شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی//

آشنایی با شرکت های ساخت گوشی و بررسی موبایل ها در سال 2022

ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با بهترین موبایل های دنیا آشنا کنیم. این ها بهترین گزینه برای خرید می باشند که افراد می توانند در سال 2022 برای خود خریداری کنند.

آشنایی با شرکت های ساخت گوشی و بررسی موبایل ها در سال 2022

ما امروز قصد داریم تا شما افراد را با بهترین موبایل های دنیا آشنا کنیم. این ها بهترین گزینه برای خرید می باشند که افراد می توانند در سال 2022 برای خود خریداری کنند. شرکت های اپل، سامسونگ، شیائومی، هواوی و...... در حال تلاش هستند تا موبایل های هوشمند و پرچمدار خود را برای فروش در سال 2022 آماده کنند.  ما در اینجا به شرکت های و برند هایی مانند : اوپو،ویوو،نوکیا، ریلمی، آنر و همچنین موتورلا اشاره خواهیم کرد. همراه ما باشید با برسی بیشتر موبایل هوشمند جدید .

بهترین موبایل های هوشمند در سال 2022 برای خرید

آیفون اس ای 3:

اپل که از کمپانی های بزرگ ساخت گوشی در جهان است، یکی از حریفان بسیار بزرگ و قدرتمند موبایل های هوشمند همراه، موبایل هوشمند آیفون اس ای 3 می باشد که قرار است پرچمدار شرکت آیفون شود و می تواند این موبایل تمامی رقبان خود را از پا دربیاورد. این موبایل دارای یک صفحه نمایشگر 4.7 اینچی ال ای دی است و دوربین پشتی این موبایل 12 مگاپیکسل می باشد همراه با فوکوس خودکار تشخیص فاز، دوربین سلفی این موبایل 7 مگاپیکسل می باشد و این موبایل دارای باتری 2018 میلی آمپر ساعت است.

 

12

 

 

سامسونگ اس 22 اولترا:

یکی از شرکت هایی که می توان به موبایل پرچمدار آن در سال 2022 اشاره کرد، شرکت سامسونگ است که قرار است سامسونگ اس 22 اولترا را با یک دوربین 4 گانه 108.12.10.10 مگاپیکسلی  همراه با یک دوربین سلفی 40 مگاپیکسلی ، یک باتری 5 هزار میلی آمپر همراه با شارژ سریع 45 واتی ، با ک اثر انگشت زیر صفحه نمایشگر  در بازار جهانی عرضه می کند.

هواوی میت 40 پرو:

شرکت هواوی یک شرکت چینی است که قرار است به زودی موبایل هواوی میت 40 پرو را برای سال 2022 آماده کند و به گفته خیلی از مهندسان این موبایل مناسب افراد عکاس و گیمینگ می باشند زیرا اگر افراد گیمینگ هستید می تواند از این موبایل بهترین استفاده را ببرید و اگر دوست دارید از بهترین لحظات فیلم و عکس بگیرید، این موبایل هوشمند بهترین گزینه می باشد.

 

13

 

شیائومی 12 و شیائومی 12 ایکس:

 

شرکت چینی شیائومی وعده این را داده است که به زودی قصد دارد تا این دو موبایل را بسازد و معرفی کند و به گفته مهندسان این دو موبایل پرچمدار شرکت شیائومی می باشند و می توان به خصوصیات عالی این موبایل پی برد. این دو موبایل هردو دارای خصوصیات و ظاهری یکسانی هستند که شما را با این خصوصیات آشنا می کنیم. یک صفحه نمایشگر 6.28 اینچی، دوربین پشتی سه گانه 50.13.8  و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی همراه با شارژ سریع 67 واتی برخی از خصوصیات بسیار مهم این دو موبایل می باشد.

وان پلاس 10 پرو:

در ادامه بررسی موبایل های ویژه برای خرید در سال 2022، یکی دیگر از شرکت هایی که در ساخت موبایل های هوشمند عملکردی خوبی داشته است و از نظر طراحی عملکرد خوبی داشته است، شرکت وان پلاس می باشد. این شرکت چینی در ساخت موبایل های هوشمد عملکردی خارق العاده از خود به نمایش گذاشته است. شاید با خود به این سوال فکر کرده باشید که موبایل های این شرکت بسیار گران هستند ولی باید گفت که این شرکت موبایل هوشمندی در اختیار شما قرار می دهد که شما را شگفت زده خواهد کرد. این موبایل دارای یک دوربین سه گانی 40مگاپیکسلی می باشد.صفحه نمایشگر این موبایل در ابعاد 6.7 اینچ می باشد و این موبایل دارای یک باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی می باشد و حافظه داخلی این موبایل 128 و 256ذ گیگابایتی می باشد که در بازار عرضه می شود به زودی.

موتورولا اج ۳۰ پرو:

یکی از شرکت های چینی که در این چند سال اخیر در دنیا موبایل های هوشمند غوغا به پا کرد است و سر و صدایی ایجاد کرده است، شرکت موتورلا می باشد که برای اولین بار در چین چیپست Snapdragon 8 Gen 1 موبایل های خود را در بازار عرضه کرد. این موبایل دارای یک صفحه نمایشگر 6.7 اینچی می باشد. دوربین پشتی این موبایل یک دوربین دو گانه در ابعاد 50 مگاپیکسلی می باشد. این موبایل به شما این امکان را می دهد تا فیلم برداری های خود را با کیفیت 8 کا انجام دهید. این موبایل دارای یک شارژ سریع 66 واتی می باشد.

نوکیا ایکس 50:

شرکت نوکیا قصد دارد تا به زودی موبایل هوشمندی از خود با خصوصیاتی فنی عالی را برای سال 2022 آماده کند که پرچمدار شرکت نوکیا شود ولی هنوز فقط یک نام در بازار جهانی گفته شده است و اصلا از خصوصیاتی فنی این موبایل هیچ چیز مشخص نمی باشد. این موبایل دارای 5 دوربین پشتی می باشد با سنسور اصلی 108 مگاپیکسل. صفحه نمایشگر این موبایل 6.5 اینچ می باش. این تنها اطلاعاتی است که از این موبایل در اختیار ما است. ولی این موبایل حتما می تواند یکی دیگر از شگفتی های شرکت نوکیا باشد.

گلکسی زد فولد اف ای :

 

14

 

 

شرکت سامسونگ که محصولات بسیاری از تلویزیون، گوشی موبایل و لوازم جانبی مانند ساخت پایه موبایل هم فعالیت دارد، قصد دارد تا یکی دیگر از موبایل های عالی خود را روانه بازار جهانی کند و به فروش برساند. این موبایل چندان ایطلاعاتی از آن نداریم ولی ما شما افراد را با با همان اطلاعات بسیار کم ولی شگفت انگیز آشنا می کنمیم.  به گفته سازندگان که قرار است این موبایل هوشمند جدید ترین موبایل شرکت سامسونگ باشد، مجهز به چیپست اسنپدراگون 865 می باشد. قیمت تقریبی این موبایل 1099 دلار می باشد و البته گفته های هم است که این موبایل از شبکه 5 جی پشتیبانی نمی کند.

لنوو لژیون  Y90:

یکی از شرکت هایی که به تازگی کار خود را در ساخت موبایل های هوشمند شروع کرده است، شرکت لنوو می باشد که یک شرکت کره بسیار بزرگ و عالی در ساخت موبایل های هوشمند است که به گفته خیلی از افراد موبایل جدید این شرکت بهترین موبایل در سال 2022 خواهد بود و شما افراد را حتما شگفت زده خواهد کرد. این موبایل دارای یک صفحه نمایشگر 6.7 اینچی است. دارای باتری 5600 میلی آمپری همراه با شارژ سریع 67 واتی. این موبایل یک موبایلی عالی است که می توانید ذز سال 2022 خریداری کنید اگر جز آن دسته از افراد گیمر هستید، زیرا این موبایل بهترین می باشد برای افراد گیمر.

سخن پایانی:

در آخر باید گفت که ما فقط به 10 تا از این موبایل ها برای خرید در سال 2022 اشاره کرده ایم و تعداد موبایل های جدید برای سال 2022،22 مدل می باشد. این موبایل های بهترین گزینه برای خرید می باشند. امیدوارم این مطلب برای شما افراد بسیار مفید و کاربردی بوده باشد و نظر شما افراد را نسبت به خود جلب کرده باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied