شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال

عوامل مختلفی وجود دارد که می‌تواند منجر به از بین‌رفتن کل بافت دندان شود. در گذشته اگر دندانی به کل از بین می‌رفت، راه درمان آن استفاده از دندان‌های مصنوعی بود که خب بسیاری از افراد برای استفاده از آن‌ها احساس بدی داشتند.

معرفی بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال

 

 

اما امروز یکی از درمان‌های بسیار مناسب برای دندان‌های از بین رفته، درمان ایمپلنت دندان دیجیتال است که بسیاری از مراجعان از نتایج آن رضایت کافی دارند. با توجه به مزایای این روش درمانی، امروز تعداد متقاضیان انجام آن بسیار زیاد است.

 نکته مهم در انتخاب بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال، یافتن یک فرد متخصص و آموزش‌دیده است زیرا انجام ایمپلنت دیجیتال در هر مطب دندان‌پزشکی امکان‌پذیر نیست و باید در جایی انجام شود که افراد هم آموزش دیده‌اند و هم تجهیزات و ابزارآلات لازم برای این کار را دارند.

ایمپلنت دندان بدون درد

ایمپلنت دندان دیجیتال، نوعی از خدمات دندان‌پزشکی دیجیتال است که نیاز به دستگاه‌های خاصی نظیر اسکنرهای سه بعدی دارد. به این ترتیب اگر شما قصد استفاده از خدمات دندان‌پزشکی دیجیتال دارید، باید بدانید که این فناوری‌ها را نمی‌توان در هر مطبی پیدا کرد، زیرا استفاده از این تکنولوژی‌ها به آموزش و یادگیری و همچنین تجهیزات مخصوص دارد. در ادامه این مطلب می‌توانید برخی از بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال را ببینید.

منظور از ایمپلنت دندان دیجیتال چیست؟

بسیاری از امور مربوط به انسان‌ها امروز با تکیه بر فناوری‌های دیجیتال انجام می‌شود، به طوری که حتی برخی از اعمال جراحی و دندان‌پزشکی به کمک فناوری‌های دیجیتال انجام می‌شوند. استفاده از فناوری‌ها و دستگاه‌های دیجیتال در درمان‌های دندان‌پزشکی را دندان‌پزشکی دیجیتال می‌نامند.

با استفاده از فناوری‌های دیجیتال دندان‌پزشک می‌تواند قبل از انجام هر عملی، ابتدا یک عکس سه بعدی از دهان بیمار خود تهیه کرده و سپس مناسب‌ترین راه را برای درمان او انتخاب کند. مهم‌ترین مزیت استفاده از فناوری‌های دیجیتال در دندان‌پزشکی افزایش سرعت و دقت در اعمال مختلف دندان‌پزشکی و به دنبال آن افزایش رضایتمندی بیماران است.

مراحل ایمپلنت دیجیتال

در ایمپلنت دندان دیجیتال، دندان‌پزشک به کمک یک اسکنر سه بعدی یک عکس از دهان بیمار تهیه می‌کند که اطلاعات زیاد و مفیدی از شرایط بیمار به او می‌دهد. از جمله مهم‌ترین اطلاعاتی که این عکس‌ها به دندان‌پزشک ارائه می‌کنند، اطلاعاتی راجع‌به یافتن محل دقیق اجرای ایمپلنت و همچنین وضعیت حجم استخوان لثه در آن محل است.

 پیش از این در درمان ایمپلنت معمولی، دندان‌پزشک اطلاعات زیادی راجع‌به شرایط دهان و لثه بیمار خود نداشت و به همین دلیل احتمال بروز خطا و مشکل در این روش بسیار بالا بود. اما امروزه بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال با کمک عکس‌های سه بعدی دهان بیمار، می‌توانند درمان ایمپلنت را با کمترین خطا انجام دهند و به این ترتیب میزان درد و خونریزی بیمار را نیز کاهش دهند.

ایمپلنت دیجیتال در مطب دندانپزشکی دیجیتال

استفاده از ایمپلنت دندان دیجیتال چه مزایایی دارد؟

امروز دیگر درمان دندان‌های از دست رفته یک رویای دور از ذهن نیست و می‌توان با کمک انواع مختلف درمان ایمپلنت نظیر مینی ایمپلنت، ایمپلنت فوری و ایمپلنت دیجیتال دندان‌های از بین رفته را به بهترین و موثرترین شکل ممکن درمان کرد.

ایمپلنت دیجیتال یکی از جدیدترین روش‌های درمان ایمپلنت است که در آن دندان‌پزشک با کمک فناوری‌ها و تجهیزات نوین ایمپلنت را دقیقا در جای خودش قرار می‌دهد و این کار را با ایجد حداقل میزان برش در دهان بیمار به انجام می‌رساند.

ایمپلنت دیجیتال مزایای زیادی دارد که برخی از مهم‌ترین آن‌ها عبارتند از:

  • افزایش کیفیت درمان ایمپلنت
  • استفاده از تجهیزات مدرن دندان‌پزشکی
  • افزایش ماندگاری و نیمه عمر ایمپلنت
  • کاهش میزان درد و خونریزی در بیمار
  • کاهش زمان انجام درمان ایمپلنت

همانطور که گفتیم در بحث درمان ایمپلنت به خصوص ایمپلنت دیجیتال، یافتن یک دندان‌پزشک متخصص این کار و کلینیک مجهز امر مهمی است. به این ترتیب اگر نیاز به این روش درمانی دارید، می‌توانید برای رزرو نوبت و مشاوره به کلینیک‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم مراجعه کنید.

کاشت ایمپلنت دندان دیجیتال

بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال کدام‌اند؟

یکی از دغدغه‌های اصلی بیماران متقاضی درمان ایمپلنت دیجیتال، یافتن یک دندان‌پزشک ماهر و متخصص است.

ایمپلنت دیجیتال نیاز به یک سری آموزش‌هایی دارد که تنها دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال به آن‌ها واقف هستند و به همین دلیل یافتن دندان‌پزشکان درمان ایمپلنت دندان دیجیتال کار مهمی است. در نتیجه اگر به دنبال بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال هستید، دندان‌پزشکان و کلینیک‌های زیر از معروف‌ترین مراکز انجام ایمپلنت دندان دیجیتال در تهران هستند:

  • آرکادنت

یکی از مشهورترین سایت‌های ارائه خدمات دندان‌پزشکی، سایت آرکادنت است که می‌توانید برای استفاده از خدمات ایمپلنت دندان دیجیتال نیز به آن مراجعه کنید. این کلینیک یکی از مجهزترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی در سطح تهران بوده که رزرو نوبت برای تمام خدمات درمانی دندان‌پزشکی اعم از ایمپلنت دیجیتال در آن به راحتی و بدون اتلاف وقت امکان‌پذیر است.

آدرس سایت: arkadent.com

  • مرکز ایمپلنت

مرکز ایمپلنت، یکی دیگر از مراکز معتبر و متخصص در زمینه انجام انواع ایمپلنت است که خدمات مشاوره بسیار خوبی به بیماران خود ارائه کرده و به آن‌ها در انتخاب بهترین نوع ایمپلنت کمک می‌کند.

آدرس سایت: markazimplant.com

  • کلینیک دندان‌پزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری

یکی دیگر از معروف‌ترین کلینیک‌های دندان‌پزشکی که می‌توانید برای انجام ایمپلنت دندان دیجیتال به آن مراجعه کنید، کلینیک دندان‌پزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری است که از جدیدترین و مدرن‌ترین روش‌های درمانی دندان‌پزشکی برای رفع مشکلات شما استفاده می‌کند.

آدرس سایت: dr-nassiriclinic.com

  • کلینیک دندانپزشکی بابکان

در کلینیک دندانپزشکی بابکان می‌توانید با کمک بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دیجیتال، ایمپلنت دندان خود را با خیالی راحت و آسوده انجام دهید. این کلینیک مجهز به تجهیزات تخصصی نظیر دوربین داخل دهانی برای انجام ایمپلنت دندان دیجیتال است.

آدرس سایت: babakanclinic.com

  • مطب ایمپلنت و زیبایی دکتر سمیه ابراهیم گل

یکی دیگر از بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال، مطب دکتر سمیه ابراهیم گل واقع در شهرک غرب است که صفر تا صد ایمپلنت دندان دیجیتال را می‌توانید در آن‌جا انجام دهید.

آدرس سایت: drebrahimgol.com

جمع‌بندی

درمان‌های دندان‌پزشکی یکی از نیازهای اصلی هر فردی است که باید توسط یک دندان‌پزشک ماهر و متخصص انجام شود تا بهترین نتیجه حاصل گردد.

در بین اعمال مختلف دندان‌پزشکی، این روزها درمان ایمپلنت یکی از درمان‌هایی است که بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفته است. تا چندی پیش، افراد برای جایگزین کردن دندان‌های آسیب‌دیده و از بین رفته خود مجبور به استفاده از دندان مصنوعی بودند که نه تنها جلوه خوبی نداشت، بلکه از استحکام کافی نیز برخوردار نبود.

 اما امروز به لطف پیشرفت تکنولوژی و ورود فناوری‌های دیجیتال به عرصه دندان‌پزشکی، می‌توان انواع مختلف ایمپلنت دندان دیجیتال را در مطب دندان‌پزشکان متخصص این کار انجام داد. درمان ایمپلنت دندان دیجیتال، نسبت به درمان ایمپلنت معمولی مزایای زیادی دارد و اگر به کمک بهترین دندانپزشکان ایمپلنت دندان دیجیتال انجام شود می‌تواند بهترین نتیجه برای بیمار به ارمغان بیاورد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied