شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

4 روش جوانسازی پوست صورت بدون تزریق ژل

امرزوه به دلیل آلودگی و رژیم و تغذیه نامناسب پوست ما دچار مشکلات مختلفی می شود.

4 روش جوانسازی پوست صورت بدون تزریق ژل

آفتاب، اختلالات پوستی، افزایش سن و حتی وراثت همگی می توانند در لکه ها و چین و چروک پوست صورت و سایر نقاط بدن نقش داشته باشند. علاوه بر این، پوست ممکن است رنگ خود را از دست بدهد، احساس سفت شدن کمتری داشته باشد و درخشش و شفافیت قبلی خود را از دست بدهد.

روش های درمانی مختلفی برای درمان جنبه های مختلف آسیب پوستی وجود دارد. لایه برداری با لیزر، لایه برداری با استفاده از ماسک های خامنگی، لایه برداری شیمیایی و محصولات تزریقی می تواند ظاهر خطوط ریز و چین و چروک کل صورت یا مواردی را در صورت باعث ایجاد لک و چین و چروک شده است بهبود بخشد. این درمان‌ها همچنین می‌توانند برای رفع اختلالات رنگدانه‌ای مانند لکه‌های ناشی از آفتاب و افزایش سن استفاده شوند و می‌توان از آن ها برای بهبود ظاهر اسکار آکنه یا سایر بیماری‌های پوستی استفاده کرد. راه‌ های متعددی برای درمان بسیاری از این مسائل وجود دارد، چه با افزایش سن پوست شما تغییر کرده باشد یا به دلیل بیماری خاصی، تعدادی از درمان های پوستی وجود دارد که می تواند به جوان سازی پوست شما کمک کند و آن را بهبود بخشد. درمان با ماسک و تزریق ژل شاید پوست شما را صاف و جوان کند اما این روش موقتی است و هزینه زیادی دارد. برای دستیابی دائمی به پوستی شاداب و جوان 4 نوع دستگاه خانگی را در ادامه معرفی می کنیم.

bd53ffab-17d6-494e-9a97-7944f77e7726

دستگاه میکرونیدلینگ

سوزن زدن توسط سوزن های ریز ممکن است راه عجیبی برای زیباتر جلوه دادن پوست به نظر برسد، این روش یکی از راه های جوانسازی پوست می باشد که به آن میکرونیدلینگ می گویند. از میکرونیدلینگ برای درمان های پوستی مختلفی از جمله: بهبود جای زخم، درمان خطوط ریز پوست و بهبود چین و چروک استفاده می کنند.

انواع مختلفی از دستگاه میکرونیدلینگ وجود دارد که همه آن ها ویژگی مشترکی دارند. دستگاه های میکرونیدلینگ حاوی سوزن های بسیار ریز و نازکی هستند این سوزن ها می توانند روی یک سیلندر نصب شوند و روی پوست مانند غلطک بچرخند به این نوع دستگاه میکرونیدلینگ درمارولر می گویند که به عنوان  به عنوان غلتک پوستی شناخته می شود. برخی از محصولات دارای سوزن هایی هستند که آنقدر کوتاه هستند که فقط با بالاترین لایه پوست که عمدتاً پوست خشک و مرده است، تماس می گیرند. سایر محصولات دارای سوزن های طولانی تری هستند که به پوست نفوذ کرده و به لایه های عمیق تری می رسند که دارای سلول های زنده، اعصاب و رگ های خونی هستند. اکثر دستگاه های میکرونیدلینگ شده به شکل قلم هستند، موتوردار هستند و به منظور تغییر ساختار یا عملکرد بافت زیر به پوست نفوذ می کنند. میکرونیدلینگ یک روش درمانی فوق العاده برای لیفت و جوانسازی صورت می باشد.

 

دستگاه هیدرودرمی

دستگاه هیدرودرم یک فناوری با بررسی های بالا برای تمیز کردن و پاکسازی پوست صورت می باشد. دستگاه هیدرودرمی برای چندین مشکلات پوستی استفاده می شود. درمان با دستگاه هیدرودرمی بدون درد و عوارض می باشد.

درمان با این دستگاه باعث بهبود بافت پوست، کاهش خطوط، چین و چروک  باعث آبیاری عمیق تر به پوست می شود. دستگاه هیدرودرم باعث بهبود گردش خون می شود که منجر به تولید کلاژن بیشتر و در نتیجه بهبود رنگ پوست می شود.

درمان با این دستگاه باعث بهبود جای زخم، رنگ دانه های پوستی، جوش های سر سیاه  و پف چشم می شود.

جوانسازی با دستگاه هیدرودرمی جز روش های هیدروفیشیال پوست محسوب می شود در این روش به علت رطوبت رسانی به سلول های لایه شاخی پوست باعث شده پوست شاداب تر و چین و چروک سطحی پوست بهبود یابد. روش هیدرودرمی باعث جلوگیری از پیری زودرس پوست می شود همچنین با روش هیدرودرمی منافذ باز پوست بسته می شود.

6a5163cf-f25b-41c9-b5a0-0212b337ac45

دستگاه هایفو

هایفو یکی از روش های ضد پیری برای پوست می باشد. جوانسازی با دستگاه هایفو باعث کشیدگی و سفت شدن پوست و در نتیجه لیفت پوست صورت می شود. هایفو یکی از روش های فیشیال صورت می باشد که باعث جوانسازی و شفافیت پوست می شود.

با استفاده از دستگاه های خانگی هایفو می توانید به یک پوست ایده آل برسید. هایفو یک روش غیر تهاجی و بدون عوارض می باشد. روش درمانی هایفو دارای مزایای زیادی نسبت به روش های سنتی بهبود صورت است: بدون درد، برش صفر، جای زخم و زمان بهبودی. علاوه بر این، هزینه آن نیز بسیار کمتر است. دستگاه هایفو با به کار گیری تکنولوژی پیشرفته روز باعث سفت شدن ولیفت صورت بدون جراحی می شود. هایفو از انرژی متمرکز فراصوت برای هدف قرار دادن لایه های پوست درست زیر سطح استفاده می کند. انرژی اولتراسوند باعث می شود بافت پوست به سرعت گرم شود. هایفو ممکن است برای همه مناسب نباشد. به طور کلی، این روش در افراد بالای 30 سال با شلی خفیف تا متوسط پوست، کار آمدتر است.

از این  دستگاه می توان برای پوست صورت و گردن استفاده کرد.

دستگاه میکرودرم

میکرودرم  شامل یک دستگاه ساینده ملایم برای برداشتن لایه پوست می باشد. در این روش پوست لایه برداری می شود. میکرودرم علائم پیری در پوست را کاهش می دهد، لکه های تیره و جای زخم را محو می کند. و پوست کمک می کند تا از نظر رنگ و بافت یکنواخت تر ظاهر شود.

میکرودرم فرآیندی است که در آن از کریستال های ریز برای لایه برداری پوست استفاده می شود و سپس مواد زائد و ناخالصی های پوست با مکش دستگاه خارج می شوند. در این روش از هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و تهاجمی نیست. این روش لایه بیرونی مرده و خشک سطح پوست را حذف می‌کند تا پوست تازه و سالم زیر آن نمایان شود. سطح را جوان می کند و در نتیجه رنگ پوست روشن تر می شود.

محصولات مراقبتی پوست را از کجا تهیه کنیم؟

اگر می خواهید انواع مدل های خانگی دستگاه میکرودرم ، دستگاه هیدرودرمی و دستگاه میکرونیدلینگ را با کیفیت بالا و از جای معتبر تهیه کنید، افروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، این امکان را برایتان فراهم کرده است. فروشگاه زیبایی آنا، از سال 1396 تجربه در زمینه لوازم پزشکی و زیبایی و لاغری در راستای نیاز جامعه، محصولاتی را از کشورهای مختلف جهان با بهترین کیفیت وارد کرده و برخی از محصولات را نیز تولید نموده است. شما می توانید جهت خرید انواع تجهیزات زیبایی اصل و با کیفیت، با کارشناسان ما در فروشگاه تجهیزات زیبایی آنا، تماس حاصل نمایید.

شماره های تماس: 09129614014

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied