شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

صرافی های معتبر چه خدماتی ارایه میکنند؟

در این محتوا انواع خدمات صرافی ها بررسی می شود. همچنین پی جو بهترین صرافی ها را به شما معرفی می کند.

صرافی های معتبر چه خدماتی ارایه میکنند؟

صرافی

کلمه صرافی در کتب فرهنگ لغت به معنای داد و ستد انواع پول می باشد. اما در کل این مراکز مسئول خرید و فروش ارز های خارجی به صورت فیزیکی و دیجیتالی هستند. این مراکز همچنین مسئولیت معاملات خارجی هم دارند پس برای دولت و بانک های کشور بسیار حائز اهمیت هستند. در کشور ما افراد حقیقی و حقوقی می توانند صرافی ها را تاسیس کنند. صرافی ها انواع مختلفی از جمله مراکز فیزیکی و دیجیتال دارند. مراکز فیزیکی مسئولیت خرید و فروش ارز های فیزیکی را دارند اما در مقابل مراکز دیجیتال مسئولیت داد و ستد ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و ... را دارند.  لیست بهترین صرافی در شیراز ، اصفهان وسایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

نحوه کار این مراکز

در تمامی این مراکز ( فیزیکی و ارز دیجیتال ) این امکان را به مشتریان می دهند که ارزهای موجود خود را به ارز مورد نظر خود تبدیل کنند. برای مثال در صرافی ها امکان تبدیل ارز هایی چون یورو و اتریوم به دلار و بیت کوین وجود دارد.

در این صورت صرافی ها نرخ لحظه ای هر دو ارز را بررسی می کنند و هر مقدار که مشتریان امکان خرید آن را داشته باشند برای آنها تبدیل می کنند. اما نحوه سود دهی این مراکز به این صورت است که نرخ خرید و نرخ فروش ارز ها برای مراکز  متفاوت است. برای مثال آنها یورو را خریداری می کنند و به قیمت بیشتر به مشتریان می فروشند. اما اگر بخواهید همین یورو را به آنها بفروشید قطعا با قیمت کمتری و با نرخ خرید از شما خریداری می کنند. بهترین صرافی کرج ، بهترین صرافی اهواز ، تهران وسایر شهرهای ایران را در پی جو بیابید.

8def1083-1f7f-4d3d-807d-4706521e3107

سایت پی جو

خدمات صرافی ها

خدمات این مراکز طی ماده یک دستور العمل اجرایی تاسیس، فعالیت و نظارت بر صرافی ها تعیین شده است که در ادامه این خدمات را برای شما شرح می دهیم.  1 ) خرید و فروش ارز ها به صورت فیزیکی ( دلار، یوان، یورو و ...) 2 ) خرید و فروش انواع ارز های دیجیتال ( بیت کوین و تتر و ... ) 3 ) خرید و فروش انواع سکه های طلا 4 ) انجام تمامی تراکنش های مربوط به حواله های ارزی 5 ) انجام تمامی خدمات ارزی در خارج از کشور.

خدمات ارزی خارج از کشور که توسط صرافی ها انجام می شوند شامل دو مورد می شوند: 1 ) مشتریان می توانند وجه خود را به این مراکز پرداخت کنند؛ سپس معادل آن ارز را در خارج از کشور و از کارگزاری ها دریافت کنند. 2 ) در مقابل مشتریان می توانند ارز را به کارگزاری خارج کشور بدهند و در عوض وجه معادل آن را در کشور دریافت کنند. البته برای دریافت اطلاعات بیشتر از خدمات انواع این مراکز و همچنین معرفی بهترین صرافی های سطح کشور می توانید به سایت پی جو مراجعه کنید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied