شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

کلینیک جراحی زیبایی نیاوران

کلینیک جراحان زیبایی پارسی با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک میباشد.

کلینیک جراحی زیبایی نیاوران

کلینیک جراحان زیبایی پارسی با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله کلینیک های مسلط و شناخته شده در مقوله های جراحی زیبایی, ماموپلاستی, ابدومینوپلاستی, لیپوماتیک, پروتز باسن, تزریق چربی, پروتز سینه, لیفت ران, براکیوپلاست, بلفاروپلاستی, جراحی زیبایی بازو, کوچک کردن سینه, جراحی زیبایی پلک, جراحی ابدومینوپلاستی, ماموپلاستی زنان, ابدومینوپلاستی شکم, جراحی زیبایی شکم, لیپوماتیک, لیپوی پشت پهلو و شکم, جراحی زیبایی پلک بالا و رفع پف پلک چشم, جراحی لیپوماتیک و از بین بردن چربی ها, بلفاروپلاستی, جراحی زیبایی سینه, قیمت عمل ماموپلاستی, کوچک کردن سینه, عمل لیفت سینه, پروتز باسن, قیمت جراحی ماموپلاستی, براکیوپلاستی, جراحی لیفت ران, قیمت جراحی زیبایی بازو, تزریق چربی صورت جای فیلر و بوتاکس، عمل جراحی پروتز سینه و کاشت پستان, پروتز سینه, تزریق چربی به باسن می باشد.

http://parsiclinic.com

 

یکی از نواحی که افراد تمایل دارند تا از لیپو ترانسفر باسن در آن استفاده کنند باسن  تزریق چربی در باسن می باشد . زیرا در بعضی از افراد بافت نواحی باسن بسیار کم حجم و صاف می باشد و از لحاظ ظاهری برای فرد ناخوشایند می باشد زیرا بعد از پوشیدن لباس هیچ جلوه ای برای فرد در برندارد . بزرگ کردن باسن و حجیم کردن باسن به دو روش انجام می شود . استفاده از پروتز باسن که معمولا این راهکار بسیار جالب نمی باشد زیرا عوارض پروتز باسن نسبت به روش های دیگر بیشتر می باشد و روش دوم تزریق چربی در باسن می باشد.

در جراحی ابدومینو و ماموپلاستی زنان و مردانی که سابقا اضافه‌ وزن داشته و پس از کاهش وزن خود، پوستی شل و عضلات بی‌حالت دارند و برای کاهش حجم و سایز سینه و بالا کشیدن سینه میتوانند از جراحی ابدومینو و ماموپلاستی استفاده کنند . جراحی ابدومینو و ماموپلاستی نزد افرادی که سینه های بزرگی دارند و قصد کوچک کردن آن را دارند و زنانی که چندین بار زایمان کرده‌اند پرطرفدار است . جراحی ابدومینو و ماموپلاستی علاوه بر زیبایی نقش درمانی نیز دارند .

http://parsiclinic.com

ﮔﺮﭼﻪ ﻫﺪف ازجراحی ابدومینو و ماموپلاست ﮐﻮﭼﮏ ﻧﻤﻮدن ﺳﯿﻨﻪ و شکم ﻣﯿﺒﺎﺷﺪ وﻟﯽ اﻓﺰاﯾﺶ زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺑﻪ ﻫﻤﺎن اﻧﺪاره ﻣﻬﻢ اﺳﺖ در ﻧﺘﯿﺠﻪ ﺑﺎ جراحی ابدومینو و ماموپلاستی ﺳﯿﻨﻪ ﻫﺎ و شکم ﮐﻮﭼﮑﺘﺮ، ﺳﻔﺖ ﺗﺮ و ﺧﻮش ﻓﺮم ﺗﺮ ﻣﯿﺸﻮﻧﺪ و ﺑﺮای ﻧﺘﯿﺠﻪ ﻧﻬﺎﯾﯽ ﺗﺎ ﭼﻨﺪﻣﺎه ﺑﺎﯾﺪ ﺻﺒﺮ ﮐﺮد و اﻧﺠﺎم ﻫﺮﮔﻮﻧﻪ روﺗﻮش ﯾﺎ ﺟﺮاﺣﯽ ﻣﺠﺪد ﺳﯿﻨﻪ ﯾﮑﺴﺎل ﺑﻌﺪ اﻣﮑﺎن ﭘﺬﯾﺮ اﺳﺖ ﺑﯿﻤﺎراﻧﯽ ﮐﻪ ﮐﺎﻧﺪﯾﺪ ﺟﺮاﺣﯽ ماموپلاستی ﻣﯿﺒﺎﺷﻨﺪ ﻣﯿﺘﻮاﻧﻨﺪ ﺑﻌﺪ از ﻋﻤﻞ ﺟﺮاﺣﯽ ﺣﺎﻣﻠﻪ ﺷﺪه و ﺣﺘﯽ ﺷﯿﺮ دﻫﯽ داﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ اﻣﺎ اﺛﺮات ﺑﺎرداری و ﺷﯿﺮدﻫﯽ روی ﻓﺮم ﺳﯿﻨﻪ ﻋﻤﻞ ﺷﺪه ﻣﻤﮑﻦ اﺳﺖ ﺑﺎﻋﺚ ﮐﺎﻫﺶ ﻧﺘﺎﯾﺞ زﯾﺒﺎﯾﯽ ﺷﻮد. اما با جراحی ابدومینو و ماموپلاستی ماهیچه‌های عمودی منقبض و سفت می‌شوند و بارداری‌های آینده می‌توانند این عضلات را جدا کنند. پس اگر قصد دارید باردار شوید، بهتر است دست نگه دارید و پس از زایمان به سراغ جراحی ابدومینو و ماموپلاستی بروید .

پیکرتراشی با لیپوماتیک یک عمل زیبایی برای خلاص شدن از چربی های اضافی بدن است. پیکرتراشی با لیپوماتیک در کلینیک دارای مجوز و به صورت سرپایی انجام داده می شود و نیازی به بیهوشی ندارد. عمل لیپوماتیک مقدار زیادی چربی را از بدن خارج می کند. کسانی که این عمل را انجام می دهند ادعا دارند کاهش سایز با لیپوماتیک برای طولانی مدت ادامه دارد و سلولیت را هم از بین می برد. پیکرتراشی با لیپوماتیک چربی ها را به صورت فیزیکی از بین می برد. این چربی ها بدون درد و خونریزی از بدن حذف می شوند. هدف از این عمل جراحی تغییر سایز و شکل بدن است.

آدرس : تهران، خیابان نیاوران،چهارراه مژده،ساختمان سروستان،طبقه دوم، واحد یک (کلینیک پارسی)

تلفن تماس : 09120178372

مشاوره رایگان : 09125811165

اینستاگرام : @parsi.clinic

وب سایت : http://parsiclinic.com

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied