شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ اگهی /

برترین برندهای معروف در زمینه کولر گازی کولرنیو

همیشه در انتخاب و خرید هر محصولی زمینه انتخاب و مقایسه شرط اصلی بوده که به مشتری توان مقایسه محصولات را خواهد داد. در اینجا می خواهیم در مورد شرکت های حرف بزنیم که در زمینه تولید کولر گازی جزوه بهترین ها بوده اند و محصولات شان در زمره بهترین ها بوده اند و همیشه جزوه تاپ ها قرار داشته اند در اینجا می خواهیم به 6 تا از بهترین انها در زمینه کولر گازی اشاره کنیم.

برترین برندهای معروف در زمینه کولر گازی کولرنیو

معرفی بهترین و کم مصرف ترین کولر گازی به ترتیب


 

 معروف ترین برند ها بر اساس اولویت:

  • 1- Ogeneral اجنرال
  • 2- LG ال جی
  • 3- Samsung سامسونگ
  • 4- General جنرال
  • 5- Gree گری

6 برند های متفرقه دیگر مانند: شی جنرال و غیره ...

در اینجا می خواهیم به صورت مختصر به تعریف توضیحی از این برند ها به پردازیم که در زمینه کولر گازی چه تکنولوژی دارند و چه آپشن هایی در محصولات خود قرار داده اند.

کولر گازی OGENERAL اجنرال

برند اجنرال یکی از قوی ترین و بهترین برند کولر گازی در بازار ایران می باشد البته از نظر قیمت هم نیز نسبت به سایر برند های موجود نسبت بالا تری دارد و گرانتر است . از ویژگی های مهم و معروف این کولر برند اجنرال می توان به محکم بودن قطعات و بدنه و هم چنین کم صدا بودن موتور آن است.

هم چنین از ویژگی های این برند کولر گازی اجنرال می توان به مقاومت بالای ان در شرایط آب و هوای گرم و همچنین شرجی است. به همین دلیل می توان انتخاب مناسبی برای مناطق گرم سیری می تواند باشد زیرا در شرایط دمایی بالای 50درجه هم چنان می توان سرما دهی بالای داشته باشد.

معرفی بهترین کولر گازی اجنرال و انواع ظرفیت های کولر اجنرال

کولر گازی اجنرال با ظرفیت 12000 کم مصرف

کولر گازی 12000 اجنرال مدل ASGS12LFCA فقط یک سیستم خنک کننده دارد. این مدل کولر گازی اجنرال بیشتر برای مکان های گرم و خشک مناسب است زیرا فقط عملکرد خنک کنندگی دارد و برای محیط هایی با ابعاد 20 متر بسیار مناسب است.

کولر گازی اجنرال با ظرفیت 18000

کولر گازی جنرال 18000 مدل ASGS18LFCZ با کیت اینورتر دور متغیر در این واحد که از گاز مبرد R410 استفاده می کند و کمپرسور چرخشی محصول این مدل کولر گازی را عالی و شگفت انگیز کرده است.

یکی از قطعات اساسی و مهم هر کولر گازی کمپرسور آن است. در واقع برای انتخاب کولر گازی با توجه به اقلیم باید به کمپرسور آن توجه زیادی کرد. شکی نیست که پیشرفت بسیار جدیدی در دنیای کمپرسورها در زمینه کمپرسور روتاری ایجاد شده است. با عملکرد عالی این کمپرسور فوق العاده قدرتمند می توانید از عملکرد عالی آن در مکان های گرم و خشک استفاده کنید.

کولر گازی ظرفیت 24000 به طور کلی محصولی با مصرف بسیار کم و راندمان بالا

همانطور که در ابتدای مطلب اشاره کردیم کولر گازی 24000 یکی از برندهای مناسب در زمینه سیستم تهویه مطبوع و گرمایش به حساب می آید اما در بین تمامی محصولات طراحی و تولید شده توسط این برند خوش نام، گازسوز می باشد. تهویه کننده هوا. به طور کلی ظاهر 24000 متفاوت است زیرا این محصول دارای طیف قدرت اینورتر است و به عنوان کم مصرف ترین کولر گازی شناخته می شود.

شرکت اجنرال کولر گازی با ظرفیت 30000 برای کدام متر مناسب است؟

این محصول در اشکال مختلف مانند دیوار، پنجره و ... موجود می باشد. ساخت کشور ژاپن با بالاترین کیفیت و پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا می باشد و برای تهویه اتاق ها و سالن هایی با متراژ حدود 100 متر بسیار مناسب می باشد. بنابراین همانطور که قبلا گفتیم این محصول از کیفیت انرژی خوبی برخوردار بوده و برای مصرف کنندگانی که خواهان حداکثر کارایی با مصرف کم هستند مناسب است.

کولر گازی ظرفیت 36000 اجنرال با رتبه +++A

کولر گازی جنرال 36000 یکی از قدیمی ترین برندها در زمینه سرمایش و گرمایش، جدیدترین سری کولر گازی خود را به بازار معرفی کرده است، این خط کولرگازی دارای تکنولوژی سرمایش و گرمایش و سیستم انعطاف پذیر می باشد. یک انتخاب خوب برای مصرف کنندگان تهویه مطبوع

این کولر گازی در رنگ سفید ارائه شده است و دارای طراحی پنل داخلی زیبا می باشد.از مزیت این نوع کولرگازی برد اینورتر DC است که در موتور کولر گازی قرار گرفته است که می تواند مصرف برق را تا حد زیادی کاهش دهد کولر گازی 36000 اجنرال مدل علاوه بر این قسمتی به شکل دنده داخل موتور کولر گازی قرار می گیرد که اجازه نمی دهد تهویه مطبوع به طور کامل خاموش شود که به این نوع موتور دور متغیر می گویند.

کولر گازی LG ال جی

یکی از خوش نام ترین و بهترین برند موجود در بازار ایران می توان به برند ال جی اشاره نمود که این برند در زمینه کولر گازی یکی از تاپ ترین برند ها است.یکی از ویژگی های این برند در زمینه کولر گازی می توان به توان و قدرت بسیار بالا در سرما دهی و گرما دهی می باشد . این برند که ساخت کشور کوره جنوبی است .یکی دیگر از مزایای این برند می توان به سرما دهی در و مقاومت بالا در مناطق گرم سیری اشاره کرد که بسیار سازگار بوده و طول عمر زیادی دارد . یکی دیگر از مزایای این برند می توان به کم مصرف بودن برق آن اشاره کرد که همواره این ویژگی ان را از سایر برند ها متمایز کرده است.

بهترین کولر گازی ال جی و خوش فروش ترین برند کره ای

کولر گازی SAMSUNG سامسونگ

برند سامسونگ بطور یقین یکی از شناخته ترین برند در میان ایرانیان و جهان است که همان طور که در زمینه صوتی و تصویری یکی از غول های جهان است بی شک در زمینه کولر گازی یکی از بهترین ها است.این برند اگر چه در زمره پاین تری نسبت به برند های همچون ال جی و اجنرال است ولی در نوع خود همواره دارای کیفیت خوبی بوده که توانسته است در رضایت بسیاری از مشتری ها ار جلب کند.

کولر گازی GENERAL جنرال

یکی از معروف ترین برند ها در زمینه کولر گازی می توان برند جنرال را نام برد .البته بیشتر مردم آن را با برند اجنرال اشتباه می گیرند .این برند از متور های توشیبا ساخت کشور تایلند بهره می برد.البته این برند از برند های زیر مجموعه می باشد به همین دلیلی دارای قیمت بسیار پاین تری نسبت به برند های معروف می باشد کولر گازی های این برند دارای سطح مصرفی انرژی بی می باشد . و به دلیل پاین تر بودن قیمت ان و همچنین کیفیت خوب آن بسیار پر طرف دار شده است و بسیاری از مردم به استفاده از این کولر گازی روی آورده اند.

بهترین کولر گازی گری که محصول کشور چین در ایران طرفداران زیادی دارد.

کولر گازی GREE گری

این برند گری یکی از قدیمی ترین برند ها در زمینه کولر گازی است که ساخت کشور چین است که برند معروفی هم می باشد .از ویژگی هایی که کولر گازی های ساخت این برند دارا می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • صرفه جویی در مصرف برق
  • صدای بسیار پاین در حین کار
  • قدرت پرتاب باد فوقلاده زیاد
  • مدل اینورتر کم مصرف با گرید انرژی A

منبع: coolernew.com

* مطلب فوق رپرتاژ اگهی می باشد و سایت خبری شمانیوز مسئولیتی بابت آن ندارد .... 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied