شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

خرید تور ارمنستان فقط با 3 میلیون تومن در لحظه آخر

کشور ارمنستان از کشورهای همسایه ایران است که با بستن قراردادی با ایران رفتن و آمد و گردش در آن را برای ایرانیان بدون نیاز به ویزا اعلام کرد و هزینه‌های سفر به این کشور زیبا را کاهش داد تا گردشگران بیشتری بتوانند به آن سفر کنند و صنعت گردشگری خودش را نیز با این قرارداد رونق داد.

خرید تور ارمنستان فقط با 3 میلیون تومن در لحظه آخر

ارزان ترین راه رفتن به ارمنستان

برای سفر به ارمنستان اگر می‌خواهید هزینه‌هایتان را کاهش دهید می‌توانید از با چک کردن قیمت تور زمینی ارمنستان در سایت لحظه آخر هزینه خرید بلیط هواپیما را از هزینه تورتان کم کنید تا بتوانید با هزینه‌ای مقرون به صرفه‌تر از سفرتان به ارمنستان لذت ببرید.

 

چه زمانی برای سفر به ارمنستان بهتر است؟

ارمنستان در منطقه‌ای کوهستانی با تپه‌ها و کوه‌های بسیار قرار گرفته است که و بدلیل قرار گرفتن در منطقه جغرافیایی مناسب آب و هوای آن مرطوب و بسیار دل‌انگیز است. رطوبت هوای مناسب و هوای مطبوع باعث بوجودآمدن طبیعت بکر و زیبای فوق‌العاده‌ای در ارمنستان و پایتخت این کشور ایروان شده است.

فرهنگ مردم ارمنستان چگونه است؟

مردم ارمنستان مردمی بسیار خونگرم و مهربان هستند که فرهنگی غنی و بسیار نزدیک به ما دارند. دین بیشتر مردم ارمنستان مسیحی است و مذهب و کلیساها برای مردم ارمنستان بسیار اهمیت دارد و برای وارد شدن به کلیساهایشان حتما باید حجاب داشته باشید.

فرهنگ مردم ارمنستان بسیار به مردم ایران نزدیک است و شما می‌توانید به راحتی با مردم آن ارتباط برقرار کنید. مردم ارمنستان نیز مانند ایرانیان فرارسیدن بهار را جشن می‌گیرند و به جشن و پایکوبی می‌پردازند. اگر قصد سفر به ارمنستان را دارید قیمت تور ارمنستان را در سایت لحظه آخر چک کنید.

مردم ارمنستان به چه زبانی صحبت می‌کنند؟

در حال حاضر مردم ارمنستان به زبان ارمنی صحبت می‌کنند اما در زمانی که روسیه در ارمنستان حضور داشت مردم آن روسی صحبت کردن را نیز یاد گرفته بودند. زبان ارمنی به دو بخش ارمنی غربی و شرقی تقسیم می‌شود و در بخش‌ها مختلف ارمنستان می‌توانید هر دو نوع زبان را ببینید. زبان نوشتاری مردم ارمنستان از یونانی و سریانی گرفته شده است و برای اولین بار فردی به نام مسروب ماشتوتس زبان نوشتاری مردم ارمنستان را اختراع کرد. مردم ارمنستان به زبان انگلیسی مسلط نیستند و نباید از آن‌ها همچین توقعی را داشته باشید.

آداب معاشرت در ارمنستان

مردم ارمنستان مردمی مهمان‌نواز هستند که با خوشرویی و مهربانی از شما استقبال می‌کنند و به شما غذا تعارف می‌کنند. مردم ارمنستان با تعارف کردن غذا و خوراکی به شما سعی می‌کنند با شما شروع به صحبت کنند و در سلام و احوال‌پرسی‌های روزانه‌شان به شما دست می‌دهند و روبوسی می‌کنند.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied