شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چگونه با رزین اپوکسی در خانه کسب درآمد کنیم؟

یکی از مواردی که بعد از همه گیری کرونا خیلی بر سر زبان ها افتاد, کسب درآمد خانگی بود.

چگونه با رزین اپوکسی در خانه کسب درآمد کنیم؟

یکی از محبوب ترین کارهای خانگی, کار با رزین است که بسیاری از افراد از طریق ساخت کارهای هنری با رزین کسب درآمد می کنند. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم به عنوان یکی از تخصصی ترین فروشندگان رزین های اپوکسی, در این مقاله به معرفی بهترین رزین های اپوکسی جهت ایجاد کسب و کار خانگی می پردازد و در انتها نحوه ی خرید رزین اپوکسی از فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم را نیز بازگو می کند. اما در ابتدا بایستی با رزین های اپوکسی آشنا شد.

 

1- رزین های اپوکسی, بهترین نوع رزین های سنتزی برای کارهای خانگی

رزین های سنتزی از مواد شیمیایی گوناگونی به دست می آیند و در اصطلاح علمی تر رزین ها هر یک از مونومر های خاصی به دست می آیند, به همین خاطر انواع رزین های مختلف در بازار موجود است که هر یک کاربرد مختص به خود را دارند. برای مثال در تهیه و خرید رزین های فنولیک, خرید رزین پلی استر, رزین اپوکسی و غیره, نمونه هایی از انواع رزین ها می باشند که هر یک از آنها با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در سایت فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم موجود می باشد. اما در بین این رزین ها, رزین های اپوکسی بهترین و مناسب ترین رزین برای ساخت وسایل تزئینی و جواهرات رزینی هستند و به صورت کلی, رزین های اپوکسی مناسب ترین رزین موجود در بازار برای اکثر کسب و کار های خانگی مرتبط با رزین می باشند. رزین های اپوکسی نیز خود دارای انواع گوناگونی هستند که فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم اکثر انواع رزین های اپوکسی را در فروشگاه خود موجود نموده است که در ادامه به این رزین های اپوکسی خواهیم پرداخت.

 

2- کدام رزین اپوکسی برای کسب و کار خانگی مناسب است؟

بعد از آنکه دریافتیم که رزین های اپوکسی, مناسب ترین رزین برای کارهای هنری و خانگی هستند, در مرحله ی بعد بایستی به این نکته توجه کنیم که چه نوع رزین اپوکسی برای کار ما مناسب است. در این قسمت اُشیم به این سوال پاسخ خواهد داد.

 

1-2- انتخاب رزین اپوکسی مناسب با توجه به کیفیت

یکی از مواردی که بایستی به آن توجه کنیم آن است که رزین های اپوکسی نیز مانند همه ی مواد دیگر دارای طیف گسترده از کیفیت های مختلف می باشند که با توجه به نوع کیفیت و برند آنها, دارای قیمت های گوناگونی نیز هستند. فروشگاه مواد شیمیایی اُشیم, به عنوان بزرگترین فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی, سعی کرده است تا انوع رزین های اپوکسی با قیمت های مختلف را برای خریداران محترم فراهم نماید و در این مقاله به معرفی آنها بپردازد.

1-2-1- رزین اپوکسی نانیا, سرامد رزین های اپوکسی در کیفیت

اگر به دنبال آن هستید که بهترین و بالاترین کیفیت را در کسب و کار خانگی خود داشته باشید, اوشیم, رزین اپوکسی نانیا, ساخت کشور تایوان را پیشنهاد می دهد. رزین اپوکسی نانیا دارای بالاترین کیفیت رزین اپوکسی در بازار ایران می باشد که فروشگاه اُشیم آن را موجود نموده است و علاوه بر فروش عمده, فروش خرد رزین اپوکسی نانیا را نیز برای کسب و کارهای خانگی انجام میدهد. شفافیت بی نظیر, فرم گرفتن عالی, کمترین به دام افتادن حباب, سهولت در جدا شدن از قالب و ... از ویژگی های بارز رزین اپوکسی نانیا می باشد. می توانید برای خرید رزین اپوکسی نانیا به راحت ترین شکل ممکن و به صورت غیر حضوری به سایت فروشگاه اُشیم مراجعه نموده و از خرید رزین اپوکسی نانیا, نهایت لذت و کارایی را ببرید.

 

2

1-2-2- رزین اپوکسی کومهو, رقیبی برای رزین اپوکسی نانیا

بسیاری از کسب و کارهای خانگی با به علت قیمت بالای رزین اپوکسی نانیا, خرید رزین اپوکسی نانیا را برای کار خود به صرفه نمی دانند, در اینجا فروشگاه اُشیم رزین اپوکسی کومهو, ساخت کشور کره جنوبی را پیشنهاد می دهد. رزین اپوکسی کومهو تنها با کمی اختلاف در کیفیت با رزین اپوکسی نانیا, دارای قیمت بسیار مناسب تری نسبت به رزین اپ.کسی نانیا می باشد. رزین اپوکسی کومهو نیز در فروشگاه اوشیم موجود بوده و خرید رزین اپوکسی کومهو به صورت خرد و عمده در دسترس همگان می باشد.

 

 

1-2-3- رزین چینی, محصول جدید رزین های اپوکسی در بازار ایران

به جرئت می توان گفت فروشگاه مواد شیمیایی اوشیم جزو معدود فروشگاه های مواد شیمیایی است که رزین چینی را برای خریداران خود موجود نموده است. رزین چینی نیز از لحاظ قیمت و کیفیت توان رقابت با سایر رقبای خود را دارد. خرید رزین اپوکسی چینی به صورت خرد و عمده در سایت فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اوشیم میسر شده است.

 

 

1-2-4- رزین اپوکسی ایرانی

مناسب ترین رزین اپوکسی از لحاظ قیمت, رزین اپوکسی ایرانی با کد E06 می باشد که متناسب با قیمت آن دارای کیفیت نسبتا خوبی نیز می باشد. از این رزین اپوکسی برای مواردی چون کف پوش های رزینی رنگی استفاده می شود که فروشگاه اوشیم این رزین را نیز برای فروش در فروشگاه خود موجود نموده است.

 

 

3- خرید رزین های اپوکسی از فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم

بعد از توضیحات و نکاتی که در زمینه ی رزین های اپوکسی مطرح شد, در این قسمت به چگونگی نحوه ی خرید رزین های اپوکسی از فروشگاه اوشیم می پردازیم. فروشگاه آنلاین مواد شیمیایی اُشیم, به عنوان بزرگترین ترین فروشگاه آنلاین فروش مواد شیمیایی, رزین های اپوکسی را به صورت خرد و عمده و با بهترین قیمت و کیفیت در اختیار خریداران قرار می دهد. ذکر این نکته ضروری است که تنوع محصولات اوشیم صرفا محدود به رزین های اپوکسی نمی باشد؛ بلکه فروشگاه اوشیم انواع مواد شیمیایی صنعتی و آزمایشگاهی با برندهای معتبر مرک و سیگما و انواع دسته بندی های مواد شیمیایی مانند پلاستی سایزر ها, افزودنی, پلیمر های صنعتی, حلال ها, روغن های سیلیکونی, مواد شیمیایی پودری, چسب های صنعتی و موم ها و بسیاری از مواد شیمیایی دیگر را نیز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران محترم قرار می دهد.

راه های تماس با فروشگاه آنلاین اوشیم جهت آگاهی از قیمت ها و خرید خرد و عمده رزین های اپوکسی و انواع مواد شیمیایی دیگر به صورت زیر می باشد.

تلفن:  88446925-021 و 88428964-021         

موبایل: 09209091600

آدرس سایت: www.oshim.ir

رسانه های اجتماعی: @oshim.ir

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied