شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

ویژگی برتر سامسونگ چیست و چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ چرا سامسونگ یک برند پرفروش جهانی است؟ کدام ویژگی سامسونگ باعث محبوبیت آن شده است؟

ویژگی برتر سامسونگ چیست و چرا گوشی سامسونگ بخریم؟

 

 اغلب ما نام گوشی نوکیا را شنیده‌ایم و یا با آن کار کرده‌ایم. نوکیا یکی از قدیمی‌ترین برندهای تلفن همراه در جهان بود؛ اما پس از ورود گوشی‌های باکیفیت سامسونگ به بازار، نوکیا به‌تدریج از عرصه رقابت خارج شد. در حال حاضر سامسونگ قدیمی‌ترین برند گوشی در بازار است که هیچ‌گاه از مرکز توجه کاربران خارج نشده است.

سامسونگ همواره در تلاش است تا با ارائه قابلیت‌های جدید در تلفن همراه و حفظ کیفیت آن، نیاز کاربران را رفع کند و در این خصوص بسیار موفق عمل کرده است؛ همین امر باعث شده که هیچ‌گاه اعتبار و محبوبیت خود را از دست ندهد و همواره به‌عنوان یک برند باکیفیت و به‌روز بدرخشد. با ما همراه باشید تا بررسی کنیم که چرا گوشی سامسونگ بخریم و مهم‌ترین ویژگی گوشی‌های این برند چیست.

ارزش برند سامسونگ

در پاسخ به سؤال چرا گوشی سامسونگ بخریم، اغلب مردم می‌گویند: برند! با وجود گوشی‌هایی با قیمت پایین‌تر در ایران، همچنان عده زیادی تمایل به خرید گوشی‌های سامسونگ دارند؛ دلیل این امر اعتبار و اصالت این برند است که به ایرانیان ثابت شده است. سامسونگ در عرصه لوازم‌خانگی در ایران بسیار موفق عمل کرده است و به همان اندازه نیز در تولید گوشی‌های باکیفیت موفق بوده است؛ به همین جهت عده‌ای بدون توجه به ویژگی گوشی‌های ارائه‌شده توسط این کمپانی، از کیفیت آن اطمینان دارند و آن را تأیید می‌کنند.

نمایندگی‌های سامسونگ

یکی دیگر از دلایلی که عده زیادی برند سامسونگ را تأیید می‌کنند، وجود نمایندگی رسمی سامسونگ در ایران است. این برند نمایندگی‌های متعددی در ایران دارد که امکانات مختلفی را در اختیار شما قرار می‌دهد؛ خرید اقساطی سامسونگ ازجمله امکاناتی است که نمایندگی رسمی سامسونگ در اختیار شما قرار می‌دهد. امکان تهیه لوازم جانی مانند شارژ 25 وات سامسونگ یا شارژر 15 وات سامسونگ، هندزفری سامسونگ و باتری سامسونگ از نمایندگی رسمی سامسونگ مقدور می‌باشد؛ همچنین شما می‌توانید از طریق نمایندگی برای اطلاع از قیمت شارژر سامسونگ و قیمت دیگر لوازم جانبی سامسونگ اقدام نمایید.

خدمات پس از فروش

یکی از مهم‌ترین دلایلی که در پاسخ به سؤال چرا گوشی سامسونگ بخریم می‌توان ارائه کرد، خدمات پس از فروش این برند است. 6 ماه گارانتی برای باتری، شارژر و لوازم جانبی و یک سال ضمانت گوشی، توسط سامسونگ به شما ارائه می‌شود که باعث می‌شود مشتریان با خاطری آسوده به خرید بپردازند.

images_1660558359.jpg

سخت‌افزار و نرم‌افزار گوشی سامسونگ

یکی دیگر از دلایلی که در پاسخ به سؤال چرا گوشی سامسونگ بخریم می‌توان ارائه کرد، سخت‌افزار و نرم‌افزار باکیفیت این گوشی است. پردازنده‌های به‌کاررفته در گوشی سامسونگ دلیل خوبی است که عده زیادی تمایل به خرید آن داشته باشند. سامسونگ پردازنده‌هایی متناسب با نرم‌افزار هر گوشی تولید می‌کند که باعث می‌شود هماهنگی سخت‌افزار و نرم‌افزار در بهترین حالت ممکن باشد.

ازنظر نرم‌افزاری نیز سامسونگ از رابط کاربری کاربرپسند و بسیار جذابی استفاده می‌کند که باعث می‌شود حتی افرادی که تجربه‌ای در زمینه کار با این گوشی نداشته‌اند، به‌سرعت و سادگی بر آن تسلط پیدا کنند. هماهنگی نرم‌افزار و سخت‌افزار گوشی‌های سامسونگ موجب می‌شود که این گوشی بسیار روان عمل کند.

نمایشگر

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ چون این گوشی نمایشگر فوق‌العاده‌ای دارد که باعث می‌شود شما تصاویر را با کیفیت بسیار بالایی تماشا کنید. استفاده از نمایشگر آمولد و سوپر آمولد در گوشی‌های سامسونگ باعث می‌شود که رنگ‌ها بسیار طبیعی به شما نشان داده شوند.در صفحه‌نمایش آمولد، برای نمایش رنگ سیاه از خاموش کردن پیکسل‌ها استفاده می‌شود که این امر موجب کنتراست بالای تصاویر، خصوصاً در هنگام اجرای بازی می‌شود. در صفحه‌نمایش آمولد، هنگام خاموش شدن پیکسل‌ها مقدار ناچیزی نور وجود دارد؛ اما در صفحه‌نمایش سوپر آمولد پیکسل به‌طور کامل خاموش می‌شود که این امر باعث عمق رنگ سیاه می‌شود.

جالب است بدانید که تکنولوژی آمولد و سوپر آمولد توسط سامسونگ ارائه‌ شده است. به همین دلیل بهترین گوشی‌هایی که صفحه‌نمایش آمولد و سوپر آمولد دارند از برند سامسونگ هستند. سامسونگ در جدیدترین گوشی‌های پرچم‌دار خود از تکنولوژی Dynamic Amoled استفاده کرده که در آن شاهد افزایش بی‌نظیر کیفیت تصاویر و درخشش رنگ‌ها هستیم.

چرا گوشی سامسونگ بخریم؟ به دلیل تنوع محصولات!

images_1660558384.jpg

چند سالی است که سامسونگ گوشی‌های متنوعی را در دسته گوشی‌های پایین رده، میان رده و بالا رده تولید و روانه بازار می‌کند. این امر موجب می‌شود تا هرکسی با هر سلیقه و نیازی بتواند محصول موردنظر خود را میان گوشی‌های سامسونگ پیدا کند. همان‌طور که می‌دانید سامسونگ سری‌های مختلفی از گوشی تولید می‌کند که سری note، سری s، سری A، سری J و سری M ازجمله آن‌ها هستند. سامسونگ در هر یک از این سری‌ها بر یک عملکرد خاص تمرکز و آن را تقویت کرده است. به‌طور مثال در سری M باتری‌های فوق‌العاده قوی در اختیار کاربران قرارگرفته است. به همین ترتیب گوشی‌هایی هستند که با دوربین قوی تولید شده‌اند و یا در گوشی دیگری پردازنده بسیار قوی به‌کاررفته است. این موضوع باعث می‌شود مشتریان با توجه به نیازشان، گوشی موردنظر خود را انتخاب کنند.

یکی دیگر از مزایای تنوع محصولات سامسونگ، تنوع در قیمت آن است. تنوع قیمت باعث می‌شود که شما بتوانید با هر بودجه‌ای که دارید گوشی مناسب خود را انتخاب نمایید؛ علاوه بر این، خرید اقساطی سامسونگ به شما این امکان را می‌دهد که با توجه به توان پرداخت قسط، حق انتخاب گسترده‌تری داشته باشید.

فروش راحت گوشی سامسونگ

فروش گوشی به هر دلیلی، یکی از مسائلی است که عده زیادی با آن روبه‌رو هستند. در پاسخ به سؤال چرا گوشی سامسونگ بخریم یکی از مهم‌ترین پاسخ‌ها، فروش راحت آن است. فروش سامسونگ معمولاً با افت قیمت بسیار ناچیزی همراه است. به همین دلیل این برند یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای افرادی است که در بازه‌های زمانی مختلف گوشی خود را عوض می‌کنند و تمایل به خرید گوشی‌های جدیدتری دارند.

ازآنجاکه گوشی سامسونگ قیمت نسبتاً بالایی دارد، بازار گوشی‌های دست ‌دوم سامسونگ در ایران بسیار داغ است. گوشی‌های سامسونگ معمولاً عمر و دوام بالایی دارند که باعث می‌شود عده زیادی تمایل به خرید آن به‌صورت دست‌ دوم داشته باشند. درنهایت می‌توان گفت که اگر پس از خرید گوشی سامسونگ، قصد تعویض آن را داشته باشید، می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان و با بهترین قیمت آن را به فروش برسانید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied