شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تلویزیون سامسونگ Au7000 ماهواره دارد؟

سامسونگ یکی از تولید کنندگان بزرگ و معروف تلویزیون است که این محصولات را با کیفیتی عالی تولید می کند و با پیشرفتی که در سال های اول عرضه این محصولات در تلویزیون داشته اند، کاربران زیادی را به محصولات خود جذب کرده است.

تلویزیون سامسونگ Au7000 ماهواره دارد؟

محصولات این برند با کیفیت و دقت بالایی برای دستیابی به نام تجاری سامسونگ تولید می شوند. محصولات برند سامسونگ با تنوع زیاد و کیفیت خوب سال هاست که با عملکرد خوب کار می کنند و رضایت کاربران را روز به روز به همراه خواهند داشت.

هنگامی که این شرکت توسط لی بیونگ چول در سال 1978 تاسیس شد، شاید غیرقابل تصور بود که این برند به یک موفقیت جهانی دست یابد. این برند که یکی از ستارگان درخشان در کهکشان بزرگ فناوری و اطلاعات است، که کیفیت استثنایی تمامی محصولات خود را در جهان به نمایش می گذارد.

 دفتر مرکزی سامسونگ در سئول کره جنوبی است اما به دلیل تنوع محصولات این برند، کشور های بسیاری به تولید محصولات سامسونگ با در اختیار داشتن امتیاز برند سامسونگ می پردازند به گونه ای که اکنون پس از گذشت سال های طولانی از فعالیت شرکت معروف سامسونگ، این برند در بین 10 شرکت برتر دنیا قرار گرفته است.

 

مدل های مختلف تلویزیون سامسونگ

تلویزیون یکی از اولین محصولات عرضه شده توسط این شرکت معروف در بازار است و شما می توانید با مشاهده کوچک ترین مدت زمان در بین مدل های تلویزیون سامسونگ بهترین مدل تلویزیون سامسونگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تنها دو سال پس از عرضه رسمی سامسونگ، بخش الکترونیک در این شرکت راه اندازی شد. در این مجموعه محصولاتی مانند لوازم خانگی و تلویزیون تولید و به فروش می رسد، از این رو این شرکت در سال 1969 فعالیت خود را آغاز کرد و در دهه 70 به تولید تلویزیون پرداخت.

تلویزیونی سیاه و سفید که طراحی و تصویر قانع کننده ای داشت، البته این تلویزیون یکی از بهترین های زمان خود بود. 10 سال پس از تولید تلویزیون های سیاه و سفید و در سال 1980 اولین تلویزیون های رنگی در کارخانه سامسونگ و بخش سامسونگ الکترونیکس ساخته شد.

در سال 1995 اولین تلویزیون با قابلیت انتقال تصاویر ویدئویی تولید شد که انقلابی را در تولید بهترین تلویزیون به وجود آورد. در سال 2000 اولین تلویزیون با کیفیت تصویر HD و 5 سال بعد بزرگترین تلویزیون ال سی دی سامسونگ سامسونگ وارد بازار رقابت شد.

تلویزیون سامسونگ ساخت کشور است؟

کیفیت و تولید تلویزیون های رنگی سامسونگ روز به روز بهبود می یافت تا اینکه این برند تصمیم گرفت تلویزیون های خارج از کره تولید کند و برای اولین بار اولین کارخانه تولید تلویزیون خود را در خارج از کشور راه اندازی کرد. انتقال تولید تلویزیون از کره به پرتغال در تولید تلویزیون ادامه داشت و محصولات خوبی توسط این برند تولید شد.

در حال حاضر سامسونگ تولیدات تلویزیونی را به مصر، کره و مالزی عرضه کرده است و هر ساله می توانید بهترین تولیدات و بهترین محصولات را در این مناطق پیدا و خریداری کنید.

تلویزیون سامسونگ Au7000 ساخت کجاست؟

اکثر تلویزیون های وارداتی سامسونگ در ایران و خاورمیانه در مصر تولید می شوند و برخی از این محصولات نیز ساخت کره هستند. تلویزیون های سامسونگ ساخت مالزی در ایران عموما از تعدد بالای استفاده برخوردار نیستند چرا که در برخی از کشورها به دلیل مجاورت با مالزی و یا کشورهای همسایه از محصولات سامسونگ استفاده زیادی می شود.

تلویزیون های سامسونگ ساخت مصر اگرچه در ایران محبوبیت بیشتری دارند اما عملکرد خوب و کیفیت اصلی و اصیل را در اختیار خریداران قرار می دهند و این کیفیت بالای تلویزیون های سامسونگ ساخت مصر تحت لیسانس برند سامسونگ طرفداران زیادی به محصولات سامسونگ ساخت کره در ایران برخوردار ساخته است.

تلویزیون سامسونگ Au7000 ساخت کجاست؟

اکثر قطعات تلویزیون های سامسونگ در کره جنوبی تولید می شوند. این قطعات در کره جنوبی، مصر و مالزی مونتاژ و برای فروش به کشورهای مختلف ارسال می شود. اکثر تلویزیون‌های سامسونگ موجود در ایران و خاورمیانه در مصر مونتاژ می ‌شوند، اگرچه محصولات محدودی در کشور کره و مالزی در ایران یافت می‌شود، اما تولید و مصرف محصولات سامسونگ به‌ ویژه تلویزیون‌ های ساخت مصر این شرکت بیشترین میزان تعداد را در ایران دارا هستند.

دلایل ساخت و مونتاژ این محصولات در کشورهایی مانند مصر و مالزی عواملی مانند نزدیکی به کشور مقصد، کاهش هزینه های تولید و کاهش مالیات در کشورهایی مانند مالزی و مصر است که منجر به تاسیس شعبه های سامسونگ در این کشور ها شده است.

در نگاه اول، وقتی خریدار متوجه می شود که محصول در مصر مونتاژ شده است، این تصور را ایجاد می کند که محصولی بی کیفیت دارد و در اصل بودن آن شک می کند. در این صورت می توان حق را به خریدار داد اما تفاوت این دو نوع از محصولات سامسونگ را می توان در دو مورد پرداخت مالیات و هزینه تحویل و تولید لوازم جانبی خلاصه کرد.

در نتیجه تمامی محصولات سامسونگ به ویژه تلویزیون سامسونگ Au7000 که یکی از بهترین، متمایز ترین و محبوب ترین تلویزیون های موجود در بازار می باشد در کشور مصر با برند سامسونگ و تحت لیسانس این کمپانی با کیفیت اصلی تولیدات کشور کره جنوبی تولید و به ایران وارد می شود.

تلویزیون سامسونگ Au7000 ماهواره دارد؟

تلویزیون سامسونگ Au7000 ماهواره دارد؟

سری تلویزیون سامسونگ Au7000 از معروف ترین و به نوعی به تازگی پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مدل های تلویزیون سامسونگ موجود در بازار هستند که با ارائه امکانات و افزونه های بسیار جذاب و کاربر پسند روز به روز به محبوبیت و فروش خود می افزایند.

یکی از امکانات جذاب تلویزیون های سری Au7000  سامسونگ موجود در بازار و پر طرفدار داشتن رسیور های داخلی برای دریافت کانال ها و شبکه های تلویزیونی متفاوت با برنامه های جذاب و سرگرم کننده است که این امکان را به خریداران و کاربران می دهد تا دغدغه ای به عنوان خرید رسیور برای دریافت شبکه های تلویزیونی نداشته باشند که علاوه بر این ها قیمت تلویزیونAu7000 نیز نسبت به سایر تلویزیون های موجود در بازار با برند های مختلف بسیار بسیار مناسب تر بوده که امکان خریدی لذت بخش را فراهم می کند.

کلام آخر

ما در مطلب بالا به همراه Au7000 به بررسی تمامی نکات و امکانات تلویزیون ها و کمپانی معتبر و معروف سامسونگ و تلاش های روز به روز این برند برای ارتقا سطح کیفی تلویزیون های سامسونگ پرداخته و علاوه بر آن به ارائه امکانی برای بررسی تلویزیون سامسونگ Au7000 پرداختیم تا با بهترین قیمت و کیفیت اصلی به خریداری تلویزیون های سامسونگ Au7000 بپردازید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۴ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied