شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی استخر دلفین سفید تبریز

استخر دلفین سفید تبریز واقع در استان آذربایجان شرقی، ابتدای خیابان ششگلان، جنب بانک صادرات یکی از محبوب‌ترین و شناخته‌شده‌ترین مراکز تفریحی استخرهای سرپوشیده می‌باشد که می‌توانید از امکانات بی‌نظیر آن بسته به سلیقه‌تان در هر رده سنی استفاده کنید.

معرفی استخر دلفین سفید تبریز

البته امکانات و قابلیت‌های این استخر صرفاً به یک حوزه محدود نمی‌شود؛ بلکه می‌توانید از بخش‌های فوق‌العاده‌ای نظیر:

  • استخر بزرگسالان
  • سونای خشک
  • حمام ترکی ویژه
  • حوضچه‌های آب سردوگرم
  • اتاق ماساژ
  • سونای بخار
  • جکوزی
  • بوفه
  • سالن اختصاصی بدنسازی
  • استخر آب‌درمانی
  • و در نهایت استخر بانوان

بسته به نیاز و علاقه خود استفاده کنید. یکی از اصلی‌ترین مزیت‌هایی این استخر نسبت به دیگر مراکز تفریحی استان آذربایجان شرقی، امکان ورود خردسالان از سن 5 و بالاتر است و البته در حال حاضر قابلیت‌هایی مانند تونل مه، سرسره با استخر مجزا و غار نمک نیز به آن اضافه شده. البته امکانات صرفاً به این موارد منتهی و محدود نمی‌شوند.

 

ویژگی‌های انحصاری استخر دلفین سفید تبریز

درصورتی‌که بلیت استخر دلفین تبریز را تهیه نمایید قادر هستید از امکانات فوق‌العاده آن نظیر: شن درمانی، ماساژ، اتاق حمام ترکی و بوفه نیز استفاده فرمایید. در واقع سعی شده تمامی قابلیت‌ها به‌صورت جداگانه برای هر رنج سنی نیز در نظر گرفته شود، به همین منوال شما به استخر مخصوص کودکان نیز در این مجموعه دسترسی خواهید داشت. یکی دیگر از مهم‌ترین نکات در مورد این استخر طبقاتی واقع در شهر تبریز، تایم‌های متنوع برای آقایان و خانم‌ها است. علاوه‌برآن این مجموعه در سه طبقه بزرگ و وسیع ساخته شده و از نظر بهداشتی نیز یکی از کامل‌ترین و برترین‌هاست.

در واقع از نظر مشتریان یکی از مهم‌ترین موارد که می‌تواند سبب انتخاب یک مرکز تفریحی آبی شوید نظافت و بهداشت عمومی خواهد بود. در تمامی بخش‌های این استخر بزرگ این موارد به طور دقیق اجرا شده و بر اساس پروتکل‌های الحاقی از سوی وزارت بهداشت، این مجموعه پس از هر سانس به طور کامل ضدعفونی و گندزایی می‌شود. البته که این اتفاق در تمامی بخش‌ها از جمله سونا، استخر عمومی، جکوزی، ماساژ، حوضچه آب سرد و... رخ می‌دهد.

 

راهنمای انتخاب بهترین استخر در آذربایجان شرقی - تبریز

به‌هرحال به فصل تابستان نزدیک می‌شویم و علاقه‌مندان به ورزش‌های آبی و بخصوص مسافرینی که برای اولین‌بار تجربه حضور در تبریز را دارند، به دنبال یک مرکز تفریحی کامل هستند. معمولاً در چنین مواردی آزمون‌وخطا نمی‌تواند نیازهای شما را برطرف و برآورده کند. در نتیجه احتمالاً مثل همین حالا ترجیح می‌دهید که جستجویی در اینترنت داشته باشید تا بتوانید استخرهای تبریز را با هم مقایسه کنید. در این وضعیت استخر دلفین سفید تبریز بر اساس امکانات و ویژگی‌هایی که به شما شرح دادیم می‌تواند جز اولویت‌های اصلی و اولیه شما باشد.

درصورتی‌که مایل به گذراندن یک آخر هفته فوق‌العاده در یک محیط مهیج و البته ایمن را دارید منطقاً پیشنهاد ویژه ما به شما این مجموعه یکپارچه خواهد بود. از طرفی تیم غریق نجات نیز همواره در این استخر حضور دارد و از نظر شرایط ایمنی و کمک‌های اولیه هیچ نقصی در استخر دلفین سپید مشاهده نشده است. در نتیجه اگر سلامت خانواده‌تان برای شما یک فاکتور کلیدی است، انتخابتان می‌تواند همین تفرجگاه باشد.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied