شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تجربه‌ی خاص اقامت در اقامتگاه قصر منشی اصفهان!

اگر دوست دارید در اقامتگاه سنتی که از دوران صفویه به جای مانده است اقامت داشته باشید و از معماری ایرانی هم لذت می‌برید، ما برای شما یک پیشنهاد جذاب برای سفر به شهر تاریخی اصفهان داریم.

تجربه‌ی خاص اقامت در اقامتگاه قصر منشی اصفهان!

ما در این مقاله، یکی از بهترین اقامتگاه‌های سنتی اصفهان را به شما معرفی خواهیم کرد و درباره‌ی نحوه‌ی رزرو آنلاین آن به شما خواهیم گفت. پس تا انتها همراه ما باشید.

 

درباره‌ی اقامتگاه سنتی قصر منشی اصفهان

شهر اصفهان اقامتگاه‌های سنتی فراوانی دارد، اما یکی از متفاوت‌ترین آنها که با معماری جذابش، شما را جذب خود خواهد کرد، هتل قصر منشی این شهر است. این اقامتگاه سنتی نزدیک میدان نقش جهان است و قدمت ساخت بنای آن به اواخر دوران صفویه و اوایل قاجار برمی‌گردد. البته که این اقامتگاه در سال‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته و این روزها با 20 واحد اقامتی که ظرفیت‌های مختلفی دارند، از مسافرانش به خوبی میزبانی می‌کند.

این اقامتگاه زیبا، تمام معیارهای یک خانه‌ی تاریخی جذاب را دارد. از پنجره‌های بلند و رنگی گرفته تا حوض وسط آن و همچنین معماری بر پایه آجر و کاه‌گل. رستوران این هتل نیز در فضایی دنج و زیبا، غذاهای باکیفیتی را برای مسافرانش سرو می‌کند. از دیگر امکانات این اقامتگاه می‌توان به کافی‌شاپ، اسپا و حمام سنتی آن اشاره کرد.

 

دسترسی و موقعیت مکانی اقامتگاه

این اقامتگاه سنتی در خیابان نشاط اصفهان و کوچه قصر منشی غربی قرار داره و همانطور که گفتیم، فاصله کمی با میدان نقش جهان دارد و شما می‌توانید با حدود یک ربع پیاده‌روی، خود را از اقامتگاه به میدان نقش جهان برسانید. البته که به دلیل قرار گرفتن این اقامتگاه در موقعیت مکانی بسیار عالی، از اینجا تا دیدنی‌های دیگر اصفهان مانند کاخ چهلستون، عمارت هشت بهشت و سی و سه پل نیز فاصله چندانی وجود ندارد.

 

نحوه‌ی رزرو آنلاین اقامتگاه در اصفهان

هر زمان قصد داشتید سفری به شهر زیبا و تاریخی اصفهان داشته باشید، کافیست برای رزرو اقامتگاه سنتی در این شهر، به سایت یا اپلیکیشن اسنپ‌تریپ سر بزنید. پس از ورود به سایت، به بخش هتل داخلی بروید و نام شهر مقصدتان را وارد کنید و پس از آن، بازه زمانی که قصد دارید در اقامتگاه اقامت داشته باشید را نیز وارد نمایید.

اسنپ‌تریپ بر اساس جستجوی شما، لیستی از اقامتگاه‌های سنتی این شهر که در بازه زمانی انتخاب، ظرفیت دارند را به شما نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید با مشاهده اطلاعات کامل و همچنین عکس‌های این اقامتگاه‌ها، آنها را به لحاظ زیبایی، امکانات، قیمت اتاق‌ها و همچنین موقعیت مکانی، باهم مقایسه نموده و در نهایت اقامتگاه مورد نظرتان را رزرو نمایید.

توجه کنید که اگر از اسنپ‌تریپ کد تخفیفی دارید، می‌توانید آن را پیش از مرحله‌ی پرداخت وارد نموده تا هزینه‌ی کمتری را بابت اقامت بپردازید. در غیر اینصورت، وارد مرحله پرداخت شوید و هزینه‌ی اقامتگاه را بپردازید تا رزرو شما نهایی شود و با خیال راحت راهی این شهر دوست‌داشتنی شوید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied