شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

بررسی لپ تاپ XPS 15 9520 دل

طیف لپ تاپ‌های بالا رده XPS به‌طور مرتب در فهرست بهترین لپ تاپ‌های سال قرار می‌گیرد و همه ساله شاهد به‌روزرسانی مدل‌هایی برای مدل‌های کلیدی هستیم.

بررسی لپ تاپ XPS 15 9520 دل

 

سه اندازه صفحه نمایش برای انتخاب از بین این سری وجود دارد که لپ تاپ XPS 15 9520 بین دستگاه‌های ۱۳ اینچی و ۱۷ اینچی این سری قرار می‌گیرد. در نگاه اول به نظر می‌رسد که این لپ تاپ گزینه ارزشمندی در دنیای XPS است و با صفحه نمایش نه‌خیلی کوچک نه خیلی بزرگ و نه خیلی سبک و نه خیلی سنگین، می‌تواند انتخابی عالی برای خرید لپ تاپ دل باشد. اما آیا واقعا همین‌طور است؟ با بررسی قیمت لپ تاپ مقداد آی تی به شما کمک می‌کند که انتخابی درست در بازار داشته باشید.

استانداردهای طراحی XPS کاملا درجه یک هستند و شانسی از آلومینیوم تازه‌سازی شده ساخته شده است. روکش خارجی آن‌ هم نقره‌ای منیزیمی بوده و کاملا روشن و متمایز در اختیارتان قرار می‌گیرد. این در حالی است که قسمت داخلی از فیبر کربن ساخته شده است و یک روکشن صاف و جذاب هم می‌بینیم که در استایل دو رنگ مشکی متمایز می‌توانید به سراغش بروید. این لپ تاپ بدنه بسیار محکمی داشته و چندان نمی‌توانید درب آن را در دستان خود خم کرده یا بچرخانید. در مشخصات هم هیچ اشاره‌ای به تست استحکام استاندارد نظامی در آن نشده است. مزیت این لپ تاپ، کیفیت ساخت خوبی است که کمی سبب سنگین شدن آن هم شده است.

خرید لپ تاپ دل با بهترین امکانات

این محصول در چهار پیکربندی در اختیارتان قرار می‌گیرد. یکی از آن‌ها دارای ۱.۸۴ کیلوگرم وزن بوده و صفحه نمایش غیر لمسی آن هم با رزولوشن فول اچ دی پلاس در اختیارتان قرار می‌گیرد. این محصول دارای باتری ۵۶ وات ساعتی بوده و یک مدل دیگر ۱.۹۲ کیلوگرمی هم داریم که صفحه نمایش غیرلمسی داشته و همراه با باتری ۸۶ وات ساعت در اختیارتان قرار می‌گیرد. لپ تاپ سوم هم ۱.۹۶ کیلوگرم وزن داشته و همراه با صفحه نمایش لمسی و کیفیت 3.5K در اختیارتان قرار می‌گیرد. این لپ تاپ دارای پنل اولد بوده و باتری معادل ۸۶ وات ساعت هم به همراه دارد.

در نهایت به لپ تاپ ۲.۱۰ کیلوگرمی می رسیم که صفحه نمایش لمسی آن دارای کیفیت بالای 4K بوده و همراه با باتری ۸۶ وات ساعت روانه بازار شده است. با خرید لپ تاپ دل می‌توانید قابلیت حمل بالایی را کسب کرده و در موقعیت‌های مختلف از آن استفاده کنید. لپ تاپ زیبا و دوست داشتنی بوده و هر سلیقه‌ای را می‌تواند به خود جلب کند. حتی با وجود حاشیه‌های نازکی که این لپ تاپ دارد، لپ تاپ XPS 15 9520 توانسته است که با عرض ۳۴۴.۴۰ میلی‌متری و عمق ۲۳۰.۱۰ میلی‌متر، تجربه‌ای جالب در اختیارتان گذارد. این در حالی است که لپ تاپ به سمت جلو خم شده و در ضخیم‌ترین حالت خود ۱۸.۵۴ میلی‌متر ارتفاع دارد.

صفحه نمایش در قیاس با قیمت لپ تاپ ایسر

می‌دانیم که لپ تاپ‌های ایسر مخصوصا در سبک گیمینگ، صفحه نمایش قدرتمندی را به‌همراه دارند. حال باید دید که با بررسی قیمت لپ تاپ ایسر چقدر می‌توانیم به خرید لپ تاپ دل مدل XPS 15 9520 هم اعتماد کنیم. صفحه نمایش ۱۵.۶ اینچی این لپ تاپ یکی از ویژگی‌های برجسته است و صفحه نمایش لمسی اولد که در اختیار ما برای تست قرار گرفته است، دارای رزولوشن ۳۴۵۶ در ۲۱۶۰ پیکسل بوده و می‌تواند محتوای روزانه مورد نیاز ما را به بهترین شکل ممکن نمایش دهد. رنگ‌های کاملا زنده‌ای را هم می‌بینیم که پوشش ۱۰۰ درصدی روی رنگ‌های DCI-P3 دارند و کنتراست بالایی را هم فراهم کرده‌اند.

این صفحه نمایش دارای نسبت تصویر ۱۶:۱۰ بوده و به این معنی است که از تمام ارتفاع صفحه نمایش استفاده می‌شود و حاشیه‌ها هم در اطراف کوچک بوده‌اند. دل نسبت صفحه نمایش به بدنه ۹۲.۹ درصدی را ذکر کرده است و همه گزینه‌های صفحه نمایش شامل پنل‌های IPS با کیفیت فول اچ دی پلاس، IPS با کیفیت UHD+ و موارد دیگر هستند. این صفحه نمایش دارای نرخ تازه‌سازی ۶۰ هرتزی بوده و می‌تواند گزینه‌ای ایده آل برای خرید علاقه‌مندان هم باشد. لپ تاپ‌های حرفه‌ای بازار بهتر است که حداقل نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتزی داشته باشند و این چیزی است که با پرداخت قیمت لپ تاپ ایسر می‌توانید حتی به نرخ تازه‌سازی بالاتر هم دست پیدا کنید.

بررسی قیمت لپ تاپ مقداد آی تی

برای خرید لپ تاپ دل و برندهای دیگر، کافی است که قیمت لپ تاپ مقداد آی تی را مورد بررسی قرار داده و به‌عنوان یک مرجع به آن نگاه کنید. کیس بالایی تقریبا فضایی برای وبکم دارد که یک مدل 720p است. با توجه به اینکه برخی از دوربین‌های لپ تاپ در حال حاضر به وضوح 1080p رسیده‌اند و تماس‌های ویدیویی بخشی از جریان کاری کاربران است، دل یک ترفند را از دست می دهد. به خصوص اینکه هیچ پوششی برای حفظ حریم خصوصی برای وب کم وجود ندارد. اگر 720p نمی‌تواند حق مطلب را برای شما ادا کند، می‌توانید از یک سری دوربین‌های اکسترنال هم استفاده کنید.

صفحه نمایش اولد همراه با یک سیستم اسپیکر عالی در اختیارتان خواهد بود که اتفاقا با قیمت لپ تاپ ایسر و محصولات جالب این کمپانی هم قابل قیاس است. با خرید لپ تاپ دل مدل XPS 15 9520 می‌توانید دو اسپیکر رو به پایین داشته باشید که از طریق توری‌های کنار صفحه کلید خروجی به همراه دارند. طبق گفته دل، لپ تاپ XPS 15 9520 اولین لپ تاپی است که دارای صدای Waves Nx 3D برای اسپیکرها است و اگر تجربه کار با این اسپیکرها را داشته باشید، ارزششان را درک‌ خواهید کرد. کیفیت صدا عمیق بوده و غنی از جزئیات است. می‌تواند جداسازی استریو خوبی هم انجام داده و یک تجربه صوتی بسیار رضایت بخش را برای شما داشته باشد.

تحلیل قیمت لپ تاپ ایسر و خرید لپ تاپ از مقداد آی تی

شما علاقه‌مندان می‌توانید تحلیل کاملی روی قیمت لپ تاپ ایسر در فروشگاه مقداد آی تی داشته و یک خرید ارزشمند را انجام دهید. فراموش نکنید که قیمت لپ تاپ مقداد آی تی مناسب بوده و به‌عنوان یک مرجع ارزشمند می‌توانید به این سایت نگاه کنید. خرید لپ تاپ دل در سبک‌های مختلف هم در این سایت امکان پذیر شده است.

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۱ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied