شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

چرا لیورپول تور تایلند را برای پیش فصل خود انتخاب کرد؟

لیورپول و منچستر رقبای قدیمی فوتبال انگلیس تور پیش فصل خود را در تایلند گذراندند.

چرا لیورپول تور تایلند را برای پیش فصل خود انتخاب کرد؟

این اتفاق در حالی افتاد که در طول سال‌های گذشته تیم‌های بزرگی مانند بارسلونا و چلسی تور تایلند را برای پیش فصل خود در تابستان انتخاب کرده‌اند. اما چرا جذابیت تایلند آنقدر زیاد است که علاوه بر این تیم‌ها، گردشگران زیادی، سالانه تور این کشور را حتی در تابستان رزرو می‌کنند؟

آب و هوای تایلند؛ تجربه‌ای جدید یا آزار دهنده؟

با توجه به گرم و مرطوب بودن آب و هوای تایلند، این کشور بارش باران‌های متناوبی دارد. این موضوع باعث شده بسیاری از گردشگران برای تجربه‌ی چنین آب و هوای متفاوتی پا به تایلند بگذارند. نکته‌ی جالب درباره تایلند این است که بارش باران‌ها در تابستان بیشتر از بهار و پاییز است. بارش باران‌ها در تابستان تا مرز ایجاد سیل نیز پیش می‌رود. برای همین بیشتر گردشگران، تور تایلند را در فصل بهار رزرو می‌کنند.

هتل‌های دنج تایلند؛ اقامت آسوده در این کشور

ویژگی‌های خاصی که هتل‌های لوکس تایلند دارند آن‌ها را به یکی از جاذبه‌های گردشگری این کشور تبدیل کرده است. اما این ویژگی‌های خاص چیست؟

امکانات ورزشی؛ امتیاز ویژه هتل‌های لوکس تایلند

از مزیت‌های اصلی اقامت در هتل‌های تایلند وجود انواع امکانات ورزشی و تفریحی است. در این هتل‌ها می‌توانید از سالن اسپا و بدن‌سازی استفاده کنید. در سالن‌های اسپا می‌توان از ماساژ اصیل تایلندی استفاده کرده و سالن‌های بدنسازی هتل‌های لوکس تایلند نیز به اندازه‌ی یک سالن ورزشی جداگانه دارای تجهیزات هستند. همچنین معمولا استخرهای هتل‌های لوکس تایلند مجهز به سونا و جکوزی نیز هستند. برخی از هتل‌های 5 ستاره تایلند امکاناتی مانند سالن بیلیارد یا زمین‌های ورزشی نیز دارند.

چشم‌اندازهای تماشایی هتل‌های تایلند

برخی از هتل‌های لوکس تایلند چشم‌اندازهایی با امکاناتی ویژه دارند. البته این موضوع بستگی به شهر محل اقامت شما در تایلند نیز دارد. اغلب هتل‌های لوکس شهرهای ساحلی مانند پاتایا یا پوکت، از چشم انداز رو به دریا برخوردار هستند. اما ویوی این هتل‌های رو به دریا چه تفاوتی با چشم‌انداز سایر هتل‌های ساحلی دنیا دارند؟ برخی از آن‌ها به سوئیت‌های جداگانه تبدیل شده‌اند که امکانات لوکسی مانند استخر اختصاصی رو به دریا دارند.

شهرهای تایلند و تفریحات گسترده‌ی آن‌ها

تور تایلند را می‌توان به مقصد شهرهای مختلف آن رزرو کرد. همین موضوع دلیلی بر پر تقاضا بودن سفر به این کشور است. در تایلند علاوه بر تورهای ترکیبی، می‌توان تور پوکت، بانکوک یا پاتایا را به تنهایی رزرو کرد. اما به نظر شما به غیر از این سه شهر، کدام یک از مناطق دیگر تایلند ارزش بازدید دارند؟

c4ab960f-a431-40b3-9624-7babb844d388

فیل سواری را در کرابی تجربه کنید

در کرابی می‌توانید از تفریحات مختلفی مانند فیل سواری، کارتینگ، پینت‌بال استفاده کنید. همچنین فان پارک کرابی نیز یکی از جاذبه‌های توریستی و گردشگری کرابی محسوب می‌شود.

هواهین و چاوم تایلند؛ شهرهایی برای ماه عسل

هواهین و چاوم، بهترین هتل‌های ساحلی را در تایلند دارند. به دلیل داشتن امکانات زیاد در این هتل‌ها و موقعیت مکانی دنج آن‌ها، زوج‌های جوان زیادی این دو شهر را برای اقامت در ایام ماه عسل خود انتخاب می‌کنند. همچنین برخی از هتل‌های 5 ستاره این شهر امکاناتی نظیر پارک آبی را داخل خود هتل دارند.

سامویی؛ جزیره سواحل در تایلند

شاید بتوان سامویی را شهر سواحل آرام تایلند نامید. این جزیره 5 ساحل مختلف به نام‌های منام، باپت، لامای، چائنگ و بودای بزرگ دارد. نکته‌ی ویژه‌ درباره آن‌ها، آرامش مثال زدنی دو مورد از آن‌ها یعنی منام و پاپت حتی در روزهای طوفانی سال است.

جاذبه‌های تایلند؛ منحصر به فرد و خاص

تایلند علاوه بر غنی بودن از نظر جاذبه‌های طبیعی، قدمت طولانی مدتی نیز دارد. به همین دلیل از ساخت تعدادی از جاذبه‌های تاریخی حتی چند صد سال نیز می‌رسد. برخی از این جاذبه‌ها شامل معابد تاریخی بزرگ، برخی بازارچه‌های عجیب و تفریحات ساحلی می‌شوند که برخی از آن‌ها منحصرا مخصوص تایلند هستند. اگر بخواهیم یکی از آن‌ها را مثال بزنیم می‌توان به بازارچه‌ی شناور بانکوک اشاره کنیم. این بازارچه در یکی از کانال‌های پر آب توسط قایق‌هایی که مشغول به فروش محصولات هستند، ایجاد شده است. به همین دلیل تنها راه خرید از این فروشنده‌ها، اجاره‌ی قایق‌ است.

شنا در اقیانوس؛ گزینه‌ای محبوب میان مسافران

بخش مهمی از سرگرمی‌های تایلند را تفریحات آبی و ساحلی شکل می‌دهند. در این کشور چندین ساحل متنوع برای شنا و تفریحات آبی وجود دارد. تفریحاتی مانند فلای بورد، پاراس و بنانا سواری در این سواحل برای گردشگران فراهم شده است. البته پلاژهای مجهز و زیادی نیز در دسترس مسافران می‌باشد.

جاذبه‌های زیست محیطی تایلند

گونه‌های مختلفی از جانواران در کشور تایلند زندگی می‌کنند که این موضوع یکی از دلایل سفر گردشگران به تایلند محسوب می‌شود. وجود میمون‌های آزاد پوکت و فیل سواری داخل جزیره فی‌فی بخشی از جاذبه‌های زیست محیطی تایلند به شمار می‌روند. همچنین دو شهر مهم بانکوک و پوکت از آکواریوم‌های آبی بزرگ و تماشایی برخوردار هستند که انواع حیوانات زیر آب را به معرض دید عموم می‌گذارند. حیواناتی نظیر کوسه‌ها، انواع ماهی‌ها و اختاپوس‌ها داخل این آکواریوم‌های بزرگ قرار دارند.

جشنوارهای‌ تایلند؛ سونگران و لنترن شهرت بیشتری دارند

رزرو تور تایلند در زمان مناسب باعث می‌شود تا حداقل یکی از جشنوارهای جذاب و تماشایی تایلند بازدید به عمل بیاورید. جشنواره‌های متعدد تایلندی می‌توانند شما را تا حد زیادی سرگرم کنند. به طور مثال اگر تور بانکوک را در زمان جشنواره سونگران رزرو کردید باید هر لحظه منتظر خیس شدن توسط اهالی شهر باشید. جشنواره لنترن یا همان روشنایی نیز صدها بالن روشن را به آسمان می‌فرستند و می‌توانید از دیدن آن‌ها لذت ببرید.

27586c2a-20b2-40a7-9365-35ddc156be73

تور تایلند را چگونه باید رزرو کرد؟

حالا که با ویژگی‌های جذاب تایلند آشنا شدید، دلیل انتخاب این کشور برای سفر توسط باشگاه بزرگی مانند لیپورپول را نیز می‌دانید. شما نیز می‌توانید مانند بسیاری از افراد تور پاتایا و سایر شهرهای این کشور را رزرو نمایید. شما هم می‌توانید مانند بسیاری از افراد در سراسر دنیا به تایلند سفر کنید. برای رزرو این تور می‌توانید به صفحه تایلند در سایت نهال گشت مراجعه کرده و در این صفحه اطلاعات مفیدی را از این کشور به دست آورید. در ادامه نیز می‌توانید ضمن شماره گیری 02633143 با کارشناسان نهال گشت ارتباط بر قرار کرده و علاوه بر دریافت اطلاعات تکمیلی، تور مد نظرتان را رزرو کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۲ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied