شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تغییرات کنکور سال 1402

مهندس مهدی بیگلری مدیر عامل موسسه جاوید راجع به تغییرات کنکور 1402 اینگونه اظهارنظر کرد:

تغییرات کنکور سال 1402

مهندس مهدی بیگلری مدیر عامل موسسه جاوید راجع به تغییرات کنکور 1402 اینگونه اظهارنظر کرد:با توجه به مصوبه ی شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره تغییرات کنکور، چهار تغییر قطعی در کنکور 1402 داریم که شامل "حذف دروس عمومی" "تاثیر قطعی سوابق تحصیلی" "حذف زیر گروه ها" "برگزاری دو کنکور در سال" است که با حذف زیرگروه ها یک نمره قطعی برای داوطلب در نظر گرفته می شود.

 

وی افزود:متقاضیان شرکت در کنکور سراسری 1402 باید آرامش خود از بابت تغییرات به وجود آمده حفظ کنند چون تغییرات برای همه یکسان است سپس بر اساس تغییرات به وجود آمده برنامه ریزی خود را شروع کرده و مسیر خود را ادامه دهند تا به نتیجه دلخواه برسند.

وی ادامه داد:متقاضیان پشت کنکوری اگر نمرات خوبی در سال دوازدهم ندارند برای امتحانات ترمیم معدل که از سمت سازمان آموزش و پرورش برنامه ی آن اعلام می گردد،آماده شوند.در کل تغییرات پیش آمده به نفع متقاضیان می باشد و باید پس از اعلام برنامه ها از سمت سازمان های مجری امر مفصل تر راجع به تغییرات پیش آمده اظهارنظر کرد.

در کل برای آشنایی هرچه بیشتر شما با تغییرات پیش آمده و آماده سازی هرچه بیشترتان می توانید از طریق آدرس سایت ما به نشانی heseghabooli.com و یا آدرس اینستاگرام ما به نشانی heseghabooli ما را دنبال کنید تا لحظه به لحظه در جریان ریز اتفاقات باشید و راهکارهای مطالعاتی مناسب را دریافت کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied