شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

فروش لوازم یدکی جک و لوازم یدکی ولکس

اگر خودرو شما جک اس ۳، جک اس ۵، جک j5 یا ولکس c30 است، این مطلب برای شما مفید است؛ زیرا می‌خواهیم درباره‌ی لوازم یدکی جک و ولکس صحبت کنیم.

فروش لوازم یدکی جک و لوازم یدکی ولکس

اگر خودرو شما جک اس ۳، جک اس ۵، جک j5 یا ولکس c30 است، این مطلب برای شما مفید است؛ زیرا می‌خواهیم درباره‌ی لوازم یدکی جک و ولکس صحبت کنیم. همه ماشین‌ها به قطعاتی نیاز دارند که به‌صورت دوره‌ای باید تعویض شوند، البته گاهی اتفاقی ناخواسته پیش می‌آید که قطعات نیازمند تعویض یا تعمیر می‌شوند؛ در این دو حالت، شما نیاز به تهیه لوازم یدکی دارید و باید از منبعی مطمئن آن‌ها را تهیه کنید تا خودروی‌ شما آماده استفاده دوباره شود و به بقیه قطعات ماشین آسیب وارد نشود. می‌دانید که قطعات غیراستاندارد و تقلبی، نه تنها مشکل را برطرف نمی‌کنند، بلکه بر آن می‌افزایند. با ما همراه باشید تا راهنمای شما برای تهیه لوازم یدکی ولکس و جک باشیم.

 

معرفی خودرو ولکس c30

نام دیگر ولکس c30، گریت وال c30 است. این خودروی چینی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار بوده، اما نمی‌توان انتظار مدرن و جذاب بودن را از آن داشت. ولکس c30 سال ۲۰۱۰ تولید شده و عرضه آن تا ۲۰۱۶ ادامه یافت. متاسفانه عرضه این خودرو محدود بود درنتیجه لوازم یدکی ولکس c30 نایاب می‌شد. این خودرو مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری با ۴ سیلندر است. موتور می‌تواند ۱۰۴ اسب بخار را تولید کند که توسط جعبه دنده ۵ سرعته دستی یا ۶ سرعته اتوماتیک به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

  • لوازم یدکی ولکس c30

اگر شما صاحب خودرو ولکس c30 هستید، می‌دانید که لوازم یدکی آن به سادگی پیدا نمی‌شود؛ زیرا تولید این خودرو زیاد نبوده که نتیجه آن، کم بودن لوازم یدکی ولکس است. باید به دنبال منبع مناسبی برای خرید قطعات آن باشید. در شهرستان‌ها نمایندگی حضوری برای این ماشین وجود ندارد، اما شما می‌توانید قطعه موردنظر را از طریق وب‌سایت سفارش دهید و آن را درب منزل دریافت کنید؛ فقط کافی است که با یک سایت مناسب آشنا باشید. می‌توانید در این صفحه به لیست کامل لوازم یدکی ولکس c30 دسترسی داشته باشید.

لوازم یدکی جک

لوازم یدکی شامل همه مواردی می‌شود که در صورت نیاز باید تعویض شوند؛ این قطعات می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

  • قطعات مربوط به موتور

  • قطعات بدنه

  • قطعات گیربکس

  • لوازم جلوبندی

  • موارد دیگر

بین مدل‌های مختلف جک تفاوت وجود دارد و باید برای هرکدام، لوازم یدکی مخصوص آن را تهیه نمایید؛ برای همین لوازم یدکی جک را در سه مدل آن به‌صورت جداگانه آورده‌ایم:

  • لوازم یدکی جک اس 5

اگر به دنبال لوازم یدکی جک s5 هستید؛ موارد زیر را به‌راحتی می‌توانید تهیه کنید:

1.دیسک و صفحه

بخشی از گیربکس را دیسک و صفحه تشکیل می‌دهد که وظیفه آن، انتقال نیرو است. قطعات دیسک و صفحه شامل صفحه کلاچ، دیسک کلاچ، بلبرینگ کلاچ، دوشاخه کلاچ، صفحه دنده، شاخک‌ها و اهرم می‌شود که هرکدام وظیفه خاصی را در خودرو برعهده دارند و مکمل هم هستند.

_برخی از مهم‌ترین علائم خرابی دیسک و صفحه:
  1. گاز هرز خوردن خودرو

  2. نبودن کشش در سربالایی‌ها

  3. صدای تلق خوردن کلاچ در زمان گرفتن پدال آن

  4. لیز خوردن کلاچ

  5. شنیدن جیرجیر در موقع استفاده از کلاچ

  6. بودن ایراد در زمان تعویض دنده

  7. تاب برداشتن صفحه کلاچ

2.شلگیر جلو

نام دیگر شلگیر، گل‌پخش‌کن است؛ یکی از انواع لوازم یدکی جک بوده که مزایای زیر را دارد:

  1. در پاکیزه بودن خودرو موثر است.

  2. مانع از پوسیدگی قسمت‌های زیرین خودرو می‌شود.

  3. شکل ظاهری خودرو را جذاب‌تر می‌کند.

3.تسمه دینام

طول عمر این قطعه بسته به جنس آن دارد؛ می‌تواند ۸۰ هزار یا ۱۵۰ هزار کیلومتر کار کند و سپس تعویض شود.

_نشانه‌های خرابی آن:
  1. ازکارافتادن واتر پمپ

  2. جریان آب در موتور، گردش نمی‌یابد.

  3. شارژ باتری متوقف می‌شود.

  4. از کاپوت صدای جیرجیر می‌آید.

4.میل موج‌گیر عقب

نام دیگر میل موج‌گیر، میل تعادل است که وظیفه آن حفظ تعادل اتاق خودرو در حین دور زدن، رانندگی در سطح ناهموار و... است.

5.طبق جلو راست

وظیفه آن اتصال سیستم تعلیق به شاسی خودرو است. از علائم خرابی طبق می‌توان به صدای تق در دست‌اندازها، صدای جیرجیر ناشی از حرکت آن‌ها و تماس سایشی آن با شاسی اشاره کرد.

6.اویل پمپ یا پمپ روغن

پمپ روغن از لوازم یدکی جک بوده که وظیفه آن انتقال روغن به قطعات و بخش‌های مختلف اطراف موتور است.

_علائم خرابی آن:
  1. ایجاد سروصدای سوپاپ‌های خودرو

  2. افت فشار روغن

  3. بالا رفتن دمای موتور

  4. وجود سروصدا به وسیله پمپ روغن

7.فیلتر هوا ‌

فیلتر هوا یکی از لوازم یدکی جک است؛ قطعه‌ای مصرفی که در مسیر ورود هوا به سیستم سوخت‌رسانی قرار داشته و مانع از ورود ذرات معلق و آلایندگی به داخل موتور می‌شود.خرابی فیلتر هوا می‌تواند مصرف سوخت را تا ۲۵ درصد افزایش دهد.زمان تعویض آن معمولا هر ۵ هزار کیلومتر است.

_علائم خرابی فیلتر هوا:
  1. افت شتاب خودرو

  2. گاز نخوردن خودرو

  3. ریپ زدن موتور و خاموش شدن آن

  4. زیاد شدن لرزش و صدای موتور

  5. مخزن آب رادیاتور

  6. موارد دیگر

  • لوازم یدکی جک اس ۳

لوازم جک s3 شامل موارد زیر است:

  • کمک فنر

  • قاب سراگزوز

  • دینام

  • چراغ مه‌شکن

  • زه پروژکتور

  • لنت ترمز

  • سینی فن

  • آینه بغل

  • چراغ راهنما

  • سپر

  • موارد دیگر

  • لوازم یدکی جک j5

از آنجایی‌که این خودرو در بازار قیمت پایین‌تری دارد، مردم بیشتری آن را خریداری کرده‌اند؛ بنابراین، لوازم جانبی آن نسبت به مدل‌های دیگر راحت‌تر پیدا می‌شود. اگر صاحب یک جک J5 هستید، مشکلی چندانی برای تامین لوازم یدکی آن نخواهید داشت. البته این خودرویی نیست که در هر شهر و تعمیرگاهی یافت شود؛ پس برای تامین قطعات آن باید وسیله موردنیاز را سفارش دهید.

قطعات یدکی اورجینال و اصل

شما به مرجعی نیاز دارید که قطعات اصل را در اختیار شما قرار دهد، قطعاتی که کیفیت بالایی داشته و استفاده از آن‌ها به خودرو آسیب نرساند. قطعات اصلی، قطعاتی هستند که توسط سازنده تولید و به بازار عرضه شده است.

در بازار هنگامی‌که نیاز به خرید لوازم یدکی جک یا ولکس داشته باشید، می‌بایست از مرجعی آن را تامین نمایید. بعضی از افراد هستند که کسب درآمد بیشتر را اولویت خود قرار داده‌اند و به سلامت شما توجه چندانی ندارند، به همین دلیل توصیه می‌شود که از طریق سایت و مرجع مناسبی اقدام به خرید. می‌دانید که سابقه فعالیت آن مرجع از اهمیت برخوردار است و می‌توانید به نظر بقیه خریداران یا استفاده کنندگان توجه نمایید. ما هم در انتهای این مطلب یک مرجع مناسب را برای تهیه مطمئن قطعات خودروی‌تان معرفی کرده‌ایم.

خرید آنلاین یا تلفنی

شما می‌توانید با نمایندگی یا منابع معتبر تامین‌کننده کالا تماس بگیرید و محصول یا قطعه موردنیازتان را از طریق پست دریافت کنید؛ این‌گونه هزینه کمتری را نسبت به خرید حضوری پرداخت می‌کنید؛ زیرا در هزینه مراجعه، صرفه‌جویی می‌شود.

سخن پایانی

حال که با انواع لوازم یدکی جک و ولکس آشنا شدید، می‌توانید به هرکدام نیاز داشتید، آن را سفارش دهید. اگر به دنبال یک منبع معتبر هستید، سایت جک شاپ را به شما معرفی می‌کنیم. در این سایت می‌توانید لوازم جانبی ولکس و جک را با قیمت مناسب دریافت کنید؛ زیرا هدف آن‌ها تامین کالا بدون واسطه است. آن‌ها کیفیت را ملاک اصلی خود قرار می‌دهند. شما می‌توانید قطعه موردنیازتان را به‌صورت تکی یا عمده از فروشگاه آن‌ها سفارش داده و در کمترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied