؛ بنابراین اگر به پرچم مالاگا نگاه کنید تصویر قلعه خیبرالفارو بر روی آن مشاهده می‌شود. قلعه قدیمی که بر روی تپه‌ای بلند قرار گرفته و به دستور عبدالرحمن سوم ساخته شده است. این قلعه سبک معماری اسپانیایی – اسلامی داشته و از ده‌ها بنایی ست که از دوران حکومت مسلمانان در اسپانیا به جا مانده است. قلعه خیبرالفارو نمادی از مقاومت اسپانیایی‌ها در مالاگا به شمار می‌رود.

8fe04c07-f930-458e-99ab-bcce70ebb573

فاصله مالاگا با شهر بارسلونا اسپانیا

شهر ساحلی مالاگا دارای فرودگاه بین‌المللی به نام Málaga Airport می‌باشد. این فرودگاه در نزدیکی شهر چوریانا قرار گرفته و به عنوان یکی از پر رفت و آمدترین فرودگاه‌های بین‌المللی اسپانیا به شمار می‌رود. روزانه پروازهای بسیاری از شهر بارسلونا به مقصد مالاگا انجام می‌شود. از این رو مسافران تور اسپانیا می‌توانند به راحتی و از طریق پرواز از بارسلونا به مالاگا پرواز کنند. طول پرواز بارسلونا به مالاگا حدود 1 ساعت و 30 دقیقه می‌باشد. البته مسافران ایرانی می‌توانند بدون توقف در بارسلون و با پرواز ترکیش یا قطری خود را به مالاگا برسانند. پرواز تهران به مالاگا با توجه به ایرلاین با یک توقف در استانبول یا دوحه انجام می‌شود.

تور مالاگا اسپانیا با آژانس هواپیمایی ستاره ونک

آژانس هواپیمایی ستاره برگزارکننده تور اسپانیا به صورت مستقیم می‌باشد. شما می‌توانید پس از دریافت ویزای شینگن در هر یک از مقاصد توریستی اسپانیا مانند مادرید، بارسلونا، مالاگا، ایبیزا و غیره اقامت داشته باشید. کارشناسان ستاره ونک با توجه به درخواست مسافر بهترین ایرلاین و هتل را در مالاگا را رزرو خواهند کرد. جهت رزرو تور اسپانیا و اقامت در مالاگا با کارشناسان آژانس هواپیمایی ستاره ونک به شماره 88880000-021 در تماس باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied