شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

با 3 شماره کارهای روزانت انجام میشه!

فرض کنید که یک کامپیوتر به مدت 3 ماه از زمانی که بیدار می‌شوید تا لحظه‌ای که قصد خوابیدن دارید تمام امور روزمره شما را یاداشت کند؛ بله خیلی جالب است اما جالب‌تر از آن مشاهده لیست امور روزمره‌تان است!! بدون شک در این لیست ده‌ها کارت به کارت، ده‌ها استعلام موجودی، احتمالا ده‌ها خرید شارژ و بسته و یک یا چند مرتبه استعلام خلافی خودرو و ... وجود دارد.

با 3 شماره کارهای روزانت انجام میشه!

حال فرض کنید که برای انجام این امور پرتکرار و ضروری و البته روزمره یک دستیار همیشه گوش به‌فرمان داشته باشید تا راحت‌تر به سایر امور روزانه‌تان برسید. این رویا با دانلود و نصب یک سوپر اپلیکیشن کاربردی به اسم تاپ محقق خواهد شد. با تاپ می‌توانید بسیاری از امور موجود در لیست خود را انجام دهید. از استعلام و پرداخت خلافی گرفته تا کارت به کارت، موجودی و حتی خرید بلیت قطار، هواپیما و اتوبوس، رزرو هتل و حتی تور که باعث می‌شود تا در زمان شما صرفه جویی شود.

 

f97c5b5a-c6dd-49f4-a566-493a90c9cbe5

چند اپلیکیشن در یک اپلیکیشن

تا به حال به لیست اپلیکیشن‌های موجود در صفحه تلفن همراه خود نگاه کردید؟ چند اپلیکیشن در تلفن همراه شما وجود دارد؟

بسیاری از کاربران برای هر نوع سرویسی که به آن نیاز دارند یک اپلیکیشن جداگانه در تلفن همراه خود دارند. برای مثال برای خرید بسته و شارژ همراه اول، ایرانسل و رایتل یک اپلیکیشن، برای پرداخت قبوض یک اپلیکیشن، برای انجام امور روزمره بانکی یک اپلیکیشن و به‌همین ترتیب چندین اپلیکیشن برای سایر امور روزمره در تلفن همراه خود دارند. داشتن چند اپلیکیشن در تلفن همراهتان باعث می‌شود تا علاوه‌بر مملو شدن حافظه تلفن همراهتان، عمر مفید تلفن همراهتان هم کاسته شود.

تاپ یک سوپر اپلیکیشن https://top.ir  است، سوپر اپلیکیشن یعنی نرم افزاری که با ارائه تمامی خدمات ممکن در یک حوزه به نیاز مخاطبین خود پاسخ دهد تا دیگر نیازی به دانلود چند اپلیکیشن نباشد. سوپر اپلیکیشن تاپ با ارائه خدمات بانکی و پرداختی، خدمات خودرویی، خدمات مالی، سرمایه گذاری، بیمه و گردشگری به بخش زیادی از نیازهای مخاطبین خود پاسخ می‌دهد.

 

f258d635-7d28-431a-9fd6-f0a0090fa244

امنیت، سرعت و سهولت

انتظارات شما از یک اپلیکیشن یا سوپر اپلیکیشن استفاده از آن چیست؟ براساس نظرات دریافت شده از کاربران اپلیکیشن‌های پرداختی 3 ویژگی امنیت، سرعت و سهولت از ویژگی‌های یک اپلیکیشن برای جلب اعتماد مخاطبین هستند. اگر بخواهیم جایگاه تاپ را براساس 3 ویژگی بالا بررسی کنیم می‌توانیم این 3 ویژگی در تاپ را اینگونه توضیح دهیم:

امنیت با تاپ: تاپ یکی از معدود اپلیکیشن‌های پرداختی وابسته به بانک است. تمامی خدمات تاپ با نظارت بانک مرکزی و زیر نظر پلیس فتا در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. کاربران می‌توانند با خیال راحت و در امنیت کامل از خدمات تاپ استفاده کنند.

سرعت با تاپ: یکی از چالش‌های تاپ ایجاد سرعت در کنار امنیت در ارائه خدمات است. برای مثال یکی از چالش‌های کاربران در زمان پرداخت حفظ کردن رمز دوم یا همان رمز پویا بود که در نسخه جدید با ارائه امکان جایگذاری خودکار رمز پویا علاوه‌بر سرعت، سهولت هم به ویژگی‌های تاپ افزوده شده است.

سهولت با تاپ: طراحی راحت و مخاطب پسند اپلیکیشن برای انجام تمامی خدمات از مهم‌ترین ویژگی‌های تاپ به شمار می‌رود. بیشتر خدمات موجود در تاپ برای رسیدن به انتها به کمتر از 1 الی 2 دقیقه زمان نیاز دارند و این نشان از سهولت کار با اپلیکیشن تاپ است.

این تمام ماجرا نیست!

ماجرای مزیت‌های تاپ همچنان ادامه دارد و در همین 3 ویژگی کلیدی خلاصه نمی‌شود. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های تاپ ارائه خدمات کامل است. برای مثال پرداخت عوارضی (عوارض آزادراهی) که احتمالا برای بسیاری از کاربران یک پرداخت روزانه به‌شمار می‌رود از جمله خدماتی است که با تاپ می‌توانید آن را در لحظه و از اعتبار کیف پول خود پرداخت کنید.

به‌طور کلی سوپر اپلیکیشن‌ها با ارائه ده‌ها خدمات برای تجربه زندگی بهتر معرفی می‌شوند و تاپ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگر بخواهیم به‌طور اجمالی خدمات تاپ را معرفی کنید باید بگوییم که خدمات ارائه شده در 5 خط سرویس برای شما دردسترس هستند:

  1. بورس، بانک و بیمه: ارائه انواع خدمات بیمه پارسیان، خدمات بازار سرمایه، چک صیادی، سامانه سجام و احراز هویت، کارت هدیه اعتباری، همراه بانک پارسیان و سیستم اعتبار سنجی صرفا بخش کوچکی از خدمات این بخش به‌شمار می‌روند.
  2. خودرو: استعلام و پرداخت خلافی، عوارض آزادراهی، بیمه بدنه تک سفره آزادراهی، طرح ترافیک و کاهش آلودگی هوا، پارک حاشیه‌ای، استعلام پلاک‌های فعال اشخاص، استعلام نمره منفی گواهی‌نامه و استعلام وضعیت گواهی نامه.
  3. فین تک و پرداخت: خرید شارژ، خرید بسته اینترنت، کارت به کارت، موجودی و پرداخت قبوض.
  4. گردشگری: خرید بلیت اتوبوس، بلیت قطار، بلیت هواپیما، هتل، بلیت اماکن گردشگری، تور و سفرهای اعتباری.
  5. سبک زندگی: این خط سرویس در جهت ایجاد رفاه، سرگرمی و سلامت خانواده‌ها پایه گذاری شده است و در آینده‌ای نزدیک با خدمات کاربردی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

با نصب و انجام تراکنش در تاپ برنده‌اید

برای دانلود و نصب نسخه اندروید تاپ کافیست تا به وبسایت تاپ یا App store  معتبر مانند گوگل پلی، بازار، کافه بازار و مایکت مراجعه کنید. کاربران آیفون (ios) می‌توانند با مراجعه به وب سایت تاپ به نشانی ww.top.ir برای دانلود نسخه وب اپلیکیشن برای تلفن همراه خود اقدام کنند.

پس از دانلود و نصب تاپ با انجام تراکنش‌های منتخب می‌توانید در جشنواره شانسِ‌ت تو تاپه شرکت کنید و یکی از برندگان خوش شانس تاپ در جشنواره تابستانه باشید. با انجام تراکنش‌های بیشتر و افزایش شانس خود می‌توانید یکی از برندگان خوش شانس 140+1 جایزه ارزنده تاپ باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied