شمانیوز
شما نیوز

رپرتاژ آگهی/

معرفی صرافی رمز ارز بیت 24

بیت 24 یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی با پشتیبانی از بالای 350 رمز ارز مختلف است. البته قبل از تولد آن چند پلتفرم خرید و فروش کوین‌های رمزنگاری شده وجود داشت و بعد از ظهور آن نیز تعداد قابل توجهی صرافی تاسیس شد. پس با وجود رقبای متعدد، چرا باید صرافی Bit24 را انتخاب کرد؟ در این مقاله به معرفی صرافی آنلاین بیت 24 خواهیم پرداخت.

معرفی صرافی رمز ارز بیت 24

این پلتفرم در تابستان سال 1398 تاسیس شد و یکی از اهداف اصلی خود را آگاه‌سازی مردم عزیز ایران درباره حوزه نوظهور کریپتو قرار داد. یکی از دلایل اتخاذ این تصمیم، وجود پروژه‌های کلاهبرداری متعدد در فضای کریپتو در زمان تاسیس صرافی رمز ارز بیت 24 بود. متاسفانه تعداد آن‌ها روز به روز در حال افزایش است و قربانیان بیشتری می‌گیرند. از طرفی جدید، پیچیده و غیر متمرکز بودن رمز ارزها سبب شده در مقایسه با نحوه سرمایه گذاری در سایر بازارهای مالی حساس‌تر باشند، به طوری که در صورت نداشتن آگاهی کافی، احتمال از دست دادن سرمایه برای همیشه وجود دارد. صرافی ارز دیجیتال بیت 24 با حس کردن این دغدغه، آکادمی تخصصی خود را خیلی زود تاسیس کرد.

صرافی آنلاین بیت 24 به لطف چند ویژگی منحصربه‌فرد نظیر داشتن سیستم تسویه خودکار، پشتیبانی از ارزهای متعدد و ارائه آموزش‌های مبتدی تا تخصصی به صورت رایگان، خیلی زود توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرد و موفق شد تا امروز، بالای 500 هزار کاربر به دست آورد. روند رشد این پلتفرم و جذب کاربران جدید با سرعتی بالا ادامه دارد.

صرافی Bit24 در ابتدا به عنوان یک بستر خرید و فروش OTC رمزارز ایجاد شد، اما قرار است به زودی بازار معاملات ارز دیجیتال بیت 24 نیز ارائه شود. در اینجا کاربران به صورت مستقیم با یکدیگر مبادله می‌کنند و امکان تعیین قیمت خرید یا فروش و مشخص کردن حد سود و ضرر فراهم است.

پشتیبانی قوی صرافی ارز دیجیتال بیت 24 از کاربران

با در نظر گرفتن دغدغه‌های کاربران از فعالیت و سرمایه گذاری در بازار ارزهای دیجیتال، صرافی رمز ارز بیت 24 از همان ابتدا یک تیم پشتیبانی قوی متشکل از افراد متخصص تشکیل داد تا بتوانند در کوتاه‌ترین زمان ممکن مشکلات کاربران را برطرف کنند. بر اساس ارزیابی‌های انجام شده بین کاربران صرافی Bit24، رضایت از نحوه پشتیبانی این پلتفرم بالای 90 درصد است. به جرات کمتر صرافی ایرانی می‌تواند به این درصد رضایت‌مندی مشتریان نزدیک شود.

حین بروز هر گونه مشکل یا داشتن هر نوع سوال، کاربران قادر به ثبت تیکت پشتیبانی هستند. در صورت تخصصی بودن سوال کاربر، احتمالا افراد تیم وی را به یکی از مقالات آکادمی ارجاع خواهند داد. هیچ سوالی در اینجا بدون پاسخ نخواهد ماند.

اپلیکیشن اندروید و آی او اس صرافی آنلاین بیت 24

در حالی که برخی صرافی های مطرح ایرانی حتی فاقد اپلیکیشن اختصاصی برای سیستم عامل اندروید هستند، صرافی Bit24 برای کاربران آیفون و آیپد نیز نرم افزار اختصاصی ارائه کرده است. از طرفی نرم افزارهای بیت 24 به صورت «نیتیو» برنامه‌نویسی شده‌اند و همانند تعداد قابل توجهی از اپلیکیشن‌های رقیب به صورت وب ویو کار نمی‌کنند. تفاوت بسیار زیادی بین تجربه کاربری این دو وجود دارد.

حتی بدون نصب اپلیکیشن، به راحتی قادر به استفاده از وب سایت صرافی و بازار ارز دیجیتال بیت 24 به نشانی bit24.cash خواهید بود، چرا که وب سایت به صورت PWA طراحی شده و نسخه ریسپانسیو (واکنش‌گرای) کاملا حرفه‌ای دارد. این وب سایت در نسخه موبایل تجربه‌ای بسیار نزدیک به یک اپلیکیشن نیتیو ارائه می‌کند.

تسویه ریالی و ارزی بسیار سریع صرافی Bit24

تسویه دیرهنگام سفارشات خرید یا حتی فروش، یکی از متداول‌ترین دغدغه‌های کاربران صرافی های OTC است. این مشکل در صرافی ارز دیجیتال بیت 24 برطرف شده، چرا که جزو نخستین پلتفرم‌های ایرانی دارای سیستم تسویه خودکار (با نظارت شبانه‌روزی اپراتورهای انسانی) است. بعد از ثبت سفارش خرید، واریز به کیف پول شخص شما در زمانی کوتاه انجام خواهد شد. زمان نهایی تسویه نقدی سفارش‌های فروش، به بانک مقصد و سیکل‌های سیستم پایا بستگی دارد.

به لطف یک ویژگی، می‌توان سرعت بالای خرید و فروش در صرافی آنلاین بیت 24 را باز هم افزایش داد؛ در صورت نگه داشتن دارایی در کیف پول داخلی Bit24 علاوه بر سرعت بخشیدن به معاملات خود، کارمزدهای انتقال را هم از هزینه‌های خود حذف خواهید کرد. منظور از این کارمزد هزینه‌ای است که بابت ایجاد تراکنش در شبکه بلاک چین پرداخت می‌کنید و این کارمزد هیچ ارتباطی به صرافی رمز ارز بیت 24 ندارد.

آکادمی تخصصی و حرفه‌ای بازار ارز دیجیتال بیت 24

نه تنها کاربران تازه وارد، بلکه افراد حرفه‌ای دارای سال‌ها سابقه فعالیت در بازارهای مالی نیز از مقالات این آکادمی بهره‌مند خواهند شد. آکادمی بیت 24 پا را چند قدم فراتر گذاشته و علاوه بر آموزش‌های مخصوص سرمایه گذاران حرفه‌ای نظیر آموزش کامل تحلیل تکنیکال، دوره‌های کوتاه برنامه‌نویسی بلاک چین نیز ارائه می‌کند. به عنوان نمونه باید به آموزش ساخت قراردادهای هوشمند در بلاک چین‌های مختلف و همچنین نحوه ایجاد اپلیکیشن‌های غیر متمرکز اشاره کرد.

کاربرانی که به تازگی وارد بازار ارزهای دیجیتال شده‌اند، به مجموعه‌ای غنی از آموزش‌های کاربردی دسترسی خواهند داشت. نحوه کار با کیف پول‌های مختلف، چگونگی استفاده از صرافی‌های غیر متمرکز و روش کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی محبوب نظیر اکسی اینفینیتی و استپن تنها بخشی از مقالات آکادمی صرافی ارز دیجیتال بیت 24 را تشکیل می‌دهند. آکادمی بیت 24 تنها روی معرفی پروژه‌های قدرتمند و آینده‌دار برای سرمایه گذاری تمرکز ندارد و همیشه در تلاش است تا درباره طرح‌های کلاهبرداری هم هشدار بدهد.

 

***

این مطلب رپرتاژ بوده و پایگاه خبری شمانیوز صحت و یا عدم صحت مطلب فوق را تایید نمیکند و مسیولیت حقوقی آن هیچ ارتباطی با شمانیوز ندارد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
بر اساس رای ۰ نفر از بازدیدکنندگان
جهت مشاهده نظرات دیگران اینجا کلیک کنید
copied