شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

تهیه غذا و کترینگ صنعتی آتیسا

کترینگ آتیسا کترینگی متفاوت با دیگر کترینگ ها شعار ما حس خوب سلامتی شماست ما در تهیه غذا و کترینگ توانسته ایم با به کار گیری استفاده از تجهزیات روز دنیا، دو صنعت تهیه غذا و کترینگ را باهم ترکیب کرده و بهترین محصول خروجی را که غذا باشد برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

کترینگ آتیسا کترینگی متفاوت با دیگر کترینگ ها شعار ما حس خوب سلامتی شماست ما در تهیه غذا و کترینگ توانسته ایم با به کار گیری استفاده از تجهزیات روز دنیا، دو صنعت تهیه غذا و کترینگ را باهم ترکیب کرده و بهترین محصول خروجی را که غذا باشد برای شما عزیزان به ارمغان آوریم.

 

آتیسا در تاریخ 03/03/1400 کارخانه تهیه غذا و کترینگ خود را افتتاح کرد و تاکنون تواسته با مشتریان بزرگی همچون شرکت بیمه دی، شرکت EIED، گروه صنعتی گلرنگ، گروه گلستان، نفت جی، شرکت هلیکوپتری پاسارگاد، آکادمی تیم های ملی فوتبال و... درحال ارائه خدمات می باشد.

برند آتیسا چه تفاوتی با دیگر برندهای کترینگ و تهیه غذا ها دارد؟

سوال خیلی خوبی است ما همانطور که در ابتدا اشاره کردیم توانسته ایم از تکنولوژی روز دنیا استفاده کنیم شاید بپرسید به چه شکل ؟

پاسخ این سوال شاید نیازمند این باشد که شما از مجموعه بزرگ آتیسا بازدید کرده ولی اگر بخواهیم در چند جمله خلاصه کارخانه را برای شما توصیف کنیم :

  • استفاده از بروز ترین تجهیزات پخت و طبخ غذا از جمله : فرم کامبی،چلو پز، خورش پز و خط برنج تمام اتوماتیک
  • هات باکس هوشمند صنعتی که مجهز به گرم کن و کیت هومشند است.
  • تیم های مختلف تولید و سرو
  • نرم افزار ERP هوشمند

eb310a97-89e3-4f72-b344-6a4e15896aff

تفاوت تهیه غذا و کترینگ در چیست؟

تهیه غذا ها معمولا آشپزخانه های کوچکی هستند که تارگت تولید غذایی کمی دارند و همیشه متشکل از تعداد افراد کمتری است اما کترینگ براساس سفارش غذای شرکت یا شخص غذا با کیفیت بالاتر تولید می شود چرا که تیم های مختلف کارهای متفاوتی انجام میدهند و از جمله افرادی که در این سیستم وجود دارد تیم برنامه ریزی تولید و کنترل کیفیت است.

هر غذایی که تولید شود نیازدارد از نظر کیفی و کمی مورد بررسی قرار گیرید آتیسا مفتخر است این خبر را به شما بدهد که تیم QC یا کنترل کیفیت به صورت مستقیم با تیم پخت در ارتباط هستند و از هرگونه خرابی و مشکل در غذا جلوگیری می کند.

علاوه برموارد ذکر شده بالا هات باکس های هوشمند ما چه در سرما و چه در گرما از خرابی های احتمالی غذا و همینطور سرد شدن و کاهش کیفیت آن جلوگیری می کند.

چگونه هات باکس از غذا محافظت می کند؟

غذایی که چندبار گرم و سرد شود مطمئنا هم از کیفیت آن کم شده و به قول گفتنی از دهن می افتد هات باکس ها از آنجایی هوشمند هستند که غذا را در یک دمای ثابت نگه میدارند و نمی گذارند غذا بیش از حد گرم یا بیش از حد سرد شود. شاید باورش کمی برایتان سخت باشد غذایی که بیش از حد دما ببیند امکان فاسد شدن سریعتر پیدا می کند و از طرفی غذایی که در دمای محیط باشد نیز امکان فاسد شدن دارد.

منوی غذایی آتیسا

آتیسا منوی غذایی کاملا متفاوتی دارد هر روز 5 تنوع غذا در کل 66 مدل غذا قابل ارائه می باشد از کباب ها گرفته تا خورش، خوراک و غذای رژیمی می توان اشاره کرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با کارشناسان فروش تماس حاصل فرمایید.

91009949

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied