شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

رستا چوب ارائه دهنده انواع دستگیره درب ضد سرقت

تا زمانی که درب یک خانه بسته نشود، نمی توان احساس امنیت و آسایش داشت. حتما شما هم داستان ها و جوک های زیادی در مورد افرادی که درب اتاق را نمی بندند، شنیده اید!

رستا چوب ارائه دهنده انواع دستگیره درب ضد سرقت

 

این حساسیت به درب های بسته شده، نشان می دهد که ما چقدر به امنیتی که درب های ساختمانی برایمان به همراه می آورند، نیاز داریم. نشان می دهد که درب ها تا چه حد، نقش اثرگذاری در حفظ آرامش و آسایش ما ایفاء می کنند.

اما اجازه بدهید در این مقاله به سراغ معرفی یکی از مهم ترین اجزای درب های ساختمانی و به خصوص درب های ضد سرقت برویم. بدون یک دستگیره، درب ساختمانی تا حد زیادی کارایی خود را از دست می دهد و دیگر نمی توان توقع زیادی از آن داشت.

در واقع انواع دستگیره های درب ضد سرقت ساخته شده اند تا مهم ترین گام در حفظ ایمنی خانه را برداشته باشند.

همچنین در ادامه ی این مطلب، می خواهیم در مورد یکی از بهترین فروشگاه های ارائه کننده انواع دستگیره های درب ضد سرقت صحبت کنیم. اگر این موضوع برایتان جالب است یا تصمیم به خرید دستگیره ی درب دارید، ادامه ی این مطلب را از دست ندهید.

انواع دستگیره درب

وقتی که صحبت از انواع دستگیره های درب می شود، باید به چند سبک خاص اشاره کنیم. البته کشور سازنده نیز در تعیین نوع دستگیره اثرگذار خواهد بود. در ادامه به برخی از مهم ترین انواع دستگیره درب ضد سرقت اشاره کرده ایم. با ما همراه باشید.

دستگیره درب ضد سرقت ترک

همان طور که می دانید یکی از بهترین درب های ساختمانی موجود در بازار، درب های ضد سرقتی هستند که توسط کشور ترکیه ساخته می شوند. از اصلی ترین دلایل کیفیت درب های ضد سرقت، استفاده از یراق آلات و قفل و دستگیره های بسیار باکیفیت و مرغوب است. دستگیره های درب ضد سرقت ترک در برابر ضربه، فشار و ...بسیار مقاوم هستند. علاوه بر این، طول عمر بسیار بالایی دارند و می توان به راحتی تا سال های زیادی از این دستگیره ها استفاده کرد.

به طور کلی، دو برند خیلی معروف دستگیره های درب ضد سرقت ترک در بازار وجود دارد: کاله و داف!

هر یک از این دو برند، حرف های زیادی برای گفتن دارند و کیفیت فوق العاده ای ارائه می کنند. بنابراین اگر می خواهید که از یک دستگیره ی بسیار باکیفیت و ایمن استفاده کنید، حتی این دو برند را مد نظر داشته باشید.

نکته ی بسیار مهم این جاست که این دستگیره ها و یراق آلات را می توان برای درب های معمولی نیز به کار برد. بنابراین حتی اگر درب های ساختمان شما، ضد سرقت ترک نیستند هم می توانید از دستگیره های کاله و داف استفاده کنید. چرا که ایمنی و استحکام بسیار بالایی دارند و از هر لحاظ، کیفیت فوق العاده ای ارائه می کنند.

دستگیره درب ضد سرقت ایرانی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید: یکی از بهترین درب های ضد سرقت موجود در بازار، درب های ضد سرقت تولید داخل کشور است که کیفیت خیلی خوبی دارند و در بسیاری موارد، از برندهای چینی برتر می باشند. شاید نسبت به برندهای ترک، کیفیت پایین تری داشته باشند اما این مسئله، به هیچ وجه آن ها را در زمره کالاهای نامرغوب قرار نمی دهد.

دستگیره هایی که برای این درب ها نیز استفاده می شود، کارایی فوق العاده ای دارند و در ضمن، قیمتشان از برندهایی مثل کاله و داف نیز ارزان تر است. بنابراین انتخابی اقتصادی به حساب می آیند. همچنین باید اشاره کنیم که برندهای دستگیره های ایرانی، زیبایی ظاهری قابل قبولی دارند و می توانند هارمونی خیلی خوبی ایجاد کنند.

دستگیره ثابت

به طور کلی دستگیره های درب به دو نوع تقسیم می شوند: ثابت و دو تکه!

دستگیره ثابت درب ضد سرقت، معمولا برای درب هایی به کار می رود که در ورودی یک ساختمان هستند. همان طور که از نامشان نیز مشخص است این دستگیره ها ثابت می باشند و نمی توان آن را تکان دارد. مدل های جدید این دستگیره ها، به شکل دو پیچ طراحی شده اند که از سمت داخل، با یک پیچ روی درب ثابت می شود و از سمت خارج نیز نمی توان آن را باز کرد.

به دلیل ثابت بودن این دستگیره ها، معمولا جنبه ای تزئینی دارند. بنابراین طبیعی است که بیش از هر چیزی، به ظاهر آن ها توجه شده باشد. این دستگیره ها را در سبک های مختلف هنری می سازند. مدل های مدرن و کلاسیک آن از محبوبیت خیلی زیادی برخوردار است.

دستگیره درب ثابت

دستگیره های دو تکه

نوع دیگری از دستگیره های درب ضد سرقت، از نوع دو تکه هستند که دسته و قفلشان، به صورت جداگانه روی درب نصب خواهد شد. دستگیره هایی که در سمت بیرونی خانه استفاده می شوند، ثابت هستند تا هیچ کس نتواند ورود غیرمجاز به خانه داشته باشد. دستگیره هایی که در سمت داخل خانه استفاده می شوند نیز با زبانه ی قفل در ارتباط هستند. امروزه دستگیره های دو تکه، محبوبیت خیلی زیادی میان افراد پیدا کرده اند و طرح های متنوعی از آن ها ساخته می شود. در نتیجه با هر سلیقه و دکوراسیونی هماهنگ هستند.

دستگیره درب ضد سرقت توپی

اگر به درب های ضد سرقت نگاه کنید، متوجه خواهید شد که دستگیره ی خیلی از آن ها، یک توپک کوچک و تزئینی است. این دستگیره های درب ضد سرقت را با نام دستگیره های توپی می شناسند. این دستگیره ها نیز از جنس دستگیره های ثابت هستند و معمولا در درب های ورودی به کار می روند. بیشتر این دستگیره ها جنبه ی تزئینی دارند و برای زیبایی به کار می روند.

این توپک را می توان از متریال مختلفی ساخت. متریالی مثل سرامیک، فلزات، استیل و شیشه یا حتی چوب! هر یک از این متریال، زیبایی های خاص خود را دارند و با یک محیط به خصوص، ست می شوند. مثلا در خانه هایی که فضای مدرن دارند، استفاده از یک دستگیره توپی، بهترین انتخاب ممکن خواهد بود.

نوع دیگری از دستگیره های توپی هم در بازار وجود دارد که محصولی جدید به حساب می آید و می توان قفل را درون همین دستگیره های گرد هم قرار داد. این دستگیره ها را می توان از بیرون و داخل، قفل کرد و به همین دلیل امنیت خیلی زیادی به همراه می آورند.

دستگیره درب ضد سرقت الکترونیکی

نوع دیگری از دستگیره های مدل جدید درب ضد سرقت به بازار آمده است که به صورت هوشمندانه عمل می کنند و با نام دستگیره های درب ضد سرقت الکترونیکی شناخته می شوند. این دستگیره های عملکردی هوشمند دارند و بیشتر در خانه های مدرن به کار می آیند. در واقع این دستگیره ها هم بسیار زیبای هستند، هم اینکه عملکرد ایمن سازی آن ها فوق العاده است.

این نوع دستگیره ها خود، انواع و اقسام زیادی دارند( شما می توانید انواع این دستگیره ها را در وبسایت رستا چوب مشاهده کنید). رایج ترین دستگیره های هوشمند، شامل دستگیره های کارتی، اثر انگشتی، پسوردی و ...است که هر یک از آن ها، ساز و کار مخصوص به خود را دارند. مثلا همان طور که مشخص است، دستگیره های اثر انگشتی، فقط با اثر انگشت های تعریف شده، باز می شوند.

اصلی ترین دلیل استفاده از این دستگیره ها، امنیت فوق العاده ای است که به همراه می آورند. مثلا در دستگیره های پسوردی، ساز و کار به گونه ای است که بعد از 2 بار وارد کردن رمز اشتباه، درب قفل خواهد شد و به این ترتیب امنیت محیط داخل بسیار بالاتر می رود.

دستگیره درب ضدسرقت

دستگیره درب روزت

از جمله معروف ترین و رایج ترین دستگیره های موجود در بازار، دستگیره های روزت هستند که به شکل دو تکه عرضه می شوند. دسته و قفل این دستگیره ها به صورت جداگانه روی درب ضد سرقت نصب می شوند اما شکل ظاهری آن ها، مدرن و زیباست. می توان دستگیره های درب روزت را روی درب های معمولی و ضد سرقت نصب کرد و محدودیتی از این بابت وجود ندارد.

طرح های این دستگیره ها نیز شامل طرح های کلاسیک و مدرن است که در محیط های مختلفی به کار می آیند. مثلا برای درب های چوبی، بهتر است به سراغ دستگیره های روزت بلند یا فلزی رفت. چرا که زیبایی درب ها را بیشتر به چشم می آورند.

معرفی بهترین فروشگاه درب های ساختمانی

حالا که با انواع دستگیره های درب ضد سرقت آشنا شدید، می خواهیم شما را با یکی از بهترین فروشگاه های درب های ساختمانی آشنا کنیم:

سال هاست که وب سایت رستاچوب، به عنوان یکی از برترین فروشگاه های درب های ساختمانی شناخته می شود. سابقه طولانی و کیفیت بالای خدمات، باعث شده است که این فروشگاه به یکی از اولین انتخاب های خریداران درب های ساختمانی تبدیل شود.

انواع و اقسام درب های ساختمانی و یراق آلات آن ها در این وبسایت فهرست شده اند. شما می توانید بعد از ثبت سفارش خود، در اسرع وقت کالای مربوطه را تحویل بگیرید. در ضمن می توانید سفارش درب های ساختمانی خود را نیز به رستا چوب بسپارید. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره، به صفحه ی اصلی وبسایت مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied