شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژآگهی/

یادگیری زبان انگلیسی برای افراد درونگرا چگونه است؟

برای بادگیری هر زبانی از جمله انگلیسی، باید کلمات و اصطلاحات را بکار ببرید. اما بسیاری از افراد برایشان سخت است و خجالت می کشند. ابتدای یادگیری زبان انگلیسی نیازی نیست که سریع صحبت کنید.

یادگیری زبان انگلیسی برای افراد درونگرا چگونه است؟

بهتر است ابتدا با خودتان تمرین کنید. برای این که بتوانید تمام زبان ها را بدون هیچ مشکلی و در کوتاه ترین زمان یاد بگیرید پیشنهاد ما به شما انتخاب بهترین آموزشگاه زبان است!

به عبارتی می توان گفت افراد درونگرا سخت تر ارتباط برقرار می کنند اما این دلیل نمی شود که نتوانند صحبت کنند. حتی می توان گفت از افراد برونگرا هم بهتر ارتباط برقرار می کنند. اصلا نگران نباشید ما در این متن شما را راهنمایی می کنیم که چگونه به بهترین شکل زبان انگلیسی را یاد بگیرید.

   آیا می دانید درونگرایی به چه معنا است؟

 برخی بر این باورند که درونگرا بودن به معنای خجالتی بودن است در حالی که این تصور درستی نیست. در زبان انگلیسی به افرادی که کم صحبت می کنند و دیر دوست می شوند Nerd با افراد بخشی از علائم درونگرا بودن است. اما همه ی این افراد هم درونگرا نیستند.یونگ که برای اولین بار این اصطلاح را به کار برد، درونگرایی را به این صورت معنی می کند «انرژی روانی هدایت شده درونی» از این رو ما نباید برای تعریف درون گرایی تنها به مشخصه های بیرونی افراد توجه کنیم. در آزمون شخصیت یونگ که یکی از مهمترین آزمون های دنیا به حساب می آید او تلاش می کند نیاز به انگیزه درونی و محرک های روانی را نیز مورد ارزیابی قرار دهد تا مشخص کند که آیا فرد علائم درونگرایی را با خود دارد یا خیر؟ 

درونگرایی برای یادگیری زبان انگلیسی یک موهبت است!

آیا شما هم در کلاس های زبان وقتی می خواهید اسم خود را بگویید ضربان قلبتان تند تر می زند؟ و یا اظطراب دارید و دستانتان می لرزد؟ خب شاید به نظرتان این موضوع موهبت نباشد اما در واقع افلب درونگرا ها بسیار هشیار اند. از این نظر که این افراد برخلاف برونگرا ها شیطنت ندارند و تمرکز بهتری به درس دارند. همچنین تمامی نکات را یادداشت می کنند در حالی که افراد برون گرا متکی به درون گرا ها هستند.   استفاده از پادکست ها برای افراد درونگرااستفاده از پاکدست ها می تواند شما را خیلی سریع از سطح مبتدی به سطح پیشرفته برساند. فقط کافی است که زمان بگذارید و با انگیزه پیش بروید. تحقیقات هم اثر این پادکست ها را نشان می دهند. استفان کراشن، زبان شناس مشهور و محقق یادگیری زبان، نشان داده است که ورودی قابل درک لازمه یادگیری زبان است، او در تحقیقاتش ثابت کرد که ورودی‌ های گسترده، از جمله پادکست ‌ها، می ‌تواند همه مهارت‌ های انگلیسی ما حتی اسپیکینگ را تقویت کند. همچنین از طریق پادکست های آموزشی می توانید کلمات و اصطلاحات جدید را یاد بگیرید.

ریدینگ کمک بسیاری در یادگیری زبان انگلیسی می کند

یکی از مهارت های اصلی زبان، ریدینگ است که یکی از بهترین منابع برای یادگیری زبان انگلیسی می باشد. از این طریق هم می توان با بسیاری از عبارات و کلمات جدید آشنا شد. ولی نکته ی اصلی در مورد ریدینگ تاثیر آن در تقویت مهارت های دیگر مانند اسپیکینگ است. این بخش از تمرین نیز مانند پادکست به ورودی اطلاعات باز می گردد.  

 

یادگیری زبان انگلیسی برای افراد درونگرا چگونه است؟

  ضبط مکالمات انگلیسی و گوش دادن با آن برای افراد درونگرا

 تنها کافی است تلفن همراه خود را در دست داشته باشید و شروع به صحبت به زبان انگلیسی کنید. یکی از روش های یادگیری زبان انگلیسی گوش کردن به صدای خود است زبان آموزان می توانند نه تنها اشتباهات خود را بر طرف کنند بلکه با بهره گیری از این تکنیک می توانند آهسته آهسته لحن و بیان خود را نیز تقویت کنند. 

 یوتیوب برای یادگیری زبان انگلیسی

یکی از وب سایت های فوق العاده در زمینه ی ویدئو، یوتیوب می باشد که از سال ۲۰۰۵ شروع به فعالیت کرده است. از همان ابتدا این وب سایت از نظر کیفیت رتبه ی خوبی داشت و به دلیل خاص بودن بسیار مشهور شد. یوتیوب برای بارگذاری فیلم ها می باشد که طرفداران زیادی هم در سراسر جهان دارد. می توانید از این طریق شروع به یادگیری زبان انگلیسی کنید.

الویت اصلی برای یادگیری زبان انگلیسی مکالمه است!

گاهی صحبت کردن برای افراد مبتدی آنقدر سخت به نظر می آید که ترجیح می دهند در جمع ها و گروه ها مکالمه ای نداشته باشند. برای اینکه از یک جایی شروع کنید بهتر است در جمع دوستان و آشنایان خود مکالمه داشته باشید و تلفظ خود را تصحیح کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied