شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

کولر گازی جنرال گلد، تنوعی در سرما دهی

کولر گازی از جمله سیستم های تهویه مطبوع رایج و کاربردی هستند که برای خنک کردن فضا ها و محیط های مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

کولر گازی جنرال گلد، تنوعی در سرما دهی

این مدل از تجهیزات سرمایشی، با عملکرد و کارکرد خود، هوای خنک و مطبوع را در فضای داخلی به صورت یکنواخت و یکپارچه توزیع می نماید. فرآیند و کارکرد این دستگاه ها بر مبنای سیکل تبرید تراکمی صورت می گیرد. در این چرخه، ماده مبرد توسط کمپرسور فشرده شده و پس از انتقال به بخش اواپراتور و جذب گرمای آن، هوای خنک از طریق فن دمنده در محیط توزیع می شود.

جنرال گلد از کمپانی های معتبر دنیا است که در کشور چین تحت لیسانس ایتالیا طراحی و تولید می شوند. جنرال گلد محصولاتی متفاوت همچون کولر گازی دیواری و ایستاده تولید می کند که در سطح جهانی قرار دارند. یکی از ویژگی های برتر کولر های جنرال گلد این است که دارای دو عملکرد هستند، به این منظور که هم سرمایشی و هم گرمایشی هستند که این می تواند گزینه‌ای مثبت باشد که کاربران بتوانند در هر فصلی از آن بهره مند شوند.

همانطور که آشکار است کولر گازی جنرال گلد دارای کلاس آب و هوایی T3 می باشد که نشان دهنده‌ی آن است که محولات جنرال گلد برای مناطق گرمسیری و حاره‌ای تولید شده‌اند. بسیاری از شهر های ایران در این دسته آب وهوایی قرار می گیرند، مناطق گرمسیری با داشتن هوایی گرم و آزار دهنده زندگی مردم را مختل می کنند، در این مناطق کولر هایی نیاز است که با داشتن ظرفیت بالا و کمپرسور قوی بتواند هوای بسیار گرم و طاقت فرسای محیط را به درجه ای خوب و مطبوع برساند. ساکنان شهر هایی مثل یزد، قم، هرمزگان، بوشهر و دیگر شهر هایی که آب و هوایی این‌ چنینی دارند، می توانید با استفاده از کولرگازی های جنرال گلد از هوای خنک لذت ببرید.

از مهم ترین بخش‌های کولر گازی می‌توان به کمپرسور اشاره کرد. جنرال گلد در تولیدات خود از کمپرسور های روتاری بهره می برد. کمپرسور روتاری، راندمان نسبتا بالایی دارند و سروصدای کمتری ایجاد می کنند. مصرف پایین برق این نوع کمپرسورها، آنها را به کمپرسورهای محبوب تولیدکننده های کولر گازی خانگی تبدیل کرده است. این کمپرسورها همچنین طراحی بسیار ساده ای دارند و تعمیر آنها زمان و هزینه به مراتب کمتری نسبت به مدل های دیگر خواهد داشت.

میزان مصرف برق کولر گازی بالا است و همین امر نیز مورد توجه واقع شده و یک مشکل اساسی به حساب می آید. کولر گازی جنرال هوشمند اینورتر این مشکلات را حل نموده است. اینورتر یا مولد باعث می شود تا جریان مستقیم برق به جریان متناوب تبدیل شود و یک حالت دوان کننده ای به دستگاه بدهد. اینورتر در دستگاه های زیادی استفاده شده که در کولر گازی نیز برای تنظیم درجه هوا و همچنین کاهش مصرف برق مورد استفاده قرار گرفته. اینورتر در کولر گازی در واقع روان کننده دور موتور است که با این کار باعث می شود تا دمای اتاق در حالت تنظیم خارج نشود و عین حال نیز با کم کردن دور موتور مانع از قطع و خاموش شدن آن و در نتیجه صرفه جویی در مصرف انرژی می شود.

و اما ویژگی های جذاب جنرال گلد. کولر گازی های جنرال گلد داری مزایای هستند که در کمتر کولر های پیدا می شود. تنوع کولر گازی های جنرال گولد بسیار زیاد می باشد که کاربران قادر هستند محصول دلخواه خود را با هر ظرفیتی که دوست داشتند انتخاب کنند. علاوه بر این ها سر و صدای بسیار پایینی دارند که آرامش کاربران را از بین نمی برند. نکته قابل توجه دیگر که سلامتی شما را تضمین می کند، جنرال گلد با بهره‌گیری از انواع فیلتر های بهداشتی سلامتی شما و خانوادیتان را فراهم می سازد.

کولر گازی ها از گازهایی زیادی برای انجام فرایند سرما استفاده می کنند. متداول ترین گازهایی که مورد استفاده دستگاه های کولر گازی قرار می گیرد گازهای  R22 و R410a است. البته جنرال گلد بهترین گاز را انتخاب کرده است یعنی گاز R410a. این گاز نوع جدید گازهای مبرد برای صنابع برودتی همچون یخچال های جدید و کولر گازی ها است که با نام پرئون در بازارهای تجاری شهرت دارد. سازگاری r410با محیط زیست بسیار بیشتر از گاز r22 است. این سازگاری به گونه است که نه تنها آسیب به محیط زیست نمی رساند بلکه در برخی از موارد می تواند برای محیط زیست مفید باشد. کمپرسوری که مبرد R410 در آن به کار گرفته شده است، فشار بیشتری نسبت به کمپرسور های حاوی گاز R22 به سیستم و لوله ها انتقال می دهد که باعث بهبود سرمایشی می شود که توسط کولر گازی ایجاد خواهد شد

طراحی از مهم ترین بخش کولر گازی های جنرال گلد می باشد. کل محصولات جنرال گلد دارای طراحی بی نظیر و کیفیت باور نکردنی دارند. محصولات جنرال گلد از دو یونیت تشکیل می شوند، یونیت داخلی که از طراحی بی نظیری برخوردار هستند و کاربران را به خود جذب می کند، همچنین یونیت خارجی که از کیفیت بالای برخوردار است که سالهای زیادی در هر شرایطی بسیار مقاوم و بادوام عمل می کند.

خرید کولر گازی جنرال گلد به یکی دیگر از مشکلات برخی از کاربران تبدیل شده است. در همین راستا وب سایت اینترنتی ایران اسپلیت سعی دارد خریدی امن و نو را تجربه کنید. شما می توانید قیمت کولر گازی جنرال گلد را در وب سایت اینترنتی مشاهده کرده و با توجه به هر ظرفیتی که می خواهید می توانید با سریع ترین روش محصول خود را خریداری کنید. با ایران اسپلیت تجربه‌ای نو و خرید مطمئن داشته باشید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied