شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی و بررسی پر فروش ترین محصولات صنعتی در فروشگاه بانک صنعت

فضا و محیط اینترنت امروزه تبدیل به یکی از عرصه های محبوب و وسیع جهت پاسخ به نیازهای مختلف مردم تبدیل شده است که بازار عرضه برای خرید کالاهای مختلف و گوناگون را داغ تر می کند. مزایای زیاد استفاده از روش های اینترنتی باعث شده تا مردم بتوانند اجناس و کالاهای مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی و آنلاین خریداری کنند.

معرفی و بررسی پر فروش ترین محصولات صنعتی در فروشگاه بانک صنعت

محصولات و تجهیزات برق صنعتی و پنوماتیک از جمله اقلام ضروری و مورد نیاز افراد مختلف در حوزه صنعتی می باشند که خرید اینترنتی آن ها رواج دارد. تنوع محصولات گوناگون تجهیزات برق صنعتی و پنوماتیک ممکن است خریداران و مشتریان را سردرگم کرده و تصمیم گیری برای خرید کالاهای مورد نظر را سخت تر کند. از این رو بر خلاف خرید های حضوری، امکان مقایسه و بررسی محصولات مربوط به برندهای مختلف با یکدیگر به راحتی فراهم می شود.

خرید اینترنتی میکروسوئیچ چه مزایا و برتری هایی نسبت به خرید حضوری دارد ؟

در خرید اینترنتی در وقت و زمان و انرژی صرفه جویی می شود و دیگر نیاز به مراجعه حضوری به فروشگاه نیست. همچنین امکان مقایسه کالاها با یکدیگر و اطمینان و اصالت کالا و مشاوره و راهنمایی جامع از کارشناسان فروش و همچنین قیمت مناسب و بهره مندی از تخفیف های گوناگون از جمله مزایای خرید آنلاین نسبت به خرید حضوری محسوب می شوند.

پر فروش ترین محصولات فروشگاه بانک صنعت کدام ها هستند ؟

میکروسوئیچ

میکروسوئیچ و لیمیت سوئیچ ها از جمله قطعات کاربردی و پر فروش در حوزه برق صنعتی میباشند. این قطعات ضروری به دلیل استفاده مکرر با کاربردهای گوناگون، بازار عرضه و تقاضای زیادی در فروشگاه بانک صنعت دارند.

 لیمیت سوئیچ

 میکروسوئیچ و لیمیت سوئیچ های برندهای اشنایدر فرانسه، زیمنس آلمان، ارش ایتالیا، هانیول آمریکا، امرون ژاپن و غیره از بهترین و با کیفیت ترین برندهای موجود می باشند. خرید میکروسوئیچ آکبند و اورجینال با بهترین کیفیت و قیمت لیمیت سوئیچ  و مزایای متنوع از فروشگاه بانک صنعت فراهم می باشد.

 

گیج فشار و دما

از دیگر محصولات پر فروش با تقاضای زیاد که در فروشگاه بانک صنعت عرضه می شوند، انواع گیج های فشار و دما با کاربری گوناگون می باشند. بنابراین اگر تصمیم به خرید گیج فشار و دما دارید، انتخاب یک برند مناسب و پیشتاز برای هر کسی کار ساده نیست و میتواند گیج کننده باشد اما با خرید از فروشگاه بانک صنعت اطمینان خواهید داشت که انتخاب شما متناسب با بودجه و هزینه شما صورت گرفته و حداکثر امکانات را با توجه به هزینه ای که می پردازید را دریافت خواهید کرد.

42d6eb8f-b8c0-4381-b9da-d9d077ed98bd

شیر برقی

شیر برقی و دستی از جمله قطعات ضروری مورد استفاده در تجهیزات آبیاری و پنوماتیک می باشند. شیر برقی یک شیر کنترل شده الکتریکی است. این شیر دارای یک سلونوئید است که یک سیم پیچ الکتریکی با یک هسته فرو مغناطیسی متحرک ( پیستون ) در مرکز آن است. در حالت استراحت، پیستون یک روزنه کوچک را می بندد. جریان الکتریکی از طریق سیم پیچ یک میدان مغناطیسی ایجاد می کند. میدان مغناطیسی یک نیروی رو به بالا به پیستون که دهانه را باز می کند وارد می کند. این اصل اساسی است که برای باز و بسته کردن شیرهای برقی استفاده می شود. فروشگاه بانک صنعت ارائه دهنده انواع شیرهای برقی در انواع و سایزهای مختلف و برندهای گوناگون اعم از ویکا آلمان، شم ایتالیا، یونیدی چین و... جهت سهولت در انتخاب و خرید به شما عرضه می کند.

ترموستات و نمایشگر دما

ترموستات و نمایشگر دمای دیجیتال برای روشن و خاموش کردن خودکار تجهیزات گرمایشی مختلف، تنظیم و تنظیم دمای داخلی استفاده می شود و می تواند به طور خودکار دمای اتاق را مطابق با برنامه از پیش تعیین شده تحت شرایط هیچ کس تنظیم کند.

ترموستات و نمایشگر دما یک کنترل کننده دقیق تشخیص دما است که می تواند دما را به صورت دیجیتالی کمیت کند. ترموستات ها معمولا از حسگرهای حرارتی NTC یا ترموکوپل ها به عنوان عناصر تشخیص دما استفاده می کنند. اصل آن این است : سنسورها یا ترموکوپل های حرارتی NTC در مدارهای مربوطه طراحی می شوند و سنسورها یا ترموکوپل های حرارتی NTC با دما تغییر می کنند. تغییرات ولتاژ و جریان متناظر ایجاد می شود و سپس ولتاژ و جریان تغییر یافته توسط میکروکنترلر شناسایی و اندازه گیری می شود و کنترل مربوطه انجام می شود. کنترل کننده دمای دیجیتال دارای ویژگی های دقت بالا، حساسیت خوب، شهودی بودن و عملکرد راحت است.

برای خرید ترموستات و نمایشگر دما می توانید روند ثبت سفارش را در سایت فروشگاهی بانک صنعت طی کرده و برای خرید محصولات مورد نظر خود اقدام نمایید.

نتیجه گیری

فروشگاه بانک صنعت یکی از بزرگترین مراکز فروش تجهیزات برق صنعتی و پنوماتیک واقع در لاله زار تهران میباشد که بهترین و با کیفیت ترین تجهیزات و قطعات برق صنعتی و پنوماتیک را عرضه کرده و بفروش می رساند.

تمامی محصولات موجود در فروشگاه بانک صنعت دارای گارانتی فروشگاه و شرکت می باشند و مشتریان عزیز با آسوده خاطر میتوانند اقدام به خرید مطمئن محصولات مورد نیاز خود کنند. ارسال محصولات در کمترین زمان ممکن  ( تهران 2 ساعت و شهرستان 24 تا 48 ساعت ) همراه با 7 روز ضمانت بازگشت در صورت وجود مشکل و خرابی کالا و استفاده از نمایندگی های معتبر باربری شهری و بین شهری، پست و تیپاکس مشتریان عزیز و محترم را قادر می سازد تا با اطمینان کامل خرید اینترنتی خود را انجام دهند.

520ffffe-ff39-4639-9d65-28c3d66da141

از بزرگترین تفاوت های فروشگاه بانک صنعت نسبت به سایر فروشگاه های اینترنتی، وجود شعبه فیزیکی واقع در لاله زار تهران میباشد که باعث جلب اعتماد بیشتر مشتریان عزیز و مشاوره تخصصی حضوری و هم چنین خدمات پس از فروش در حوزه تجهیزات برق صنعتی و پنوماتیک می باشد. تنوع و قیمت میکروسوئیچ محصولات درج شده در سایت کاملا بروز بوده و قیمت ها نسبت به سایر فروشگاه ها با کمترین سود می باشند.

در خرید آنلاین از فروشگاه می‌توانید از تنوع و کیفیت نمونه‌ های قابل عرضه استفاده کرده و از تخفیفات و مزایای ارائه شده توسط این فروشگاه بهره مند شوید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied