شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بهترین پالت های رنگی برای استایل شما در مهمانی

همه ما دوست داریم که در هر زمانی زیبا و جذاب به نظر برسیم اما گاهی اوقات پیدا کردن ترکیب رنگی مناسب برایمان آسان نیست. ست کردن چندین رنگ با هم شاید در ابتدا کار سختی به نظر برسد اما با این حال شما با آگاهی از ترکیب رنگ های مختلف و تمرین ترکیب آنها می توانید به راحتی رنگ ها را با هم ست کنید.

بهترین پالت های رنگی برای استایل شما در مهمانی

در ادامه ما به بهترین پالت های رنگی برای استایل شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید.

پالت رنگی قرمز و مشکی

 

5ae6932b-e4ae-48b0-93e5-8068801981c9

اگر می خواهید به سراغ رنگ قرمز بروید باید این را بدانید که استایل شما با انتخاب این رنگ در مرکز توجه قرار می گیرد. این رنگ برای افرادی مناسب است که اعتماد به نفس بالایی داشته و ترکیب آن با رنگ سیاه می تواند یک استایل کلاسیک به شما ببخشد. بهتر است  لباس‌ هایی را انتخاب کنید که رنگ‌ ها را در قطعه ‌های بزرگ تری نشان می دهد. برای مثال، جوراب‌ شلواری مشکی و یک کت قرمز را با یک لباس سیاه و سفید ست کنید. شما می توانید از یک مدل شومیز حریر یا کرپ مجلسی با رنگ قرمز به همراه شلوار یا ساپورت مشکی استفاده کنید. قیمت انواع  شومیز با توجه به برند آن ترکیه ای یا از دیگر برندها و کیفیت دوخت و پارچه آن مشخص می شود. شومیزهای گلدار حریر یا کرپ  زنانه که گل هایی مشکی یا سفید دارند می توانند پالت رنگی جذابی را برای استایل شما ایجاد کنند.

پالت رنگی سبز و زرد

این رنگ ها حس تازگی و تمیزی را القا می کنند. اگر پوست شما تناژ گرمی دارد می توانید از سبز پر رنگ هم استفاده کنید. اما اگر پوست شما روشن باشد بهتر است به سراغ طیف روشن سبز یا زرد بروید. شما می توانید از ترکیب کت بلیزر زرد رنگ همراه با دامن یا شلوار سبز استفاده کرده و یک استایل جذاب برای خودتان خلق کنید.  برای بروز رسانی ست استایلتان از پیراهن سفید و اکسسوری سبز هم می توانید استفاده کنید.

طیف رنگ پاستلی

طیف رنگ پاستلی هم ترکیب جدیدی است که این روزها بسیار محبوبیت دارد. دو رنگ جذاب از میان این رنگ ها  کوارتز صورتی و بنفش کمرنگ است. این رنگ ها در ظاهر بسیار ملایم و احساسی هستند و به ویژه برای لباس های مجلسی و پیراهن های کوتاه دخترانه و زنانه انتخاب خوبی خواهند بود. رنگ پاستلی یکی از رنگ های بسیار خنک و جذاب برای تابستان است که با خرید یک بادی اسپلش و انتخاب بوی خنک بر روی لباس تکمیل می شود. برای خرید بهترین نوع بادی اسپلش هم در کنار توجه به قیمت انواع مردانه و زنانه آن باید دقت کنید که از مارک های معتبری مانند مای، ویکتوریا سکرت، کالیستا  و غیره خرید خود را انجام دهید.

آبی کم رنگ و صورتی

57de5b35-eda9-4cf8-96a5-baa024bd4f5d

در فصل بهار و تابستان استفاده از رنگ های شاد و خنکی مانند صورتی و آبی گزینه هایی بسیار جذاب هستند. این ترکیب رنگ شما را به یاد رایحه ملایم یاس و باد گرم بهاری می اندازد. همچنین شما می توانید از کفش سفید تخت یا پاشنه بلند در این رنگ ها هم برای ساخت استایل خود کمک بگیرید.

برنزی و زرشکی

رنگ های برنزی ( قهوه ای مایل به زرد) یا رنگ هایی مانند قهوه ای یا کرم به تنهایی برای ساخت استایل انتخاب خوبی نخواهند بود. اما اگر آن ها را با رنگ غنی و قدرتمندی مانند زرشکی ترکیب کنیم، استایل بسیار جذابی خواهیم داشت. ترند های فشن پیشنهاد می کنند که سر تا پا از یک طیف رنگ استفاده کنید، اما ترکیب این دو رنگ با هم بسیار جذاب تر می شود.

مشکی و نارنجی

گاهی اوقات ترکیب دو رنگ مشکی و نارنجی با هم در یک لباس یا در چندین لباس می تواند استایل شما را برای یک مهمانی بسیار جذاب کند. برای آن که بتوانید رنگ مشکی را زیباتر جلوه دهید نیاز به رنگی دارید که برجسته و روشن باشد. رنگ نارنجی در این زمینه بهترین انتخاب است که قرار گرفتن سفید هم در کنار این دو رنگ می توانید آن را از یک نواختی خارج کند. ترکیب مشکی و نارنجی در بلوز نارنجی و شلوار  مشکی می تواند شما را بسیار خوش استایل کند.

بنفش و مرجانی

رنگ بنفش را می توانید با رنگ مرجانی ترکیب کرده  و در این پالت با اعتماد به نفس بیشتری جلوه کنید. رنگ مرجانی برای هر تناژ پوستی مناسب است و استفاده از رنگ بنفش هم در استایل شما کنتراست ایجاد می کند. برای جذاب تر شدن این ست رنگی لباس بهتر است از اکسسوری های طلایی رنگ استفاده کنید. اکسسوری های نقره ای می تواند رنگ لباس های شما را بی روح نشان دهد پس اگر به سراغ این رنگ می روید بهتر است از انواع نگین دار آنها با رنگ های قرمز که به رنگ مرجانی نزدیک تر است استفاده کنید.

نویسنده: وحیده امینی

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied